Het geluid viel wat over te zeggen maar voor de rest was het wat je van the Smashing Pumpkins kon verwachten.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:33 schreef SlaggY het volgende:
Tegenvaller:
The Smashing Pumpkins (Brabanthallen)
Het geluid, de compleet ontwrichte setlist (met het laatste uur alleen maar b-kantjes, covers of ellenlange versies van matige nieuwe nummers), de klotesfeer in die blokken doos... Met afstand de grootste deceptie qua concerten dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het geluid viel wat over te zeggen maar voor de rest was het wat je van the Smashing Pumpkins kon verwachten.
Dat is juist wat je van ze kunt verwachten.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Grobbel het volgende:
de compleet ontwrichte setlist (met het laatste uur alleen maar b-kantjes, covers of ellenlange versies van matige nieuwe nummers)
De sfeer is daar inderdaad klote. Dat was me ook al opgevallen bij Iron Maiden.quote:de klotesfeer in die blokken doos... Met afstand de grootste deceptie qua concerten dit jaar.
Ben benieuwd!! Ik ga er ook heen! Rotown, right? Hoe laat beginnen ze, weet jij dat?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:49 schreef frame-saw het volgende:
Mijn beste concert van 2009 staat al vast, Slagsmalsklubben vannacht
3 uurquote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ben benieuwd!! Ik ga er ook heen! Rotown, right? Hoe laat beginnen ze, weet jij dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |