Mwah, dat hele IJsland heeft natuurlijk maar 300.000 inwoners...quote:Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef HiZ het volgende:
Ik dacht dat de term was 'Rejkjavik on the Thames' was?
Je bedoelt http://www.bookdepository.co.uk neem ik aan. Die kende ik nog niet, maar in mijn geval was het ook een duurdere optie.quote:Op maandag 15 december 2008 13:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Amazon.co.uk doet nog aan verzendkosten, beter zijn thebookdesporitory.co.uk voor boeken en cdwow.com voor dvd's.
Kwam nog een booksearch tegen: http://nl.bookbutler.com/quote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Thebookdepository is alleen niet altijd goedkoper dan Amazon, zelfs niet als je de gratis verzendkosten in aanmerking neemt. Voordeel is wel dat Thebookdepository op de site de Amazonprijs er meestal naast vermeld.
Een handige site om boekenprijzen in de UK te vergelijken is :
http://www.bookbrain.co.uk/
Qua keuze en voorradigheid vind ik Amazon ook er beter uitspringen dan Thebookdepository. Je kan ook nog een kijkje bij www.waterstones.com nemen. Voor die laatste shop zijn er online regelmatig kortingvouchers te vinden. Bij mijn laatste aankoop 5 pond korting zodat de verzendkosten gellijk wegvielen.
Alleen als ik ze dan niet op een Nederlandse bank hoef te zetten :pquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie stemt er voor de gulden terug, jongens?
Lach maar, mijn inkomen komt nog steeds in ponden binnenquote:
Ik heb net even doorgebeten en een groot gedeelte van mijn centjes omgezet naar euro's. Helaas kwam het pas deze week vrij (bonus, etc..), maar ik ben benieuwd waar het heen gaat als de cijfers voor de kerstdagen bekend worden. Hier op straat is de uitverkoop echt bizar, je kunt gewoon op alles korting eisen...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:42 schreef Grumpey het volgende:
de 1,09 grens is zelfs al bijna bereikt
En erdoor: 1.08761quote:Op woensdag 17 december 2008 11:42 schreef Grumpey het volgende:
de 1,09 grens is zelfs al bijna bereikt
Goedkope gitarenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
En door de 1,08: 1.07809
Record na record
quote:All 807 Woolworths stores will close by 5 January unless a last-minute buyer can be found, the company has confirmed.
Nog 5 dagen in dit tempo?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:48 schreef HiZ het volgende:
Wat is de reden van de snelle daling nu? Verwachten ze dat de BoE de FED na gaat doen of is het gewoon dat buitenlanders definitief uit het pond stappen?
Pariteit dit jaar lijkt me iets te hoog gegrepen, maar het komt wel heeeeeel dichtbij.
Als het in dit tempo doorgaat, is die pariteit vrijdag of maandag een feitquote:Op woensdag 17 december 2008 16:48 schreef HiZ het volgende:
Wat is de reden van de snelle daling nu? Verwachten ze dat de BoE de FED na gaat doen of is het gewoon dat buitenlanders definitief uit het pond stappen?
Pariteit dit jaar lijkt me iets te hoog gegrepen, maar het komt wel heeeeeel dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |