eh? al geweest naar Oeganda?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:49 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ben deze serie ooit gaan kijken wegens pure verveling. Hoewel ik het acteerwerk destijds verafschuwde en het verhaal maar slapjes vond, ben ik nu toch een vaste kijker geworden. Schoolseries boeien mij sowieso veel, dus ik vind dit ook leuk om te zien
Dat Oeganda-gedoe vond ik erg snel gaan. Tussen de lijnen door moest ik opmaken dat Barry al geweest was
Ja. Bij een zo'n aflevering zag je korte fragmenten van Barry die met de webcam met de klas communiceerde vanuit Oeganda.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef Granenbiscuits het volgende:
[..]
eh? al geweest naar Oeganda?
ik zag trouwens laatst een making-off En de kamer fay en de zus van die 2-ling is gebouwd in een schoollokaal uhu. En als je de deur uitgaat kom je dus in een schoolgang terecht. uhu
Ach nee niet iedere dag. Soms als ik in het weekend op tijd wakker ben. Soms baal ik er wel van als ik het mis.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef SMutzskii het volgende:
Ik had niet verwacht dat zoveel mensen Spangas zouden kijken.. leuk!![]()
RHCPeter, kijk je iedere dag gewoon op TV of kijk je het later terug?
maar is ie ooit teruggekomen dan of begon daarna meteen deze saaie nablijf spangas?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:46 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ja. Bij een zo'n aflevering zag je korte fragmenten van Barry die met de webcam met de klas communiceerde vanuit Oeganda.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ach nee niet iedere dag. Soms als ik in het weekend op tijd wakker ben. Soms baal ik er wel van als ik het mis.
Wie dan? Lana?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:39 schreef LamaLena het volgende:
Whahaha.
Ik kijk deze serie niet.
Maaaar, iemand die dr in speeld zit bij mij op school. xD
Nee, niet teruggekomen. Niet eens officieel 'vertrokken'.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef Granenbiscuits het volgende:
[..]
maar is ie ooit teruggekomen dan of begon daarna meteen deze saaie nablijf spangas?
Dat was toch een vooruitblik bedoelt ofniet? Dacht ik iig.. wel snel gegaan anders idd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:46 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ja. Bij een zo'n aflevering zag je korte fragmenten van Barry die met de webcam met de klas communiceerde vanuit Oeganda.
Nee Niet Lana.quote:
oh die,... wat een sulletje is dat zeg.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef LamaLena het volgende:
[..]
Nee Niet Lana.
Derk heet hij in het echt.
Hij speelt geen hoofdrol volgens mij.. Maar zoals ik al zei, ik kijk het niet.
In de serie heet hij Koen of Coen ofzo. xD
Toffe gast. Veelbelovende jonge acteur dat 't isquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef LamaLena het volgende:
[..]
Nee Niet Lana.
Derk heet hij in het echt.
Hij speelt geen hoofdrol volgens mij.. Maar zoals ik al zei, ik kijk het niet.
In de serie heet hij Koen of Coen ofzo. xD
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee. Die gele heeft trouwens wel lekker titten.
Inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 17:43 schreef LeonH het volgende:
Denk dat er gewoon heel veel herkenningspunten in zitten ook voor de "ouderen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |