Hoe kom jij aan genoeg geld voor kogels en medicatie?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:25 schreef GokuSFE het volgende:
Zit nu 20u in de game, en doe lekker op mn gemak. Lekker veel sidequesten, doelloos rondlopen. Ik heb zo vaak dat ik op weg ben naar een bepaald punt voor een quest, en dan gewoon onderweg allerlei interessante gangetjes/gebouwen inga die totaal niet op de route ligen. Krijg je echt dat lekkere explore gevoel vanIk heb wel serieus een Oblivion gevoel bij de game, maar das niet zo moeilijk, die game heb ik 200+ uur gespeeld
Heb op de 360 wel last van vastlopers gehad. Wat mijn probleem tijdelijk oploste was auto-save uit. Dat werkte dus heel even, daarna fallout maar van de hdd geknikkerd, en weer vanaf dvd aan het spelen. Geen vastlopers meer
Waar schiet jij dan mee? Heb nog nooit last van te weinig kogels of caps gehad. Zit over de 10K aan caps, weet bij God niet wat ik ermee moet. En kogels vind je werkelijk overal. Go explore luie donder.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:45 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan genoeg geld voor kogels en medicatie?
Die bottle caps zijn zo goed als nergens te krijgen, alleen van die simpele zombies krijg ik er af en toe een paar. Heb ik totaal 100 caps gevonden (ben nu ongeveer 10 uur aan het spelen).
Mijn kogels zijn simpelweg op, en heb geen geld meer.
Je moet gewoon veel jatten van die wat je afmaakt. Je jat gewoon zijn stuff en verkoop je die daarna. Als je speech hoog genoeg is krijg je ook meer caps voor bepaalde side quests. Als je alleen de main quest speelt dan kom je inderdaad weinig tegen. Je moet gewoon veel 'dure' dingen verzamelen en die verkopen. Zaols bv, Steamgauge, Fission Battery, ze zijn zwaar maar ook 50 of 75 caps waard. En de wapens van andere, gewoon zo ver mogelijk repareren en dan verkopen. Of kill een paar van die Brotherhood of steel knakkers en verpats hun wapens en armor, dat is ook veel waard.quote:[
Hoe kom jij aan genoeg geld voor kogels en medicatie?
Die bottle caps zijn zo goed als nergens te krijgen, alleen van die simpele zombies krijg ik er af en toe een paar. Heb ik totaal 100 caps gevonden (ben nu ongeveer 10 uur aan het spelen).
Mijn kogels zijn simpelweg op, en heb geen geld meer.
Mijn Med-X zou ik dus echt nooit weg doen, maarja, ik ben nu bezig op very hard...Als ik een keer 2 Deathclaws tegen kom, dan is zo'n Med-X toch echt wel handig. Verder zijn Bloodpacks ook wel handig als je de perk van The Family hebt, en Rad-X heel af en toe ook wel.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:12 schreef Lyzio het volgende:
En natuurlijk ook al je Rad-X, Buffout, Med-X en Bloodpacks verkopen. Enigste health-item wat je uiteindelijk veel nodig hebt zijn Stimpaks en Purified Water.
Koop de game en lees de handleidingquote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nog geen side quest tegen gekomen, en ben nu bij The Museum of Technoloy (zoekend naar het onderdeel dat ik zoek, wat ik niet kan vinden)
Daarnaast zou ik mijn god niet weten waar je spullen kan verkopenIk weet niet eens hoe je dat speciale schieten doet op lichaamsdelen.
Volgens mij maak ik het mijzelf echt ontzettend moeilijk.Als ik wat vijanden tegenkom, dan moet ik dat stukje altijd minimaal 5 keer over doen, omdat ik simpelweg niet genoeg kogels heb.
Kijk even wat de knop voor VATS is en dat merk je meteen wel in je kogelsquote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nog geen side quest tegen gekomen, en ben nu bij The Museum of Technoloy (zoekend naar het onderdeel dat ik zoek, wat ik niet kan vinden)
Daarnaast zou ik mijn god niet weten waar je spullen kan verkopenIk weet niet eens hoe je dat speciale schieten doet op lichaamsdelen.
Volgens mij maak ik het mijzelf echt ontzettend moeilijk.Als ik wat vijanden tegenkom, dan moet ik dat stukje altijd minimaal 5 keer over doen, omdat ik simpelweg niet genoeg kogels heb.
Bloodpacks, zelfs met de Blood Ties-quest completed, geven je maar 20HP. Dat is echt rubbish. Gooi je medicine omhoog en ga voor de stimpaks.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mijn Med-X zou ik dus echt nooit weg doen, maarja, ik ben nu bezig op very hard...Als ik een keer 2 Deathclaws tegen kom, dan is zo'n Med-X toch echt wel handig. Verder zijn Bloodpacks ook wel handig als je de perk van The Family hebt, en Rad-X heel af en toe ook wel.
Maar goed, Med-X is inderdaad overbodig als je op normal of lager speelt.
De alien blaster ligt hier ongeveer: Klikkerdeklik!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:43 schreef Lyzio het volgende:
Waar in earths name ligt die alien crash site. Moet die Alien Blaster hebben. Ook nog even op zoek gaan naar die Repeater. Schijnt een aardig schietijzer te wezen.
Sinds vandaag het spel binnenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Niek. het volgende:
[..]
Koop de game en lees de handleiding
Outcast Power Armor, een Hoodie en een +10 boost in speech vind ik toch vrij redelijk moet ik zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 07:29 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is die Oasis een kutquest zeg. Gaat nergens over, en je krijgt er ook nog amper wat voor...
quote:Op donderdag 11 december 2008 07:32 schreef Pek het volgende:
[..]
Outcast Power Armor, een Hoodie en een +10 boost in speech vind ik toch vrij redelijk moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Is het HEEL erg als ik dat wel gedaan heb?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Je kunt daar nog meer spullen van Lincoln vinden. Bewaren voor later. (Tip: NIET verkopen aan die ouwe lutser van de museum in Rivet City.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je de muurposter nog hebt dan.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:41 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Is het HEEL erg als ik dat wel gedaan heb?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |