Da's binnen een kwartier een volle cent eraf.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1.05273
1,05 afgerond...
Die cent is er ook weer bij nu bij XE - hij stuiterd als een gek op het moment.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Da's binnen een kwartier een volle cent eraf.![]()
Is de Euro nou zo sterk of de Pond zo zwak? De Dollar daalt ook als een gek.
Beide (Dollar en Pond) zijn erg zwak op dit moment. De Euro is redelijk sterk, maar de Zwisterse Frank gaat nog harder omhoog, dus er lijken meer veilige havens te worden gezocht.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Da's binnen een kwartier een volle cent eraf.![]()
Is de Euro nou zo sterk of de Pond zo zwak? De Dollar daalt ook als een gek.
www.xe.comquote:Op donderdag 18 december 2008 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar halen jullie die nummers vandaag eigenlijk?
http://www.fxstreet.com/rates-charts/currency-rates/quote:Op donderdag 18 december 2008 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar halen jullie die nummers vandaag eigenlijk?
Geen flauw idee of de pond nog blijft dalen, maar ooit zal ie wel weer omhoog gaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:50 schreef MonopolyMan het volgende:
Ik woon/werk in Londen en heb nog redelijk wat euro's in Nederland op de bank staan. Ik wachtte eigenlijk al een tijd op een goed moment om die om te zetten naar ponden. Denken jullie dat dit het beste moment is of zou het nog beter kunnen worden? Indien het echt 1 op 1 wordt denk ik dat het VK toch echt wel meteen iets gaat doen daaraan.
Waarom zou 1:1 het moment zijn dat er actie wordt ondernomen, dan hadden ze dat al eerder gedaan toch? Eén Pond = één Euro is een psychologische grens voor speculanten / handelaren, maar ik denk dat de koers nog wel verder naar beneden gaat. Misschien juist met een flinke versnelling zodra de pariteit bereikt wordt.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:50 schreef MonopolyMan het volgende:
Ik woon/werk in Londen en heb nog redelijk wat euro's in Nederland op de bank staan. Ik wachtte eigenlijk al een tijd op een goed moment om die om te zetten naar ponden. Denken jullie dat dit het beste moment is of zou het nog beter kunnen worden? Indien het echt 1 op 1 wordt denk ik dat het VK toch echt wel meteen iets gaat doen daaraan.
ik dacht 1.75..quote:Op donderdag 18 december 2008 11:59 schreef jmac het volgende:
Wat was eigenlijk 't hoogste punt pond>euro?
Lijkt mij ook ja. Vertrouwen in de munt is dan wel weg. De huidige dalig is nog vooral door de economische situatie in de UK.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom zou 1:1 het moment zijn dat er actie wordt ondernomen, dan hadden ze dat al eerder gedaan toch? Eén Pond = één Euro is een psychologische grens voor speculanten / handelaren, maar ik denk dat de koers nog wel verder naar beneden gaat. Misschien juist met een flinke versnelling zodra de pariteit bereikt wordt.
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:50 schreef SeLang het volgende:
Je moet ponden ook zien als een soort beltegoed dat alleen wat waard is binnen de UK
Groot Brittannië als goedkoop vakantieland!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:29 schreef HiZ het volgende:
Tot nu toe is het allemaal nog alleen rentebeleid en slechte economie geweest. Maar we bereiken het punt dat het Pond z'n status als reservemunt definitief kwijt is. En dan gaat het feest echt beginnen. Dan wordt het Pond net zoiets als de Turkse Lira.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |