Wat had je met 'm gedaan?quote:Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik denk dat ik een vriend van me ook maar steeds Herbert ga noemen! "He hates it when I call him that but I still think its very funny"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Explorer kan volgensmij pas bij level 20, ik in ieder geval welquote:Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Explorer bewaar ik ook voor als ik lvl 20 word, lijkt me makkelijk om alles te kunnen zien
Weet het niet zeker, maar volgens mij kon ik hem al kiezen met m'n lvl 14. Kan momenteel niet spelen dankzij oververhit mobo, en te weinig vrije tijd om een nieuwe in te bouwen...quote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Explorer kan volgensmij pas bij level 20, ik in ieder geval wel.
klikquote:Op maandag 22 december 2008 17:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar volgens mij kon ik hem al kiezen met m'n lvl 14. Kan momenteel niet spelen dankzij oververhit mobo, en te weinig vrije tijd om een nieuwe in te bouwen...
quote:Requirements: Level 20 Ranks: 1 Benefit: When you choose the Explorer perk, every location in the world is revealed on your map
Hm, okquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?![]()
Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).
Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone unturned untouched! (Thanks.)
Dat is voor mij juist het gene waarom ik het spel blijf (willen) spelen. Heb het alleen al best lang niet meer kunnen spelenquote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Heider00sje het volgende:
Als ik het spel speel, voel ik mij steeds meer depressief. De grauwe beelden, de dooie muziek, de frustraties en de schikmomenten zorgen er voor dat ik me gewoon niet relaxed meer voel als ik het spel speel.
*knuffel* Zo, en nu doorspelen jij!quote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Heider00sje het volgende:
Als ik het spel speel, voel ik mij steeds meer depressief. De grauwe beelden, de dooie muziek, de frustraties en de schikmomenten zorgen er voor dat ik me gewoon niet relaxed meer voel als ik het spel speel.
Die wil ik stiekem ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:17 schreef OMG het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens mijn Fallout 3 inleveren bij de lokale Game Mania, ik heb zojuist bij play.com de limited edition besteld (ja, met bobblehead) voor ¤34.99 (inclusief verzendkosten). Tja, leuk die verzamel dingetjes..
Die is inderdaad creepy, maar ik zou toch doorlopen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik ben nu in Vault 87, ik vind het maar creepy terwijl ik niet eens weet wat er precies aan de hand is. Ik ga er gauw uit en kom er niet meer terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ja, ik houd ook meer van de sfeer in Oblivion. Neemt niet weg dat ik me zo'n 70 uur uitstekend heb vermaakt in de Fallout-wereldquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:51 schreef -Dries- het volgende:
Fallout 3 is zeker vet! Alleen begint hij me nu wel een beetje te vervelen (na 30 uur) en dat komt het meest door de omgevingen.. Die zijn nou niet echt gevarieerd, en ik ben al geen fan van stukgeschoten/apocalyptische werelden. Gears of War komt er dus bij mij ook niet in. Geef mij maar werelden zoals in Oblivion en Fable
De humor is echt goed ja. Ook de dialoogopties zijn bij vlagen hilarischquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef The6thgate het volgende:
Ik heb hem net ook maar gekocht na de reacties hier te lezen. Lijkt me een uitdagend spel en hou wel van ":')" momenten qua humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |