Ik zou maar AZ'er worden als ik jou was...quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik zou maar AZ'er worden als ik jou was...
Serieus je kan wel domme opmerkingen maken over het gloryhunter-gejank maar probeer eens met onderbouwde posts te komen ipv dat soort domme opmerkingen..
Het gaat er los van Tammy, ook om dat dit soort praktijken gebeuren. Tuurlijk is het moeilijk om 40 man te pakken, maar met willekeur maar iemand 9 maanden (WTF!!!) te proberen te geven is compleet gestoord.
Focus je eerder op die klappers die er nogsteeds uitmoeten ipv zgn. spierballen te tonen door iemand van de triibune te plukken die wat roept.
Vuurwerk, fakkels en het veld betreden zijn duidelijke "no-go's".
Maar dit is echt tragisch gewoon ..
En retteketet enzo.quote:
Stuurt ie zo'n brief ook naar IJdorp?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:52 schreef MaxPower het volgende:
In Heerenveen heeft men al een brief verstuurd ondertekend door Frits Barend (!!) dat we niet meer over Joden mogen zingen.
zo hoort het welquote:Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sja, het supportersbeleid is diep, diep, dieptriest bij AZ. Die willen daar nul komma nul emotie en allemaal gezinnetjes op de tribunes.
Moeten ze natuurlijk zelf weten, ik vind het in ieder geval helemaal niets.
Volkomen arbitrair.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Vuurwerk, fakkels en het veld betreden zijn duidelijke "no-go's".
Maar dit is echt tragisch gewoon..
Eens met alle drie de punten, maar vooral de laatste.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Volkomen arbitrair.
Ik vond en vind fakkels bijvoorbeeld helemaal geen no-go.
Bovendien zijn AZ supporters zulke sukkels, dat ze het maar uitzoeken. Lekker voor ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |