succes!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:58 schreef Noortje. het volgende:
Kort maar krachtig (), ik ga slapen.
Luxor een beetje mooi geworden?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Sirolf het volgende:
Hartelijk donderdag!
* Sirolf zit in de laatste trein naar Utrecht.
Krezip was heel erg GAAF!
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Sirolf het volgende:
Hartelijk donderdag!
Ik ben er nooit eerder geweest, maar ik vond het best mooi, met allemaal kleine lichtjes in het plafond en strakke witte gangen.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Luxor een beetje mooi geworden?
garderobes zijn altijd kut. ik laat m'n jas 't liefst thuis (of kluisje station).quote:Op donderdag 11 december 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er nooit eerder geweest, maar ik vond het best mooi, met allemaal kleine lichtjes in het plafond en strakke witte gangen.
Beetje onhandig alleen dat de garderobe in de kelder zit. Dat was dus flink dringen!
Live is natuurlijk leuker,omdat je dan met een zaal vol mensen kan meeblèren.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Ze leken me op de een of andere manier altijd al beter live dan op plaat. Was Hit Me TV nog wat?
tjongejonge 't is wel gmta vanavond he...quote:Op donderdag 11 december 2008 00:30 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, wat de neuk is dit?! Die stem
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tjongejonge 't is wel gmta vanavond he...
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:02 schreef Sirolf het volgende:
Hartelijk donderdag!
het had ook een heel hoog "kijk mij eens spinvis immiteren-gehalte".quote:Op donderdag 11 december 2008 00:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Dat mens kan gewoon niet zingen.
Anne is imnsho met afstand de leukste.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Toen sirolf de trein in sprong ben ik nog even snel terug naar het luzor gehobbelt, waar ik mijn krezip best of CD heb laten signeren. Verder nog even gesandwiched tussen de dames op de foto geweest
En ik moet zeggen... anne mag er best wezen
En bedankt! Ik zat al te denken naar hoe ik het wilde omschrijven, maar dit komt behoorlijk in de richtingquote:Op donderdag 11 december 2008 00:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
het had ook een heel hoog "kijk mij eens spinvis immiteren-gehalte".
En dan vooral ondermaats immiteren.
Luxor is heeeel erg goed teruggekomen vind ik:)quote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Luxor een beetje mooi geworden?
Graag gedaan, mocht je nog eens wat nodig hebben hoor ik het wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En bedankt! Ik zat al te denken naar hoe ik het wilde omschrijven, maar dit komt behoorlijk in de richting
Weer een GMTA-tje. Kolere, wat erg.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Graag gedaan, mocht je nog eens wat nodig hebben hoor ik het wel.
Corton, hoe kun je dit doen? Dit is echt hit him when he's down. Een remix van Sweet child o' mine...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |