abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64010555
De sauzen worden in die centrale keuken bereid. Al het overige wordt echter gewoon vers gemaakt op de verschillende locaties. Maar dit was geloof ik niet meer de vraag van TS solly!
pi_64048254
tvp voor de handige tips
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64065025
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:46 schreef speknek het volgende:
En wil je alle keuzes hier nog een keer als wat uitgebreidere review teruglezen:

http://www.maarhoewashet.nl/indexpage.php
Ah grappig, komt wel overeen met mijn ervaringen. Ik vond Abrikoos ook ranzig en Ele goddelijk. Die site kende ik nog niet
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:26:39 #29
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_64074674
Konnichi Wa op de Mariaplaats is ook leuk, maar je moet wel van Japans eten houden
Als je met een groep gaat, kun je bij de reservering wel een menu afspreken voor een vaste prijs p.p. (althans, dat kon toen ik er zelf een keer kwam met een groep).
pi_64081477
Chez Willy, daar hebben ze echt lekkere rode huiswijn! Het eten is er ook goed en zeker niet te duur. Niet het beste restaurant, maar de prijs-kwaliteitverhouding vind ik top!
pi_64081488
Of anders de Zakkendrager, vind ik ook een leuk restaurant voor een nette prijs.
pi_64081548
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:49 schreef Nielsch het volgende:
Chez Willy, daar hebben ze echt lekkere rode huiswijn! Het eten is er ook goed en zeker niet te duur. Niet het beste restaurant, maar de prijs-kwaliteitverhouding vind ik top!
Met een groep kun je ook naar de buren daar gaan, dat Balkanrestaurant, altijd gezellig.
pi_64081712
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Met een groep kun je ook naar de buren daar gaan, dat Balkanrestaurant, altijd gezellig.
Inderdaad, zelfde eigenaar en zelfde lekkere rode huiswijn
pi_64125201
wow! veel dank! sorry dat ik nu pas reageer! maar superleuke suggesties!
dit gaat me nu wel lukken!

Nog een beetje laat, maar omdat ik nog wel wilde reageren: jaaa, allemaal aan 1 tafel, geen verrassingsmenu want er zitten stugge boeren-die-niet-alles-vreten tussen en gewoon gezellige sfeer waar flink gepraat/geouwehoerd mag worden

Daarna gaan we uit, dus ja, in t centrum!
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')