aha ik snapquote:Op woensdag 10 december 2008 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had ze aangeklaagd voor 2 jaar als ze het niet deden
Yep, zo ging het ongeveer de 5-6 jaar ervoorquote:Op woensdag 10 december 2008 12:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe je blowde zeker iedere dag voor t slapen gaan?
heeft een vriend van me ook gehad.... gaat wel weg na 2 maand
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk dat je er zoveel voor krijgt.
ik heb wat telefoontjes gepleegd ... ff kijken of ik via mn netwerk ergens iets kan vinden... zo niet.. ga ik wel weer ouderwets solliciterenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ik snapben je al bezig met solliciteren ?
nog 5 en halve week, nog 5 en een halve weekquote:Op woensdag 10 december 2008 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wil ook wel 4 maanden vakantie
heb genoeg te doen
Super man
solliciteren is zooo 2005quote:Op woensdag 10 december 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb wat telefoontjes gepleegd ... ff kijken of ik via mn netwerk ergens iets kan vinden... zo niet.. ga ik wel weer ouderwets solliciteren
it will get better!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, zo ging het ongeveer de 5-6 jaar ervoor
Het vreemde is dat ik er de eerste 3-4 weken geen last van had nadat ik was gestopt! Daarna begon de ellende pas.
oh jah sorryquote:
aha, hopelijk vind je wat leuks en betersquote:Op woensdag 10 december 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb wat telefoontjes gepleegd ... ff kijken of ik via mn netwerk ergens iets kan vinden... zo niet.. ga ik wel weer ouderwets solliciteren
Telt 30 minuten fietsen ook? Daar heb ik nog wel ff de tijd voor als ik vanavond uit de kroeg komquote:Op woensdag 10 december 2008 13:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
it will get better!
wil je de master tip?
ga 2.5 uur voor je naar bed wil lekker hardlopen buiten (30 minuten ofzo) daarna een warme douche en dan nog ff bankhangen... daarna val je lekker in slaap
Stagequote:Op woensdag 10 december 2008 13:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nog 5 en halve week, nog 5 en een halve week
volhouden thomas
Nou dat merk je dus bij de volgende date of ze dat vondquote:Op woensdag 10 december 2008 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, we zien elkaar deze week sowieso nog wel een keer, waarschijnlijk vanavond. Heb haar ook wel netjes uitgelegd dat ik niet echt gezellig was door die slaapproblemen, maarja... Nou maar hopen dat ze niet denkt van 'wat een saai lul'
Je hebt wel tijd om 30 minuten te fietsen maar niet om 30 minuten te rennen?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Telt 30 minuten fietsen ook? Daar heb ik nog wel ff de tijd voor als ik vanavond uit de kroeg kom
Functieomschrijving?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja, ik moet die klote opdrachten nog steeds makenquote:
Anders moet ik lopen naar de kroeg, da's me net iets te verquote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je hebt wel tijd om 30 minuten te fietsen maar niet om 30 minuten te rennen?![]()
CV... wie weet kan ik nog aan je verdienenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik moet die klote opdrachten nog steeds maken
stond eigenlijk voor vandaag op de planning.
Maar iedereen doet het anders, dus ik snap d'r niks meer van..en mijn mentor mailt niet terug
je hebt de auto nog nooit gezien of in gereden. hoe kan je dat dan weten?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
volgens mij is die bak wel afgetrapt
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik moet die klote opdrachten nog steeds maken
stond eigenlijk voor vandaag op de planning.
Maar iedereen doet het anders, dus ik snap d'r niks meer van..en mijn mentor mailt niet terug
lol, ik maakte maar een grapje gek. Kerel trippenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef renedis het volgende:
[..]
je hebt de auto nog nooit gezien of in gereden. hoe kan je dat dan weten?
tuurlijk wordt er wel eens hard mee gereden maar ik heb niet voor niets 3 verschillende meters ingebouwd om alles in de gaten te houden. pas als mijn olie temp 90 graden is geef ik gas.
daarnaast zit er een turbo-timer op zodat hij altijd nakoeld als de auto uit word geschakeld.
tis altijd zo makkelijk om te zeggen dat ie afgetrapt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |