Nee ik ga fokken.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef phluphy het volgende:
Je gaat toch niet 12 dagen alleen maar voor de tv hangen, hoop ik?
met hoe ik me nu voel? (belabberd) echt welquote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef phluphy het volgende:
Je gaat toch niet 12 dagen alleen maar voor de tv hangen, hoop ik?
Vakantie wat is dat?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:17 schreef phluphy het volgende:
Vakantie
Pas op 5 januari weer aan het werk!
![]()
Ohhhhh ik ben er zó aan toe!![]()
Hebben jullie ook allemaal vakantie???
Wat heb je gegetenquote:Op donderdag 25 december 2008 10:34 schreef mschol het volgende:
happy X-mas indeed, beetje jammer dat ik ziek ben...
niks boeiends... (naja gister wat vettere troep, dat is er ook weer netjes uitgekomenquote:
Ah. Een griepje die al een tijdje aan het sudderen was.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
niks boeiends... (naja gister wat vettere troep, dat is er ook weer netjes uitgekomen)
vandaag wat beschuitjes
gister middag kreeg ik opeens veel koppijn en vloog m'n temperatuur (voor m'n gevoel) hard omhoog
kan best, maar waarom nooit als ik moet werken en altijd in de vakantie?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Een griepje die al een tijdje aan het sudderen was.
quote:
Dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op donderdag 25 december 2008 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
kan best, maar waarom nooit als ik moet werken en altijd in de vakantie?
Heeft iedereen last van hoor.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:18 schreef mschol het volgende:
[..]
kan best, maar waarom nooit als ik moet werken en altijd in de vakantie?
Ohjawelquote:Op donderdag 25 december 2008 15:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een leuke ochtend gehad. Jullie niet.
Há.
Ah, je begint al baardgroei te krijgen? Good for youquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb overigens 5 verschillende soorten douchegel gekregen.!
En een scheerapparaat.
http://www.weekopweek.nl/website/index.phpquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:22 schreef mschol het volgende:
morghe
vandaag misschien maar even stad in om 1of2 hdmi kabels te scoren...
das nie duur.. maar aangezien ik er iig 1 wil hebben vandaag ga ik maar naar de stad (de mediamarkt heeft vast wel iets in die prijsklasse)quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://www.weekopweek.nl/website/index.php
Baardgroei had ik in de wieg al.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:19 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ah, je begint al baardgroei te krijgen? Good for you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |