Help elkaar dan in evenwicht.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom is mijn aandacht altijd al na 3 minuten stemgeluid van Verdonk....
Marianne Thieme zegt ook niet veel zinnigs, maar daar kun je altijd nog naar kijken, dat is bij Verdonk ook al geen aanrader.quote:
Ja, speel hem zelf al een tijdje op de PS3, daar rockt hij echt de pan uitquote:
Ja, dat kan iedereen al 2,5 weekquote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan ik al 2,5 week downloaden
Heb hem al allang uitgespeeld voor de PS3quote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, speel hem zelf al een tijdje op de PS3, daar rockt hij echt de pan uit
Ik ben pas op een procent of 30. Wel vanaf dag 1 in huis maar niet veel gespeeldquote:Op woensdag 10 december 2008 14:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb hem al allang uitgespeeld voor de PS3
Goed zo....quote:
Dat zou bij mij ook wel eens lastig kunnen worden (5 jaar oude Radeon 9800 pro ofzo).quote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef jackson het volgende:
Ik heb geen idee of mijn videokaart dat spel wel zou trekken
Ik heb een matige Radeon. Niet zo oud maar weinig bijzonders. Achteraf wel blij mee gezien ik nooit game op mijn pc. Inmiddels heb ik daar ook een PS3 voor, bevalt me beterquote:Op woensdag 10 december 2008 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook wel eens lastig kunnen worden (5 jaar oude Radeon 9800 pro ofzo).
Ja, zeker gezien een kleurenscherm toch al een tijdje gangbaar isquote:Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef Piles het volgende:
Nieuwe laptop is er
Wit met zwart, wel ff wennen
In Zeeland nog niet hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, zeker gezien een kleurenscherm toch al een tijdje gangbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |