Sjongejonge, ik zal nog een keer behulpzame tips gevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef Geqxon het volgende:
Of gewoon niet de fiets onder de boom plaatsen.
Djeez, nerds!
fiets uitelkaar halen en in elkaar laten knutselen voor de tweaker in spe?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef Geqxon het volgende:
Of gewoon niet de fiets onder de boom plaatsen.
Djeez, nerds!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Anyhow, ik ga me ingebeelde vriendin stalken.
Doei!
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:56 schreef phluphy het volgende:
Wie, Sir Harry? Welnee, die's gewoon jaloers.
Of dronken.
* JortK geetf mschol aan bij Googlequote:Op woensdag 24 december 2008 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben al de hele dag thuis![]()
en gmail als backup mailserver ingezet![]()
http://mail.google.com/a/mschol.euquote:Op woensdag 24 december 2008 12:38 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK geetf mschol aan bij Google
Dus nadat ze safemode aangezet hebben heb jij ze het nog een keer aanlaten zetten?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Geqxon het volgende:
Net als dat ze laatst safe-mode aan hadden gezet. Na een fors pissig mailtje waarom het in godsnaam aan stond en waarom dit mij niet verteld is zodat ik maatregelen in mijn sourcecode kon nemen of desnoods kon verhuizen, stond het "opeens" weer aan.
maandag had ik al vakantie, moest gister nog 1 dagje werken helaas maar nu tot 5 januari vrijquote:Op woensdag 24 december 2008 18:17 schreef phluphy het volgende:Vakantie
Pas op 5 januari weer aan het werk!
![]()
Ohhhhh ik ben er zó aan toe!![]()
Hebben jullie ook allemaal vakantie???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |