Hoi! Welkom bij postcrossingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:14 schreef sam93dor het volgende:
Hier mag mijn eerste kaartje naartoe: http://www.postcrossing.com/user/pencil1
Edit: Deze kaart gekozen
[ afbeelding ]
Is al gefixed, pm gestuurdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:58 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hoi! Welkom bij postcrossingAltijd leuk als er weer iemand bij komt. Leuk kaartje van Soest.
Als je ook je account hier meldt, dan kan 1 van de mods je misschien ook in de OP opnemen.
En inmiddels is de OP ook weer helemaal bijgewerktquote:
Heel herkenbaar! Ik moet er nog 6 schrijven... net weer nieuwe kaartjes binnen gekregen van Art U.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:16 schreef Muck het volgende:
ik krijg er ook veel op het moment en gooi er straks een bergje op de post.
door de drukte op mijn werk en thuis ligt er al even een aantal adressen te wachten
He, dat is balen johquote:Op maandag 13 juli 2009 20:51 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb nog steeds geen kaarten gekregen terwijl die van mij toch al een tijd geleden geregistreerd zijn
Ik zal niet zeggen wat ik haar allemaal "toewish" want dat heb ik al in een berichtje gedaan.Is ook erg makkelijk he, iets registreren dat je niet binnen hebt gehad!!!!! zeikwijf!!!quote:Username: LUISASOUSA
Country: Portugal
"It’s a pleasure to inform you that you still are on my “Expire cards” list.
I wish you AND YOUR SON a very bad day!!!"
nee, dat begrijp ik ook niet helemaal.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:32 schreef Sonja27 het volgende:
Zo wat een debiel bericht. Sowieso snap ik niet zo goed waarom mensen expired cards op hun profiel zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |