abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 11:46:40 #176
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_64114272
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef prosey het volgende:
Ik verdwaal de hele tijd ... nu vind ik het een beetje een kutspel

bovendien V.A.T.S. wtf? ik richt liever zelf

En straks klagen dat je zo weinig ammo hebt

Fantastisch spel. Ben nu lvl 20 en zit met de main-quest nu dat ik naar vault 87 moet. Eerst maar ff langs Little Lamplight en zojuist Fort Bannister gezuiverd van de Talons.

Er is niets heerlijker dan met je sniper buiten in de wastelands een exploderend hoofd te creëren
Learning to love life by living through loss and mistakes.
  donderdag 18 december 2008 @ 11:55:48 #177
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_64114555
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:46 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

En straks klagen dat je zo weinig ammo hebt

Fantastisch spel. Ben nu lvl 20 en zit met de main-quest nu dat ik naar vault 87 moet. Eerst maar ff langs Little Lamplight en zojuist Fort Bannister gezuiverd van de Talons.

Er is niets heerlijker dan met je sniper buiten in de wastelands een exploderend hoofd te creëren
Zo'n hoofd heb ik met ongeveer elk wapen
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_64114750
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef prosey het volgende:
Ik verdwaal de hele tijd ... nu vind ik het een beetje een kutspel

bovendien V.A.T.S. wtf? ik richt liever zelf
misschien een goede tip, links-onder kan je aan de hand van een streepje zien welke richting je op moet lopen.
pi_64114785
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:

Ik ben zo goed als questloos, en loop (alweer) doelloos rond
Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?
Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).

Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone unturned untouched! (Thanks. )

[ Bericht 6% gewijzigd door Jolly_Reaper op 18-12-2008 12:17:22 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 18 december 2008 @ 12:09:13 #180
160953 Ezechielk
pi_64114971
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).

Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone untouched!
pi_64128500
Ik heb juis de bom laten exploderen in megaton * wauw, grafisch damn! *
En in tenpenny de gouls geholpen, ik help altijd de gouls, zijn vet aardig
pi_64144333
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone unturned untouched! (Thanks. )
Ik heb de halve werkeld al verkend hoor, maar quests zijn gewoon blijkbaar spaarzaam in dit spel.
pi_64144741
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

Het enige wat ik kan doen/gedaan heb in Megaton zijn:
- het repareren van die drie waterleidingen (moet nog doen, mijn repair skills zijn nog niet hoog genoeg)
- ik moet terug naar Moira, maar die deur is gesloten? Ik heb 100 lock skill nodig om dat huis binnen te gaan waar ze is
- ik heb die bom disarmed.

Verder is er niks meer te doen voor mij in Megaton.

Pennytower heb ik maar 1 quests kunnen krijgen van die sheriff daar, moest ik die ghouls doodmaken.

Ik ben zo goed als questloos, en loop (alweer) doelloos rond
Ga naar de supply winkel en de eigenaresse zal je vragen om mee te helpen met het schrijven van de survival gids. Dat is een continue serie quests, waardoor je op verschillende plekken terecht komt. Ik ben deze week begonnen met spelen voor de eerste keer en ben dus bezig met die quest. En ik moet zeggen dat het spel me echt goed begint te bevallen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:29:35 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64144820
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:12 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

Ik heb de halve werkeld al verkend hoor, maar quests zijn gewoon blijkbaar spaarzaam in dit spel.
Ik heb dan ook gewoon een Questguide ernaast, niet om de quests op te lossen uiteraard, maar gewoon waar je naartoe moet om hem te beginnen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64145159
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb dan ook gewoon een Questguide ernaast, niet om de quests op te lossen uiteraard, maar gewoon waar je naartoe moet om hem te beginnen.
Tja, wat is de rem om de oplossing ook niet meteen op te zoeken in de gids. Het leukste is toch om zelf oplossingen te bedenken. Anders zijn veel betere "shooters" op de markt.
Heb van de week nog de quest gedaan dat ik 1 of andere sensor in een spawning pod moest plaatsen zonder de daar aanwezige beestjes te doden, het heeft me wat vloeken en tieren gekost voor het me gelukt is. Maar de voldoeningsfactor was extreem hoog
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zaterdag 20 december 2008 @ 02:03:13 #186
28033 Pek
je moet wat
pi_64170676
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tja, wat is de rem om de oplossing ook niet meteen op te zoeken in de gids. Het leukste is toch om zelf oplossingen te bedenken.
Deed ik de eerste keer ook, maar toen bleek achteraf dat ik toch heel wat dingen verkeerd had aangepakt en daardoor de coole questreward was misgelopen. Bijv. The Replicated Man:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat het erg is, je kunt ook makkelijk zonder. Maar toch.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_64176487
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef Pek het volgende:

[..]

Deed ik de eerste keer ook, maar toen bleek achteraf dat ik toch heel wat dingen verkeerd had aangepakt en daardoor de coole questreward was misgelopen. Bijv. The Replicated Man:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat het erg is, je kunt ook makkelijk zonder. Maar toch.
Maar als je weet wat je moet doen en wat je ervoor krijgt, wat is de lol van het gamen dan nog? Okee, misschien mis je dan dingen maar zoals Boris_Karloff al zegt: ik heb veel meer voldoening als ik zelf bijvoorbeeld een special weapon vind dan als ik de locatie al vantevoren weet.
Amen.
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:52:00 #188
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_64193486
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:45 schreef Jivis het volgende:

[..]

Maar als je weet wat je moet doen en wat je ervoor krijgt, wat is de lol van het gamen dan nog? Okee, misschien mis je dan dingen maar zoals Boris_Karloff al zegt: ik heb veel meer voldoening als ik zelf bijvoorbeeld een special weapon vind dan als ik de locatie al vantevoren weet.
Ik ook. Op eigen kracht. Zodra ik (denk) alles gedaan heb begin ik gewoon weer overnieuw met een walkthrough, kijken wat ik gemist heb enzo en dan met een ander type character.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_64194273
Ik snap echt niet dat jullie guide's nodig hebben, t is echt te makkelijk
Gewoon met iedereen praten en alles looten
  zondag 21 december 2008 @ 03:33:38 #190
28033 Pek
je moet wat
pi_64199181
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:52 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik ook. Op eigen kracht. Zodra ik (denk) alles gedaan heb begin ik gewoon weer overnieuw met een walkthrough, kijken wat ik gemist heb enzo en dan met een ander type character.
Dat dus
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_64207403
Zojuist de main quest uitgespeeld, die eigenlijk wel heel erg eenvoudig is op level 20. Heb het nu even gehad met Fallout, tot de nieuwe content beschikbaar komt. Op naar Prince of Persia!
Amen.
  zondag 21 december 2008 @ 18:15:49 #192
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64215388
Ik wil You Gotta Shoot 'Em in the Head doen, maar die dude in Underworld zegter helemaal niets over Kan ik 'm nog wel starten?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_64216169
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil You Gotta Shoot 'Em in the Head doen, maar die dude in Underworld zegter helemaal niets over Kan ik 'm nog wel starten?
Je weet zeker dat je met Mr. Crowley hebt gepraat? Daarmee zou je de quest moeten triggeren.
Amen.
  zondag 21 december 2008 @ 20:12:46 #194
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64219170
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:39 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je weet zeker dat je met Mr. Crowley hebt gepraat? Daarmee zou je de quest moeten triggeren.
Da's die bareigenaar en dealer toch? Dan ja.
Ik heb op de Wikia gekeken en daar stond dat je dan ook Dave moet poppen. Maar die heb ik al een keer puur voor entertainment dood gemaakt Misschien dat dat er iets te maken mee heeft...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_64221356
quote:
Op zondag 21 december 2008 20:12 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Da's die bareigenaar en dealer toch? Dan ja.
Ik heb op de Wikia gekeken en daar stond dat je dan ook Dave moet poppen. Maar die heb ik al een keer puur voor entertainment dood gemaakt Misschien dat dat er iets te maken mee heeft...
Nee, hij is niet de bareigenaar en hij dealt ook niet . Hij staat meestal ergens achterin dat café van Carol. Heeft een pak aan.

Dat je Dave al dood hebt gemaakt maakt niets uit. HIj zal altijd nog de key op zak hebben die je aan Crowley moet geven.
Amen.
pi_64223736
Tvp.
pi_64235689
Echte mutants bijven staan, ook zonder hoofd
  maandag 22 december 2008 @ 09:07:23 #198
160953 Ezechielk
pi_64235721
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:04 schreef Roellie80 het volgende:
Echte mutants bijven staan, ook zonder hoofd
[ afbeelding ]
  maandag 22 december 2008 @ 16:46:09 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64249255
Ik heb inmiddels de Explorer perk gekozen, dus dan zie je alle locaties in je Map, scheelt een hoop gezoek .

Level 20 nu, jammer dat je niet gewoon door kan levelen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 22 december 2008 @ 17:10:51 #200
160953 Ezechielk
pi_64250138
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb inmiddels de Explorer perk gekozen, dus dan zie je alle locaties in je Map, scheelt een hoop gezoek .

Level 20 nu, jammer dat je niet gewoon door kan levelen...
Explorer bewaar ik ook voor als ik lvl 20 word, lijkt me makkelijk om alles te kunnen zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')