quote:Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef prosey het volgende:
Ik verdwaal de hele tijd ... nu vind ik het een beetje een kutspel![]()
bovendien V.A.T.S. wtf? ik richt liever zelf
Zo'n hoofd heb ik met ongeveer elk wapenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:46 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
En straks klagen dat je zo weinig ammo hebt
Fantastisch spel. Ben nu lvl 20 en zit met de main-quest nu dat ik naar vault 87 moet. Eerst maar ff langs Little Lamplight en zojuist Fort Bannister gezuiverd van de Talons.
Er is niets heerlijker dan met je sniper buiten in de wastelands een exploderend hoofd te creëren
misschien een goede tip, links-onder kan je aan de hand van een streepje zien welke richting je op moet lopen.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef prosey het volgende:
Ik verdwaal de hele tijd ... nu vind ik het een beetje een kutspel![]()
bovendien V.A.T.S. wtf? ik richt liever zelf
Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben zo goed als questloos, en loop (alweer) doelloos rond
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?![]()
Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).
Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone untouched!
Ik heb de halve werkeld al verkend hoor, maar quests zijn gewoon blijkbaar spaarzaam in dit spel.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?![]()
Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).
Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone unturned untouched! (Thanks.)
Ga naar de supply winkel en de eigenaresse zal je vragen om mee te helpen met het schrijven van de survival gids. Dat is een continue serie quests, waardoor je op verschillende plekken terecht komt. Ik ben deze week begonnen met spelen voor de eerste keer en ben dus bezig met die quest. En ik moet zeggen dat het spel me echt goed begint te bevallen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan doen/gedaan heb in Megaton zijn:
- het repareren van die drie waterleidingen (moet nog doen, mijn repair skills zijn nog niet hoog genoeg)
- ik moet terug naar Moira, maar die deur is gesloten? Ik heb 100 lock skill nodig om dat huis binnen te gaan waar ze is
- ik heb die bom disarmed.
Verder is er niks meer te doen voor mij in Megaton.
Pennytower heb ik maar 1 quests kunnen krijgen van die sheriff daar, moest ik die ghouls doodmaken.
Ik ben zo goed als questloos, en loop (alweer) doelloos rond
Ik heb dan ook gewoon een Questguide ernaast, niet om de quests op te lossen uiteraard, maar gewoon waar je naartoe moet om hem te beginnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:12 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik heb de halve werkeld al verkend hoor, maar quests zijn gewoon blijkbaar spaarzaam in dit spel.
Tja, wat is de rem om de oplossing ook niet meteen op te zoeken in de gids. Het leukste is toch om zelf oplossingen te bedenken. Anders zijn veel betere "shooters" op de markt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gewoon een Questguide ernaast, niet om de quests op te lossen uiteraard, maar gewoon waar je naartoe moet om hem te beginnen.
Deed ik de eerste keer ook, maar toen bleek achteraf dat ik toch heel wat dingen verkeerd had aangepakt en daardoor de coole questreward was misgelopen. Bijv. The Replicated Man:quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, wat is de rem om de oplossing ook niet meteen op te zoeken in de gids. Het leukste is toch om zelf oplossingen te bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet dat het erg is, je kunt ook makkelijk zonder. Maar toch.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Deed ik de eerste keer ook, maar toen bleek achteraf dat ik toch heel wat dingen verkeerd had aangepakt en daardoor de coole questreward was misgelopen. Bijv. The Replicated Man:Maar als je weet wat je moet doen en wat je ervoor krijgt, wat is de lol van het gamen dan nog? Okee, misschien mis je dan dingen maar zoals Boris_Karloff al zegt: ik heb veel meer voldoening als ik zelf bijvoorbeeld een special weapon vind dan als ik de locatie al vantevoren weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet dat het erg is, je kunt ook makkelijk zonder. Maar toch.
Amen.
Ik ook. Op eigen kracht. Zodra ik (denk) alles gedaan heb begin ik gewoon weer overnieuw met een walkthrough, kijken wat ik gemist heb enzo en dan met een ander type character.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar als je weet wat je moet doen en wat je ervoor krijgt, wat is de lol van het gamen dan nog? Okee, misschien mis je dan dingen maar zoals Boris_Karloff al zegt: ik heb veel meer voldoening als ik zelf bijvoorbeeld een special weapon vind dan als ik de locatie al vantevoren weet.
Dat dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ook. Op eigen kracht. Zodra ik (denk) alles gedaan heb begin ik gewoon weer overnieuw met een walkthrough, kijken wat ik gemist heb enzo en dan met een ander type character.
Je weet zeker dat je met Mr. Crowley hebt gepraat? Daarmee zou je de quest moeten triggeren.quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil You Gotta Shoot 'Em in the Head doen, maar die dude in Underworld zegter helemaal niets overKan ik 'm nog wel starten?
Da's die bareigenaar en dealer toch? Dan ja.quote:Op zondag 21 december 2008 18:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je met Mr. Crowley hebt gepraat? Daarmee zou je de quest moeten triggeren.
Nee, hij is niet de bareigenaar en hij dealt ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's die bareigenaar en dealer toch? Dan ja.
Ik heb op de Wikia gekeken en daar stond dat je dan ook Dave moet poppen. Maar die heb ik al een keer puur voor entertainment dood gemaaktMisschien dat dat er iets te maken mee heeft...
quote:Op maandag 22 december 2008 09:04 schreef Roellie80 het volgende:
Echte mutants bijven staan, ook zonder hoofd
[ afbeelding ]
Explorer bewaar ik ook voor als ik lvl 20 word, lijkt me makkelijk om alles te kunnen zienquote:Op maandag 22 december 2008 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb inmiddels de Explorer perk gekozen, dus dan zie je alle locaties in je Map, scheelt een hoop gezoek.
Level 20 nu, jammer dat je niet gewoon door kan levelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |