Hij postte 1 minuut geleden nog in t DWDD-topic.quote:Op donderdag 11 december 2008 05:02 schreef George_Klooney het volgende:
Specularium is nergens meer te bekennen. Helaasch.
Ik zag het net.quote:Op donderdag 11 december 2008 05:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij postte 1 minuut geleden nog in t DWDD-topic.
Maar ehm.. ben je een echte newbie of een born-again newbie zeg maar?quote:Op donderdag 11 december 2008 05:07 schreef Specularium het volgende:
Yes! Een naamtopic.
Postgegevens zijn niet relevant. Dat je vindt dat ik algemeen zinnige dingen post vind ik een mooi compliment.
Ik probeer deze al een tijdje te slijtenquote:Avatar tja, ik zoek er weleens naar en telkens denk ik dan, nee, dit is hem niet.
Maar ik blijf zoeken.
Ertussenin, mijn eerste account was van eerder dit jaar.quote:Op donderdag 11 december 2008 05:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar ehm.. ben je een echte newbie of een born-again newbie zeg maar?![]()
Hoe geniaal dat plaatje ook is, als ava lijkt het me weer niks.quote:
Feestavatar hoeft van mij niet. Liever iets dat ik niet na een maand hoef in te wisselen.quote:Op donderdag 11 december 2008 05:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Er zijn op zich zat fokkers bezig avatars voor anderen te maken, helemaal met de feestdagen
Je kunt er één op maat laten maken.
Ik ga de mijne ook nog laten bewerken voor de kerst denk ik.
Dit is gewoon nasty.quote:Op donderdag 11 december 2008 05:20 schreef George_Klooney het volgende:
of van beesten
[ afbeelding ]
Je redde het niet he?quote:Op donderdag 11 december 2008 06:23 schreef George_Klooney het volgende:
ibtl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |