quote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb een 1/2 lot voor de oudejaarsloterij, als meer dan een miljoen win dan geef ik iedereen in dit topic een pimp abo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik hier natuurlijk gepost hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb een 1/2 lot voor de oudejaarsloterij, als meer dan een miljoen win dan geef ik iedereen in dit topic een pimp abo.
Thanx mate!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Afwazig het volgende:
Geld.quote:
Jeuj!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Afwazig het volgende:
Je snapt natuurlijk wel dat dit een stormlooptopic wordt héquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Afwazig het volgende:
tvpquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Afwazig het volgende:
Daar houden we je aanquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Afwazig het volgende:
hoiquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Afwazig het volgende:
Tvp.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Afwazig het volgende:
Jouw staatslot is inmiddels ook niets meer waardquote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef Afwazig het volgende:
Dat klopt statistisch dus niet. Dat zou betekenen dat de staatsloterij altijd verlies maakt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:34 schreef Henno het volgende:
Ik vermoed dat we nooit gaan weten of ie iets heeft gewonnen, maar toch even de post voor het pimp abo
M'n ouders doen maandelijks mee met die loterij en het valt nog best mee hoor qua kosten. Zo'n standaard lot is zo'n 14 euro geloof ik, en dan win je een paar keer niks, dan weer eens 60 euro, dan weer niks, dan weer het bedrag van je lot terug, etc... Op de langere termijn doen ze bijna gratis mee, dan moet je alleen nog een keer echt mazzel hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |