Pas du tout.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Casanova?
Huh?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:49 schreef Z het volgende:
Wat hebben Klimt of Rodin er nou weer mee te maken.
Ah, een beginnetje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef Tokay het volgende:
Parijs. Leuk.
Voor de oppervlakkige beschouwer misschien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Gemiddeld wordt er tijdens een tongzoen uitgewisseld:
9 mg water
0,7 mg albumine
0,7 mg vetstoffen
0,18 g organische materie
0,45 mg zouten
250 verschillende soorten bacteriën
Ah, okay. Nee, 'mijn' kus is van een andere kunstenaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:54 schreef Z het volgende:
[..]
De kus:
[ afbeelding ]
De kus:
[ afbeelding ]
Zeker van een zelfverklaard Frankofyl als gellyus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook erg teleurgesteld in Gellius.
Juist. Nu nog een ander feitje dat bij de foto hoort.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Tokay het volgende:
Die foto is van Henri Cartier Bresson.
Meneer op het eerste plaatje overleed in de jaren negentig van de achttiende eeuw, Tokay.quote:Is dat die meneer op het eerste plaatje, pyl?
Gezien de 'oudheid' van het portret kon het Cartier Bresson niet zijn; dat vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef pyl het volgende:
Meneer op het eerste plaatje overleed in de jaren negentig van de achttiende eeuw, Tokay.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet het haast wel Denis Diderot zijn.
Het Ibis-hotel of Hotel Trianon Gare de Lyon?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef pyl het volgende:
[..]
(Ons hotel lag aan de Boulevard Diderot, vandaar.)
Neehee, in Parijhijs.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, dus toch Hotel Terminus, Lyon.
quote:
Da's snel zeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef Z het volgende:
Ha, als we daar meneer Hoekstra niet hebben.
Als je een minne kerel bent, ben je een nare, niet te vertrouwen persoon.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:35 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Minne een mooie naam voor een meisje. Toevallig ken ik iemand die zo heet, het past bij haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |