Ik heb alleen een stok?quote:
Beter sla je een Raider dood en pak je z'n gunquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:01 schreef Remake het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stok?
Ben nu opweg naar het NGH radio station of hoe het mag heten, de hele tijd wegrennnen voor alles
Dat dus, en probeer te sneaken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Beter sla je een Raider dood en pak je z'n gun.
quote:
Die heb ik verkocht omdat ik een item nodig had voor een missiequote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je komt de Vault uit met minimaal een 10mm pistol![]()
Je kunt ook kiezen om Amata het pistool te laten houden, als je dit doet kom je dus niet met een pistool de vault uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je komt de Vault uit met minimaal een 10mm pistol![]()
Dan krijg je het volgens mij alsnog. Als je een beetje verstandig omgaat met ammo heb je altijd ammo genoeg.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:21 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen om Amata het pistool te laten houden, als je dit doet kom je dus niet met een pistool de vault uit
Dat kan heul nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:19 schreef Remake het volgende:
[..]
Maar nu sta ik dus bij het witte huis met een assault rifle met 10 kogels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.b) daar kom je niet met alleen een stok
Hoax0rt!
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat kan heul niet![]()
a)A. Waar sta ik dan voor? Tegenover die lange paalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.b) daar kom je niet met alleen een stok
Hoax0rz!
B. met een assault rifle met inmiddels 0 kogels
![]()
Volgens mij moet ik gewoon weer shooters gaan spelen
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
Da's het Washington Monumentquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:00 schreef Remake het volgende:
[..]
A. Waar sta ik dan voor? Tegenover die lange paal
Heb ik ook pas ontdekt, die heeft een nice supply inderdaad!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:14 schreef Pek het volgende:
Tip: voor schaarse ammo als de .308 en .44 moet je bij Chief Gustavo wezen in Tenpenny Tower, kost wat maar dan heb je ook wat. Van de .44 toch elke keer zo'n 40+ rounds tot nu toe
Tis een pro geworden. Gears of War2 pack, met Fallout los erbijquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Bij de Saturn in Rotterdam heb je voor 119,- (NA 30 euro cashback, dus je betaalt 149) een Xbox Arcade versie met Sega Superstars Tennis () erbij, dat is verreweg de beste aanbieding. Maar dan heb je wel een versie zonder harde schijf.
En de aanbieding geldt t/m morgen, dus als die morgen niet open is moet je vandaag nog heen (ik zou sowieso snel zijn want 't is best wel heeel goedkoop)
quote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb eigenlijk nog heel weinig quests opgelost, terwijl ik bijna lvl 8 ben. Waar haal ik quests vandaan? Ik loop nu maar alles te verkennen, maar daar heb ik weinig aan. het begint nu zelfs een beetje saai te worden, dat doelloos rondlopen
Mijn "dorpen" waar ik ben geweest, is The Museum of History, en Megaton. Maar ik kan van niemand quests krijgen daar. Waar zou dat wel kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Hoef je niet ver voor te zoeken... Ze zit in Crater Side Supply (haar shop)...quote:Op zondag 14 december 2008 14:51 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb Moira aan het eindeloos aan het zoeken binnen MegatonMaar ik kan haar helemaal niet terugvinden
Als je dat weet kun je toch gewoon zorgen dat je die skills omhoog krijgt. Zo hoog hoeven die skills nu ook weer niet te zijn. Vaak kom je met 30-35 al een heel eind.quote:Op zondag 14 december 2008 15:02 schreef Heider00sje het volgende:
Vind het erg jammer zeg, ben net gefrustreerd afgehaakt omdat ik simpelweg geen quests kan vinden, nergens waar ik ben geweestDat terwijl ik het spel nu eigenlijk alleen maar aan het verkennen ben geweest. Zo goed als dan
Ben nu lvl 8, en de quests die ik al heb zijn alleen geschikt voor veel hogere rangen in die scientoly en repair.
Heb je al de quest met de bom gedaan? Ben je al bij tenpenny tower geweest? Zijn weer 2 questsquote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb eigenlijk nog heel weinig quests opgelost, terwijl ik bijna lvl 8 ben. Waar haal ik quests vandaan? Ik loop nu maar alles te verkennen, maar daar heb ik weinig aan. het begint nu zelfs een beetje saai te worden, dat doelloos rondlopen
Mijn "dorpen" waar ik ben geweest, is The Museum of History, en Megaton. Maar ik kan van niemand quests krijgen daar. Waar zou dat wel kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Zeker in combinatie met de juiste kleding.quote:Op zondag 14 december 2008 15:34 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als je dat weet kun je toch gewoon zorgen dat je die skills omhoog krijgt. Zo hoog hoeven die skills nu ook weer niet te zijn. Vaak kom je met 30-35 al een heel eind.
Kleding heb ik nog nooit wat aan gedaan. Ik "kreeg" in het begin de duster van die sheriff en diens hoedquote:Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker in combinatie met de juiste kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |