Gelukkig snappen mijn ouders Vista MCE prima.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef mschol het volgende:
zucht, ouders en techniek
ze hebben nu, jawel, een harddisk recorder met digitale tv
maar snappen doen ze het niet...
al neig ik nu wel meer naar de digitale HD harddiskrecorder voor bij mij
Die van UPC is echtquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef mschol het volgende:
zucht, ouders en techniek
ze hebben nu, jawel, een harddisk recorder met digitale tv
maar snappen doen ze het niet...
al neig ik nu wel meer naar de digitale HD harddiskrecorder voor bij mij
m'n ouders hebben de Humax die op de site van ziggo wordt vermeld (iPVR9200C volgens mij)quote:Op zondag 28 december 2008 09:13 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Die van UPC is echt![]()
Tegelijk in digitale kwaliteit kijken én opnemen, of niet kijken en twee programma's tegelijk opnemen
Echt ideaal!
Das het voordeel en gelijk ook nadeel van UPC: je kan niet kiezen, je moet gewoon het UPC-apparaat nemen. Het is dan wel weer gratis (nou ja, de kosten zullen natuurlijk in je abo-kosten verwerkt zitten)...quote:Op zondag 28 december 2008 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
m'n ouders hebben de Humax die op de site van ziggo wordt vermeld (iPVR9200C volgens mij)
ook twin tuner, geen idee of je 2x kan opnemen overigens...
ik zelf zit nu te twijfelen over de cisco 8455DVB => twin tuner, HD zenders en upscaling alleen wel 330 euro
terwijl een ontvanger ~150 kost
Ik heb een Grolsch Cheersch gekregen als kerstcadeauquote:Op maandag 29 december 2008 11:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens bier als kerstpakket gekregen.
Dat je het even weet.
Jouw baas snapt het.quote:Op maandag 29 december 2008 11:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik heb een Grolsch Cheersch gekregen als kerstcadeau
Nou ja, niet als kerstpakket gekregen, maar van mijn vrouw (alhoewel die zo nu en dan ook als baas aan te merken isquote:
ik had er wijn in zitten... niet dat ik uberhaupt alcohol drink maar tochquote:Op maandag 29 december 2008 12:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nou ja, niet als kerstpakket gekregen, maar van mijn vrouw (alhoewel die zo nu en dan ook als baas aan te merken is). Van mijn baas heb ik een redelijk groot pakket gekregen, mag niet klagen. Maar er zat geen bier in
Ik wijn, twee goede badhanddoeken, Sealife (bordspel met dvd) en nog wat standaard dingetjes zoals thee, chocola, enz enz. Sealife zagen we bij de V&D voor 30 euro liggen, toch geen goedkoop kerstpakket bij elkaar dusquote:Op maandag 29 december 2008 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had er wijn in zitten... niet dat ik uberhaupt alcohol drink maar toch
italiaans pakketje hierzo dus pasta, pesto, pastasauzen, foccaciabrood e.d.quote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik wijn, twee goede badhanddoeken, Sealife (bordspel met dvd) en nog wat standaard dingetjes zoals thee, chocola, enz enz. Sealife zagen we bij de V&D voor 30 euro liggen, toch geen goedkoop kerstpakket bij elkaar dus(alleen jammer dat Sealife echt een kutspel is
).
Ook altijd goedquote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
italiaans pakketje hierzo dus pasta, pesto, pastasauzen, foccaciabrood e.d.
Marine, hehehe, stelletje pikbroeken. Leuk met allemaal mannen maandenlang alleen op zee.quote:Op maandag 29 december 2008 13:00 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ook altijd goed
Bij de marine had ik nog mijn beste kerstpakketten: die gaven zo'n pluim waarmee je dan zelf wat uit kan zoeken. En dan geen goedkope![]()
Een jaar kon ik een mooie Princess gourmetset uitkiezen, en een ander jaar kon ik drie kaartjes Six Flags kopen, waarvan we er eentje bij de kassa verkocht hebben voor iets minder dan de normale prijs aan iemand in de rij. Van dat geld konden we weer snacken in het park waardoor we alleen een beetje benzinekosten hadden die dag
Je beeld van de marine is een beetje achterhaald. Er zijn ook vrouwen. Hoe zouden die anders verkracht kunnen zijn?quote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Marine, hehehe, stelletje pikbroeken. Leuk met allemaal mannen maandenlang alleen op zee.
[ afbeelding ]
Vandaar ook het oude plaatje.quote:Op maandag 29 december 2008 19:14 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je beeld van de marine is een beetje achterhaald. Er zijn ook vrouwen. Hoe zouden die anders verkracht kunnen zijn?
Het was een vrouwelijke matroos. Dus waar ben je dan met je stelling?quote:Op maandag 29 december 2008 19:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vandaar ook het oude plaatje.
Vrouwen verkrachten is trouwens not done. Als het echt niet kan, neuk dan een andere matroos in zijn bips, maar een vrouw verkrachten?
Dat als je het echt niet meer kunt houden, je beter een vent vrijwillig kunt neuken dan een vrouw te verkrachten.quote:Op maandag 29 december 2008 19:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Het was een vrouwelijke matroos. Dus waar ben je dan met je stelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |