quote:Op woensdag 10 december 2008 09:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ze hadden iets in het hotel laten liggen wat terugbezorgd is naar Joey en Chandler terwijl het iets van Monica is?
Dan kan ik toch niet helemaal goed rekenenquote:Op woensdag 10 december 2008 09:44 schreef r8ality het volgende:
Ze hadden iets in het hotel laten liggen wat terugbezorgd is naar Joey en Chandler terwijl het iets van Monica is?
Ik zit heul hard te denken, maar ik kom er niet opquote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef Mokus het volgende:
Hoe komt Joey er achter dat Monica en Chandler wat hebben?
[..]
Dan kan ik toch niet helemaal goed rekenen
Pak je de OP van het vorige topic?
Had ik het bijna goedquote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Joey neemt een telefoontje aan, waarin iemand uit het hotel zegt dat er een wimperkruller is achtergelaten. Chandler zegt dat het van hem is, totdat Monica in Joey's bijzijn vraagt of ze haar wimperkruller soms hebben gezien.
Juist, maar er was ook nog een andere aanwijzing. Weet je die ook?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Joey neemt een telefoontje aan, waarin iemand uit het hotel zegt dat er een wimperkruller is achtergelaten. Chandler zegt dat het van hem is, totdat Monica in Joey's bijzijn vraagt of ze haar wimperkruller soms hebben gezien.
Donald Trump, waiting for an elevatorquote:Op woensdag 10 december 2008 12:12 schreef Mokus het volgende:
[..]
Juist, maar er was ook nog een andere aanwijzing. Weet je die ook?
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:16 schreef Niox het volgende:
[..]
Donald Trump, waiting for an elevator.
Could I BE wearing anymore clothesquote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef Manu82 het volgende:
Komt het uit de aflevering dat Joey alle kleren van Chandler aantrekt?
Wazzup!?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Could I BE wearing anymore clothes.
Heeft dat niet iets te maken dat Joey geen ondergoed draagt als ze beide op de bedbank moeten slapen?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:40 schreef fokgeit het volgende:
Chandler tegen Joey: Well, you're gonna...
Waar gaat dit over? Wat zijn ze aan het doen? En Waarom?
Jaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:37 schreef Mokus het volgende:
[..]
Heeft dat niet iets te maken dat Joey geen ondergoed draagt als ze beide op de bedbank moeten slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |