ik heb die driver er weer vanaf gehaald.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
Hier nog steeds geen verbeteringen. nog steeds vastlopen en dergelijke
Nah...Ik heb het op de xdoos gespeeld en ik vind het op de PC echt heel veel fijner spelen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:50 schreef JDude het volgende:
Dit is de eerste GTA die ik niet meer op de PC speel, maar ik moet zeggen dat dat snel went. En als ik al die ellende hier zo lees ben ik er al helemaal blij mee.
Darten is wel geinig trouwens! En dronken over straat moeten lopen/rijden hebben ze ook aardig realistisch weten te krijgen.
Ik heb een Nvidia ...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:21 schreef Orbis het volgende:
Gebruiken jullie allemaal ATi's ofzo? Ik heb leuk een nVidia en nog tegen precies nul problemen aangelopen. Geen crash, dramatische performance of wat dan ook.
http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspxquote:Op woensdag 10 december 2008 21:39 schreef bodylotion het volgende:
waar staat die update van ATI eigenlijk?
Je broertje kan het niet spelen, want als JIJ een paar straten verderop bent loopt het vast?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef Lov1 het volgende:
Mijn broertje kan het spel ook niet spelen. Als het spel start gaat het aan het begin wel goed, maar als hij een paar straten verderop is loopt hij vast. Hij heeft een EAH 3850 dus het moet wel werken... Weten jullie of hij daar een patch voor kan downloaden?
Ik snapte niks van de problemen, dus had mn broertje het verhaaltje zelf maar laten typen... Zag zelf dus ook al dat het verhaal niet kloptequote:Op woensdag 10 december 2008 23:31 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je broertje kan het niet spelen, want als JIJ een paar straten verderop bent loopt het vast?
Ik zeg: altijd thuisblijven!
Je hebt al aangepast
Dit bestand open je, er verschijnt een command line en je voert het volgende commando in:quote:C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v6.1\Bin\Mdbg.exe
Uiteraard kan het pad verschillen, dat kan je aanpassen naar eigen wens. Ik ga weer even spelen, als de patch er is begin ik wel opnieuw als GFWL het dan ook doet.quote:run "D:\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\1_1_1_0\RGSC.exe"
De officiele specs weet ik niet maar je kan op deze site, klik, kijken of je PC de game een btje fatsoenlijk kan draaien.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef Houniet het volgende:
Wat zijn de system requirements dan?
Hoewel de meningen daarover verdeeld zijn, ben ik overtuigd van welquote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef bodylotion het volgende:
is je broertje vast gaan lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |