Volgens pyl is meneer geparenteerd aan iemand met wie jij een 'jaloersmakende' band hebt (of had).quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:31 schreef Z het volgende:
Die cravate, heeft die ook iets te maken met een koninklijke onderscheiding?
Pyl. Je rekeningnummertje graag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:30 schreef Z het volgende:
Als we allemaal 1 euro naar Pyl overmaken kunnen we z'n 'notes' opvragen en weten we wellicht meer.
Nee. Laat ik het zo zeggen: boektitel is de sleutelterm.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:31 schreef Z het volgende:
Die cravate, heeft die ook iets te maken met een koninklijke onderscheiding?
Is het niet zo dat ik een band met iemand heb waar jelui jaloers op zijn? In ieder geval Pyl.quote:Niet aan Z, wel aan iemand met wie Z een - jaloersmakende - bijzondere band heeft (had?).
Én politicus, hè. En ijdeltuit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:59 schreef Gellius het volgende:
Tsja, een jurist uit het interbellum. Hmm, dus ... eh.. en dan geparenteerd aan een idool van Z, zoiets... hmjuist.
Jij hebt daarover ooit iets verteld (tenminste ik meen me te herinneren dat jij het was) - en dat was heel leuk, ja, tamelijk jaloersmakend zelfs.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:02 schreef Z het volgende:
Is het niet zo dat ik een band met iemand heb waar jelui jaloers op zijn? In ieder geval Pyl.
Nee hoor, je vergist je.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:55 schreef Gellius het volgende:
Hm. Vast iets met de Hogerhuiszaak.
Da's het fijne van dit topic hè: geen jachtig, hijgerig gedoe, zoals hiernaast.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:02 schreef Tokay het volgende:
(En meneer gaat de jaarwisseling halen, ben ik bang, pyl.)
Klopt! Had ook bedacht dat de link zou kunnen zijn, maar de vader van ...quote:Op woensdag 17 december 2008 16:41 schreef pyl het volgende:
Yep, de man met de witte das.
Z werkte toch in het café waarin het Godfried Bomans Genootschap zijn bijeenkomsten hield?
Bij de drie erren denk ik aan pasgeborenen, en als ik aan pasgeborenen denk, komt mevrouw als eerste in beeld - een zéér rake opmerking dus, du_ke.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef du_ke het volgende:
Predikte ze rust, reinheid en regelmaat?
Oma is zo Amerikaans als wat, Gellius.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:29 schreef Gellius het volgende:
Met éénieders, zou ik menen. Ze is een archetypische oma.
Enfin, de snit van de kraag is Amerikaans, dat ziet een (klein)kind.
Du_ke!.
Ach, wie wel?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:10 schreef du_ke het volgende:
Amerikaanse opvoedoma's heb ik verder geen verstand van.
Ze heeft inderdaad iets bedacht, maar het was geen vaccin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |