abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 december 2008 @ 17:11:25 #201
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64250157
Deathclaws

Ik was even bij Dukov aan het chillen en toen kwam er dus ineens zo'n ding de deur binnenwandelen. Dukov pakt een gun en schreeuwt zo van "Someone protect the booze!!1 "
En toen werd 'ie kapot tegen de muur geslagen

[ Bericht 36% gewijzigd door -skippybal- op 22-12-2008 17:27:03 ]
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_64250248
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
Deathclaws
Mietjes zijn het
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  maandag 22 december 2008 @ 17:16:43 #203
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64250346
Ik kwam gister trouwens toevallig langs Oasis. Ik wist niet eens dat dat bestond, behalve dan van de hints die Three Dogg en die ene priester (ofzo) die vlakbij de compound van Reilley's Rangers zit schreeuwen door een megafoon geven.
Echt een dik wtf en ooooh moment.

Fallout 3
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_64250398
Ik denk dat ik een vriend van me ook maar steeds Herbert ga noemen! "He hates it when I call him that but I still think its very funny"

maandag 22 december 2008 @ 17:22:14 #205
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64250520
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik denk dat ik een vriend van me ook maar steeds Herbert ga noemen! "He hates it when I call him that but I still think its very funny"

Wat had je met 'm gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LastFM
pi_64250704
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Explorer bewaar ik ook voor als ik lvl 20 word, lijkt me makkelijk om alles te kunnen zien
Explorer kan volgensmij pas bij level 20, ik in ieder geval wel .
Amen.
  maandag 22 december 2008 @ 17:46:56 #207
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_64251261
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Jivis het volgende:

[..]

Explorer kan volgensmij pas bij level 20, ik in ieder geval wel .
Weet het niet zeker, maar volgens mij kon ik hem al kiezen met m'n lvl 14. Kan momenteel niet spelen dankzij oververhit mobo, en te weinig vrije tijd om een nieuwe in te bouwen...
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_64251712
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:46 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Weet het niet zeker, maar volgens mij kon ik hem al kiezen met m'n lvl 14. Kan momenteel niet spelen dankzij oververhit mobo, en te weinig vrije tijd om een nieuwe in te bouwen...
klik
quote:
  • Requirements: Level 20
  • Ranks: 1
  • Benefit: When you choose the Explorer perk, every location in the world is revealed on your map
  • Amen.
      maandag 22 december 2008 @ 18:34:11 #209
    160953 Ezechielk
    Ezechiel 25:17
    pi_64252768
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 18:02 schreef Jivis het volgende:

[..]

klik
    [..]

Hm, ok
    There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
    No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
    Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
    pi_64265337
    Als ik het spel speel, voel ik mij steeds meer depressief. De grauwe beelden, de dooie muziek, de frustraties en de schikmomenten zorgen er voor dat ik me gewoon niet relaxed meer voel als ik het spel speel.
    pi_64265480
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?
    Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
    De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).

Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone unturned untouched! (Thanks. )
    pi_64265989
    Ik heb eindelijk de quest Blood Ties gehaald.
    pi_64266024
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Heider00sje het volgende:
    Als ik het spel speel, voel ik mij steeds meer depressief. De grauwe beelden, de dooie muziek, de frustraties en de schikmomenten zorgen er voor dat ik me gewoon niet relaxed meer voel als ik het spel speel.
    Dat is voor mij juist het gene waarom ik het spel blijf (willen) spelen. Heb het alleen al best lang niet meer kunnen spelen Zit tijdelijk bij een vriend van me, weg van mijn computer dus
    Doe eens niet.
    pi_64273331
    Gisteravond even Scientific Pursuits en Tranquility Lane gehaald. Ik probeerde de main quest quests eigenlijk een beetje te bewaren voor als ik alle (of de meeste) side quests zou hebben gehaald. .

Ook ben ik van level 11 naar level 13 gegaan... bij 1 van deze keren van het halen van een hoger level heb ik voor de lol maar eens de Mysterious Stranger perk gekozen. Ik moet zeggen, deze perk is hilarisch en handig, maar soms ook onhandig tegelijkertijd. Hilarisch vanwege het western achtige deuntje en de locatie waar hij kan verschijnen, handig omdat hij me gisteravond redde toen m'n character met z'n hunting rifle stond te klooien en flink geraakt werd (en ik niet in m'n Pip-Boy kwam om iets te snacken) en onhandig omdat je niet de experience points krijgt wanneer hij de kill maakt.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
    pi_64273788
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Heider00sje het volgende:
    *knuffel* Zo, en nu doorspelen jij!

Die mysterious stranger is inderdaad om te lachen. Soms spawned hij ergens hoog en valt hij naar beneden, gevolgd door de melding: Mysterious Stranger's legs are crippled! o.i.d.
    En ik heb hem twee keer knock-out gezien omdat hij naast exploderende auto's spawnde.
    (Hij gaat niet dood trouwens, mocht je het afvragen.)

[ Bericht 15% gewijzigd door Jolly_Reaper op 23-12-2008 08:46:37 ]
    My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
    Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
    pi_64275390
    Ik ga binnenkort maar eens mijn Fallout 3 inleveren bij de lokale Game Mania, ik heb zojuist bij play.com de limited edition besteld (ja, met bobblehead) voor ¤34.99 (inclusief verzendkosten). Tja, leuk die verzamel dingetjes. .
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
      dinsdag 23 december 2008 @ 14:16:02 #217
    178311 Motorhoofd
    Do you feel lucky, punk
    pi_64283507
    Ik ben nu in Vault 87, ik vind het maar creepy terwijl ik niet eens weet wat er precies aan de hand is. Ik ga er gauw uit en kom er niet meer terug!
    pi_64284972
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 10:17 schreef OMG het volgende:
    Ik ga binnenkort maar eens mijn Fallout 3 inleveren bij de lokale Game Mania, ik heb zojuist bij play.com de limited edition besteld (ja, met bobblehead) voor ¤34.99 (inclusief verzendkosten). Tja, leuk die verzamel dingetjes. .
    Die wil ik stiekem ook
    pi_64286475
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef Motorhoofd het volgende:
    Ik ben nu in Vault 87, ik vind het maar creepy terwijl ik niet eens weet wat er precies aan de hand is. Ik ga er gauw uit en kom er niet meer terug!
    Die is inderdaad creepy, maar ik zou toch doorlopen!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Amen.
    pi_64287221
    Fallout 3 is zeker vet! Alleen begint hij me nu wel een beetje te vervelen (na 30 uur) en dat komt het meest door de omgevingen.. Die zijn nou niet echt gevarieerd, en ik ben al geen fan van stukgeschoten/apocalyptische werelden. Gears of War komt er dus bij mij ook niet in. Geef mij maar werelden zoals in Oblivion en Fable
    pi_64288081
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 15:51 schreef -Dries- het volgende:
    Fallout 3 is zeker vet! Alleen begint hij me nu wel een beetje te vervelen (na 30 uur) en dat komt het meest door de omgevingen.. Die zijn nou niet echt gevarieerd, en ik ben al geen fan van stukgeschoten/apocalyptische werelden. Gears of War komt er dus bij mij ook niet in. Geef mij maar werelden zoals in Oblivion en Fable
    Ja, ik houd ook meer van de sfeer in Oblivion. Neemt niet weg dat ik me zo'n 70 uur uitstekend heb vermaakt in de Fallout-wereld .
    Amen.
    pi_64288423
    Ik heb hem net ook maar gekocht na de reacties hier te lezen. Lijkt me een uitdagend spel en hou wel van ":')" momenten qua humor
    Too much is never enough!
    pi_64288500
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef The6thgate het volgende:
    Ik heb hem net ook maar gekocht na de reacties hier te lezen. Lijkt me een uitdagend spel en hou wel van ":')" momenten qua humor
    De humor is echt goed ja. Ook de dialoogopties zijn bij vlagen hilarisch .
    Amen.
    pi_64295297
    Ik heb een vraag. Waar zijn side quests ongeveer te vinden? Ik heb nu 2 side quests gevonden maar ik heb heel Megaton afgezocht maar kan nergens wat vinden. Veel deuren zitten op slot en mijn rang is niet hoog genoeg om ze te openen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2008 19:41:52 ]
    pi_64296496
    Veel rondlopen en met alles en iedereen ouwehoeren want je vind ze verspreid over de map. Ik heb er nu 50+ uur opzitten en heb nog lang niet alles gevonden en gedaan.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')