hmm mijn PC specs:
AMD 64 duo core 4200+ 2.20 ghz
3,25 gig aan werk geheugen
winxpsp3
netframe 3.5 + sp1
geforce 9800GT 512 mb geheugen
onboard 5.1 geluidskaart (kan geen interne audio kaart meer inbouwen, op mobo nog 1 slot vrij maar daar hangt mn vid kaart voor

)
klacht:
Spel start wel op soms met een zeer storende ruis in het geluid en dan moet ik de pc opnieuw opstarten en dan is de ruis weg. Ruis blijft continu behalve bij de menu options daar hoor je een ruis dan het geluid en dan niks meer.
Verder als ik in het spel zit dan kan ik soms een stukje rijden en dan slaat de pc compleet vast. Zonder foutmeldingen of wat dan ook. Spel blijft gewoon hangen en de muziek draait nog door.
Momenten dat het vastloopt zijn totaal random.
eerste keer vandaag was toen ik vanuit de safehouse naar de missie wou rijden raakte ik een lantaarnpaal en sloeg spel vast.
2de keer was moment dat ik vanuit de startpunt van de missie wegreed. Eer de straat uit was sloeg hij weer vast.
Wat geprobeerd:
- de tweak zoals al eerder hier aangegeven (shortcut aanpassen)
- de code voor het geluid in de shortcut. Hierdoor draaide het spel wat soepeler en heb ik tenminste nog kunnen rijden

- resolutie in de shortcut vastgelegd op 1024 * 748 (de hoogte is even uit mijn hoofd maar is standaard windows hoogte)
- .netframe installaties gecontroleerd.
als ik een benchmark laat draaien loopt hij vast met de foutmelding videogeheugen vol. Wat mijn vermoedens dus zijn is dat deze foutmelding ook komt als het spel vastloopt, maar omdat ik niks meer kan dat ik deze melding niet te zien krijg. Iemand ook op deze problemen op gelopen en iemand die nog kan helpen ?
BTW: Originele dvd versie heb ik.
-Edit-
en heb de Patch geïnstalleerd
Onboard vga, dvi en pci sloten uitgeschakeld (worden niet gebruikt)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig