Proud of it! Ik ben aan 't twijfelen of ik nu dingen moet gaan kopen (de winkel hanteert de koers van gisteren nog) of toch nog even wachten en gokken dat 't een tijdelijke opleving is.quote:
Ik twijfel ook nog. Eigenlijk wil ik wel eens wat meer weten over hoe winkels en creditcardmaatschappijen koersen hanteren. Dat is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Proud of it! Ik ben aan 't twijfelen of ik nu dingen moet gaan kopen (de winkel hanteert de koers van gisteren nog) of toch nog even wachten en gokken dat 't een tijdelijke opleving is.
In hun voordeel, dat weet ik welquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog. Eigenlijk wil ik wel eens wat meer weten over hoe winkels en creditcardmaatschappijen koersen hanteren. Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Wat wij doen is alleen maar de Britse economie en de pond reddenquote:
Als je in ponden hebt besteld, ligt 't maar net aan de creditcardmaatschappij wat voor koers er gehanteerd wordt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef merry77 het volgende:
ik heb vandaag weer wat bij Amazon.uk besteld. wordt vandaag verstuurd, dus tegen de koers van vandaag afgerekend.
Ik wil dus een LCD tv bestellen, maar die worden helaas niet in NL bezorgd.. net als de meeste andere elektronicaquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Amazon UK levert gewoon aan Nederland, net als vele anderen. Ik bestel regelmatig cd's, dvd's en boeken uit de UK, dus dat de pond laag staat is erg prettig voor mij. Helaas rekent Play.com de prijzen erg creatief om naar euro's en je kan daar niet in ponden bestellen (vroeger wel als ik het me goed herriner).
Dan ga je hem toch ophalen? Volgens mij is zelfs dat nog lucratief..quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef sirhc1 het volgende:
[..]
Ik wil dus een LCD tv bestellen, maar die worden helaas niet in NL bezorgd.. net als de meeste andere elektronica
tja, ik zie mezelf al in het vliegtuig met "37 beeldbuis...quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Dan ga je hem toch ophalen? Volgens mij is zelfs dat nog lucratief..
Kanaaltunnel, Eurostar-trein?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:16 schreef sirhc1 het volgende:
[..]
tja, ik zie mezelf al in het vliegtuig met "37 beeldbuis...
Weet je zeker dat ie werkt in Nederland?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef sirhc1 het volgende:
[..]
Ik wil dus een LCD tv bestellen, maar die worden helaas niet in NL bezorgd.. net als de meeste andere elektronica
Ik neem aan dat dit geen probleem is met digitale TV, aangezien dat via een scart gaatquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie werkt in Nederland?
Zowel de analoge als de digitale standaard zijn verschillend in de UK.
Er zit geen digitale tuner ingebouwd?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:11 schreef sirhc1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit geen probleem is met digitale TV, aangezien dat via een scart gaat
Das toch gewoon een losse kabel?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:27 schreef GizartFRL het volgende:
Om van de aangepaste netstroomstekkers maar te zwijgen.
+1quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:56 schreef Asgard het volgende:
Als iemand een Engelse webshop vind die ook naar NL verscheept, posten maar!
Geheel offtopic maar toch even ter info.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er zit geen digitale tuner ingebouwd?
De bandbreedte van de digitale kanalen in de UK is groter dan in NL. Misschien hebben ze dat ding universeel gemaakt voor verschillende standaarden maar ik zou het toch maar even checken.
Voor het analoge signaal zit de soundcarrier op een andere plek. Daardoor krijg je wel beeld maar geen geluid.
Bijna 9 jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:21 schreef Apache4U het volgende:
SeLang al een tijdje uit Nederland weg denk ik?![]()
+2quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:56 schreef Asgard het volgende:
Als iemand een Engelse webshop vind die ook naar NL verscheept, posten maar!
Nooit een probleem mee gehad. Als het al een vaste kabel is, koop je voor een luttel bedrag een verloopje van 3 naar 2 pinnen/polen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:27 schreef GizartFRL het volgende:
Om van de aangepaste netstroomstekkers maar te zwijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |