Hebben we nu ook al een gezamenlijke jeugdopleidingquote:“Overigens is Matias Cahais teruggekeerd bij de selectie. Twee of drie weken geleden hebben we met hem een gesprek gevoerd en kwamen we er niet helemaal uit. Maar daarna is hij wel weer veel beter gaan trainen. Hij kwam met het verzoek of hij weer mocht spelen in de Beloften. In overleg met Erwin van de Looi (trainer Beloften – red.) bleek dit eigenlijk prima uit te komen. Afgelopen maandag bij Jong Ajax heeft hij het goed gedaan. En daardoor is hij er ook weer bij.”
Dan zal die wel naar Ajax komenquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef sezten het volgende:
Mooie OP hoor, maar niet weer het stadion in de fik steken hé
In het filmpje zelf was het ook al minder...quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:04 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ik had er meer van verwacht toen ik de post op de vorige pagina las.
Van mij niet, wil die gast echt niet in een Heracles shirt zien.quote:
Mertens is geen gokje, maar een erg goede speler.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een Garcia ofzo, of een gokje wagen met Mertens.
Dat harde werken van hem wordt ook lichtelijk overdreven trouwens, ik zie hem tegen NEC nog als een slak achter Wisgerhof aaan hobbelen, gevolg: Wisgerhof knalt de 1-1 binnen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:33 schreef Blawh het volgende:
Hardwerkend dravertje met aardig wat snelheid, zo zie ik hem tenminste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Matavz wordt hem niet meer vrees ik. Die is zelfs bij Emmen bankzitter nu.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:30 schreef The_Verve het volgende:
Koç doet wat ik had verwacht van Matavz, vrijwel elke wedstrijd scoren...
Idem, lekker doelpuntjequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mooi doelpunt van Koc trouwens.
Emmen is ook totaal de verkeerde keuze gebleken. Die ploeg doet het echt matigquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Matavz wordt hem niet meer vrees ik. Die is zelfs bij Emmen bankzitter nu.![]()
Mooi doelpunt van Koc trouwens.
quote:
quote:Ron Jans passeert Gibril Sankoh
GRONINGEN - Trainer Ron Jans van FC Groningen heeft Gibril Sankoh gepasseerd voor de krachtmeting van zijn ploeg morgenmiddag in de Euroborg tegen FC Twente. Sankoh wordt in het centrum van de defensie vervangen door Ondrej Svejdik.
Tom Hiariej komt in het elftal als rechterverdediger. Luciano keert na een rugblessure terug in het doel. Koen van de Laak sluit ook weer aan bij de selectie. Hij begint op de bank.
Het elftal van FC Groningen ziet er als volgt uit: Luciano; Hiariej, Svejdik, Granqvist en Stenman; Holla, Ajilore, Lovre en Anderson; Berg en Garcia.
DVHN | Gepubliceerd op 13 december 2008, 15:09
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |