abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63929076
Hallo mensen!

We willen met een stuk of 10 man uit eten in utrecht... Waar is de sfeer goed, het eten lekker en de prijs-kwaliteitverhouding goed?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  donderdag 11 december 2008 @ 11:44:30 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63929114
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_63929348
Le Connaisseur is inderdaad prima
pi_63929463
die wilde ik ook noemen
  donderdag 11 december 2008 @ 11:59:18 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63929484
Ik kom er regelmatig. De prijzen zijn relatief laag en het eten is lekker

En je kan er met een groep eten.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_63929497
Ik was laatst bij De Beurs ( ) maar het eten was hartstikke goed te nassen. Al is het natuurlijk wel afgeladen met studenten en echt gezellig is het ook niet
pi_63929799
haha, Beurs sla ik over!
Connaisseur zal ik ff bekijken
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_63930021
hmmm, hoewel ik bij beiden echt ga eten binnenkort zijn het denk ik geen opties. Connaisseur ziet er goed uit, maar ik heb regelmatig nog bestellingen na 9 uur...

andere opties? (iets duurder mag best hoor)
pi_63931401
Gras van de Buren?
Je hebt daar kleine hoofdgerechtjes, waarvan je er dus 2 of 3 besteld. Voordeel is dat je dus veel verschillend kan eten (vis/vlees/vegetarisch), het is een leuke tent. Nadeel is wel dat je je scheel betaalt, een hoofdgerechtje kost ~7,50.
En twee van die dingen is niet genoeg. Ik ben daarna nog naar de Mac gegaan.
pi_63931818
Abrikoos, lekkere tapas.
pi_63931925
Ik vind het gras eigenlijk niks, onbeschofte bediening en ellenlange wachttijden.... Voor de rest hebben ze daar ook weinig plek voor een grote groep.

Misschien is popocatepetl iets?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 11 december 2008 @ 13:38:47 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_63932043
Wat voor soort restaurant zoek je (welke keuken)? Gaan jullie daarna nog iets doen, dus moet het in het centrum zijn? Is het belangrijk dat alle tien de mensen aan dezelfde tafel zitten?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_63937111
wat dacht je van http://www.restaurantvanbuuren.nl/

Het is een restaurant die de gerechten in normale portie's serveerd maar er zijn ook sam sam gerechten dan is het een veel kleiner portie dus ideaal voor de grote en kleine eters
  donderdag 11 december 2008 @ 19:07:17 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63940381
tvp want we hebben binnenkort van F&F een fokmeet in utrecht
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63940680
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Abrikoos, lekkere tapas.
Erg lekkere tapas! Zeker weten een aanrader!
pi_63940712
Tapas bij Ele
pi_63941090
Florin
pi_63945160
Connaisseur is echt kut. Met alle respect, het is wel goedkoop en daarmee misschien inderdaad goede kwaliteit-prijs verhouding, maar het is niet lekker. Of moet het een café-restaurant achtig ding zijn? Die zie ik hierboven namelijk veel staan. In dat geval vind ik van buren de beste optie, die ook al is genoemd.

Goeie restaurants in Utrecht vind ik Opium, zit op de voorstraat, www.restaurant-opium.nl, ongeveer 50,- PP, goeie wijn en goeie sfeer vooral.
Moet het iets goedkoper zijn dan is de Zakkendrager 'n leuke optie, www.zakkendrager.nl, in de zakkendragersteeg (tussen vredenburg en oude gracht in). Ook mooi restaurant, leuke sfeer, ongeveer 30 a 40,- PP geloof ik.
En als het allemaal nóg 'n beetje duurder mag is de Goedheyd ook lekker, en leuk. Weet alleen niet of je daar met 'n groep terecht kunt. www.degoedheyd.nl, op de hamburgerstraat.

Voor 8 euro per gerechtje (ong 2 a 3 PP) is de drie vrienden een leuk concept, met ook wel goed eten vind ik. www.de3vrienden.nl.
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:11:17 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_63955974
Als je per se een beetje een cafe-restaurant sfeer wil zou ik naar Aal gaan, lekkere Franse keuken met een 3-gangenmenu voor 22.50.
Als je een keer wat andere Tapas wil dan de standaard Spaanse Tapas zoals hierboven, kun je Aziatische Tapas eten bij LE:EN in de buurt van het Ledig Erf, en bij Jasmijn en Ik op de Kanaalstraat
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_63957436
Jasmijn en Ik vind ik ook zeker een aanrader ja!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:46:51 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_63958515
En wil je alle keuzes hier nog een keer als wat uitgebreidere review teruglezen:

http://www.maarhoewashet.nl/indexpage.php
pi_63958662
Le Connaisseur Is allemaal magnetronvoer daar (letterlijk). Dan kan je beter naar de buren gaan (tantes bistro), daar wordt tenminste alles vers bereid
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:06:37 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_63958997
Meeste restaurants aan de Oudegracht zijn niet echt denderend qua smaaksensatie, maar op zich door de werfkelders wel leuk als je nooit in Utrecht bent geweest.
pi_63960227
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:52 schreef Rabsadani het volgende:
Le Connaisseur Is allemaal magnetronvoer daar (letterlijk). Dan kan je beter naar de buren gaan (tantes bistro), daar wordt tenminste alles vers bereid
Wat een onzin. Er is vorige maand een nieuwe chefkok aangenomen daar en dat is ECHT geen kok die een magnetron gebruikt
pi_63960524
Le Connaisseur is voor zover ik weet onderdeel van een restaurantketen, met één centrale keuken, waar het eten wordt voorbereid. Vervolgens wordt het in de afzonderlijke restaurants opgewarmd en op tafel gezet.
Plus bij de Connaisseur moet je je bedenken dat het eten wel goedkoop is, maar dat je voor álles extra moet betalen, m.a.w. waar je ergens anders een maaltijd met salade, patat en mayonaise krijgt voor 10 euro, krijg je daar een maaltijd zonder iets, en kom je - als je salade, patat en mayonaise wil - alsnog op meer dan een tientje uit.
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_64010555
De sauzen worden in die centrale keuken bereid. Al het overige wordt echter gewoon vers gemaakt op de verschillende locaties. Maar dit was geloof ik niet meer de vraag van TS solly!
pi_64048254
tvp voor de handige tips
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64065025
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:46 schreef speknek het volgende:
En wil je alle keuzes hier nog een keer als wat uitgebreidere review teruglezen:

http://www.maarhoewashet.nl/indexpage.php
Ah grappig, komt wel overeen met mijn ervaringen. Ik vond Abrikoos ook ranzig en Ele goddelijk. Die site kende ik nog niet
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:26:39 #29
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_64074674
Konnichi Wa op de Mariaplaats is ook leuk, maar je moet wel van Japans eten houden
Als je met een groep gaat, kun je bij de reservering wel een menu afspreken voor een vaste prijs p.p. (althans, dat kon toen ik er zelf een keer kwam met een groep).
pi_64081477
Chez Willy, daar hebben ze echt lekkere rode huiswijn! Het eten is er ook goed en zeker niet te duur. Niet het beste restaurant, maar de prijs-kwaliteitverhouding vind ik top!
pi_64081488
Of anders de Zakkendrager, vind ik ook een leuk restaurant voor een nette prijs.
pi_64081548
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:49 schreef Nielsch het volgende:
Chez Willy, daar hebben ze echt lekkere rode huiswijn! Het eten is er ook goed en zeker niet te duur. Niet het beste restaurant, maar de prijs-kwaliteitverhouding vind ik top!
Met een groep kun je ook naar de buren daar gaan, dat Balkanrestaurant, altijd gezellig.
pi_64081712
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Met een groep kun je ook naar de buren daar gaan, dat Balkanrestaurant, altijd gezellig.
Inderdaad, zelfde eigenaar en zelfde lekkere rode huiswijn
pi_64125201
wow! veel dank! sorry dat ik nu pas reageer! maar superleuke suggesties!
dit gaat me nu wel lukken!

Nog een beetje laat, maar omdat ik nog wel wilde reageren: jaaa, allemaal aan 1 tafel, geen verrassingsmenu want er zitten stugge boeren-die-niet-alles-vreten tussen en gewoon gezellige sfeer waar flink gepraat/geouwehoerd mag worden

Daarna gaan we uit, dus ja, in t centrum!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')