Ik heb alleen geen CTRL op mijn Xboxquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In het keuzemenu van de wapens ctrl (of shift, kan ook wel) inhouden en dan een nummer er aan binden
In het wapenmenu de rechter bumper inhouden en met de Dpad een richting kiezen waar je die wil hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan switchen tussen 2 wapens met een druk op de knop. Een melee en een schietwapen bijvoorbeeld.
Op de xbox staat er iets van "hotkey RB" ofzo. Maar heb het zelf nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen CTRL op mijn Xbox
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
fallout.wikia.com
Overigens, waarom kunnen sommigen geen merchants vinden? De volgende personen zouden genoeg diversiteit en/of caps op voorraad moeten hebben:
- Megaton: Moria.
- Tenpenny: Die miep in de roze jurk (Michael Masters na een evt ghoul huishouding) Gustavo
- Rivet City: Shrapnel en Flak, Seagrave, Bannon
- Underworld: Sydney (als je haar tenminste in leven hebt gelaten) en een ghoul.
- Paradise Falls: Die gast met zijn wapenwinkeltje (als je evil bent tenminste)
- Die Armory miep in de Citadel. (Leuk detail: Je kan de hele boel bij haar leeghalen zonder problemen te krijgen en het gelijk weer terug verkopen.)
Canterbury Commons: De persoon die daar voedsel verkoopt heeft meestal wel een aardig aantal caps om spullen van je over te nemen.
- Republic of Dave: Je kan spullen verkopen aan de miep welke de museum beheert. Wel een speechcheck doen geloof ik. Zij heeft 700 caps welke waarschijnlijk vanzelf wel weer aanvult.
Dan heb je de 4 traders nog en talloze anderen welke gewoonlijk wat minder geld en spullen hebben. Keuze genoeg lijkt me.
PC gamerquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
In het wapenmenu de rechter bumper inhouden en met de Dpad een richting kiezen waar je die wil hebben.
Als je dan speelt kan je met de Dpad zo 8 wapens (of andere items zoals stimpacks) selecteren met 1 druk op de knop
Oh ok ik let niet goed op wie wat zegt aangezien ik geen usericons ziequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PC gamer
Maar ik probeer de tip op de volgende pagina even als ik weer ga spelen
Mobiel?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oh ok ik let niet goed op wie wat zegt aangezien ik geen usericons zie
Have funquote:
Die steen is ook veilig om je spullen in te stoppen, handig als je nog geen huis hebtquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Roellie80 het volgende:
Voor degene die het niet wisten,
Recht achter Megaton is een steen welke geopend kan worden. Hierin vind je onder andere een sniper rifle, wat ammo en stimpaks als ik me niet vergis.
We de moeite om met een nieuwe game er even langs te lopen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Remake het volgende:
Loop ik rustig naar een stad toe want ik wil die stad laten ontploffen, kom ik opeens een gast met flammenwerper tegn en ben ik hardstikke deaud!
Tip, schiet hem kapotquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Remake het volgende:
Loop ik rustig naar een stad toe want ik wil die stad laten ontploffen, kom ik opeens een gast met flammenwerper tegn en ben ik hardstikke deaud!
clique.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:31 schreef BartK. het volgende:
Kom net uit de underworld. Vage plek is dat, weet iemand ook of er nog wat met die ghoul-achtige geesten aan de hand is? Of kom je die alleen daar tegen achter dat glas?
Ik heb zelf nog een Xbox extra staan hier maar ik woon bij Zwolle, beetje uit de richting dusquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef stinkie het volgende:
Fallout om mijn pc doet het niet (wegens antiek). Dus nu wil ik vandaag nog een xbox gaanhalen met Fallout. DUs als iemand suggesties heeft vor een redelijk goedkope xbox ergens in de buurt van Gouda Rotterdam ....
Oja, console n00b alert enzo. Ik wil fallout spelen en niet heel veel meer
Bij de Saturn in Rotterdam heb je voor 119,- (NA 30 euro cashback, dus je betaalt 149) een Xbox Arcade versie met Sega Superstars Tennis (quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef stinkie het volgende:
Fallout om mijn pc doet het niet (wegens antiek). Dus nu wil ik vandaag nog een xbox gaanhalen met Fallout. DUs als iemand suggesties heeft vor een redelijk goedkope xbox ergens in de buurt van Gouda Rotterdam ....
Oja, console n00b alert enzo. Ik wil fallout spelen en niet heel veel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |