Ik heb hier in Londen al kortingen gezien van 50%.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef HiZ het volgende:
De meeste Britse kranten geven ook het advies rond te shoppen voor 'kortingsbonnen en kortingscodes' zodat je nog lagere prijzen kunt krijgen. Het schijnt nogal dramatisch te zijn met de uitverkoop aan de andere kant van het Kanaal. Die is nu ruim vóór de Kerst begonnen al.
Inderdaad gister wat besteld. 110 pond, kreeg naast 20% korting ook nog 15 pond extra kortingquote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef HiZ het volgende:
De meeste Britse kranten geven ook het advies rond te shoppen voor 'kortingsbonnen en kortingscodes' zodat je nog lagere prijzen kunt krijgen. Het schijnt nogal dramatisch te zijn met de uitverkoop aan de andere kant van het Kanaal. Die is nu ruim vóór de Kerst begonnen al.
de zieke man van europa maar wat zijn ze toch fijn zelfstandig met hun pond en anti europa stemmingquote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef HiZ het volgende:
Dat is exact het eerste dat ik altijd denk als ik de GBP weer zie dalen.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:36 schreef Tizitl het volgende:
Mooi zo, worden mijn geïmporteerde vinyls ook weer wat goedkoper
Anti-Europa sentimenten leven net zo goed in euro-landen.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de zieke man van europa maar wat zijn ze toch fijn zelfstandig met hun pond en anti europa stemming![]()
Ik zeg het je die switchen net zo hard naar de euro als ijsland wanneer het gedaan is
echter is er 1 land echt koploper en de laatste keer (jaren 70/80) kwamen ze ook aub vragen of ze er toch bij mochtenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Anti-Europa sentimenten leven net zo goed in euro-landen.
Lijkt me erg onverstandig. Het Britse pond is geen Amerikaanse dollar. Het is volstrekt onzeker of er ooit nog een herstel van de koers komt naar een hoger niveau. Daarnaast is de regering van Brown bezig om het land tot over de oren in schuld onder te dompelen. Alweer in een situatie dat hij dat eigenlijk niet zou moeten doen omdat hij geen deel uitmaakt van een grotere munt-unie. Lees de opinies van Buiter maar op na op de website van de FT. Volgens hem staat het VK er nauwelijks beter voor dan IJsland voordat de zaak daar definitief uit de klauwen liep.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:26 schreef Emu het volgende:
Iemand weet van interessante defensieve investeringen in GBP met een ben al aan het kijken naar GSK, BP enz... lijkt me erg interessant met deze lage pond nu.
Vergeet bij asos niet de extra code in te vullen voor 15 pond extra kortingquote:Op woensdag 10 december 2008 19:29 schreef Seam het volgende:
Klinkt erg goed. Tijd om eens bij asos.com te gaan shoppen
Thanksquote:Op donderdag 11 december 2008 00:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vergeet bij asos niet de extra code in te vullen voor 15 pond extra korting
simpelweg : CHRISTMASSTYLE invullen bij voucher code en update drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |