abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 18:43:11 #26
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63911865
Waar in earths name ligt die alien crash site. Moet die Alien Blaster hebben. Ook nog even op zoek gaan naar die Repeater. Schijnt een aardig schietijzer te wezen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_63911931
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:25 schreef GokuSFE het volgende:
Zit nu 20u in de game, en doe lekker op mn gemak. Lekker veel sidequesten, doelloos rondlopen. Ik heb zo vaak dat ik op weg ben naar een bepaald punt voor een quest, en dan gewoon onderweg allerlei interessante gangetjes/gebouwen inga die totaal niet op de route ligen. Krijg je echt dat lekkere explore gevoel van Ik heb wel serieus een Oblivion gevoel bij de game, maar das niet zo moeilijk, die game heb ik 200+ uur gespeeld

Heb op de 360 wel last van vastlopers gehad. Wat mijn probleem tijdelijk oploste was auto-save uit. Dat werkte dus heel even, daarna fallout maar van de hdd geknikkerd, en weer vanaf dvd aan het spelen. Geen vastlopers meer
Hoe kom jij aan genoeg geld voor kogels en medicatie?

Die bottle caps zijn zo goed als nergens te krijgen, alleen van die simpele zombies krijg ik er af en toe een paar. Heb ik totaal 100 caps gevonden (ben nu ongeveer 10 uur aan het spelen).

Mijn kogels zijn simpelweg op, en heb geen geld meer.
  woensdag 10 december 2008 @ 19:02:03 #28
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63912379
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:45 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

Die bottle caps zijn zo goed als nergens te krijgen, alleen van die simpele zombies krijg ik er af en toe een paar. Heb ik totaal 100 caps gevonden (ben nu ongeveer 10 uur aan het spelen).

Waar schiet jij dan mee? Heb nog nooit last van te weinig kogels of caps gehad. Zit over de 10K aan caps, weet bij God niet wat ik ermee moet. En kogels vind je werkelijk overal. Go explore luie donder.
- james 'jimmy' dean
pi_63912588
quote:
[

Je moet gewoon veel jatten van die wat je afmaakt. Je jat gewoon zijn stuff en verkoop je die daarna. Als je speech hoog genoeg is krijg je ook meer caps voor bepaalde side quests. Als je alleen de main quest speelt dan kom je inderdaad weinig tegen. Je moet gewoon veel 'dure' dingen verzamelen en die verkopen. Zaols bv, Steamgauge, Fission Battery, ze zijn zwaar maar ook 50 of 75 caps waard. En de wapens van andere, gewoon zo ver mogelijk repareren en dan verkopen. Of kill een paar van die Brotherhood of steel knakkers en verpats hun wapens en armor, dat is ook veel waard.
  woensdag 10 december 2008 @ 19:12:45 #30
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63912666
En natuurlijk ook al je Rad-X, Buffout, Med-X en Bloodpacks verkopen. Enigste health-item wat je uiteindelijk veel nodig hebt zijn Stimpaks en Purified Water.
- james 'jimmy' dean
pi_63915357
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:12 schreef Lyzio het volgende:
En natuurlijk ook al je Rad-X, Buffout, Med-X en Bloodpacks verkopen. Enigste health-item wat je uiteindelijk veel nodig hebt zijn Stimpaks en Purified Water.
Mijn Med-X zou ik dus echt nooit weg doen, maarja, ik ben nu bezig op very hard...Als ik een keer 2 Deathclaws tegen kom, dan is zo'n Med-X toch echt wel handig. Verder zijn Bloodpacks ook wel handig als je de perk van The Family hebt, en Rad-X heel af en toe ook wel.

Maar goed, Med-X is inderdaad overbodig als je op normal of lager speelt.
Doe eens niet.
pi_63915665
Ik ben nog geen side quest tegen gekomen, en ben nu bij The Museum of Technoloy (zoekend naar het onderdeel dat ik zoek, wat ik niet kan vinden)

Daarnaast zou ik mijn god niet weten waar je spullen kan verkopen Ik weet niet eens hoe je dat speciale schieten doet op lichaamsdelen.

Volgens mij maak ik het mijzelf echt ontzettend moeilijk. Als ik wat vijanden tegenkom, dan moet ik dat stukje altijd minimaal 5 keer over doen, omdat ik simpelweg niet genoeg kogels heb.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:56:22 #33
28033 Pek
je moet wat
pi_63915686
Hooked on psycho
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_63916306
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nog geen side quest tegen gekomen, en ben nu bij The Museum of Technoloy (zoekend naar het onderdeel dat ik zoek, wat ik niet kan vinden)

Daarnaast zou ik mijn god niet weten waar je spullen kan verkopen Ik weet niet eens hoe je dat speciale schieten doet op lichaamsdelen.

Volgens mij maak ik het mijzelf echt ontzettend moeilijk. Als ik wat vijanden tegenkom, dan moet ik dat stukje altijd minimaal 5 keer over doen, omdat ik simpelweg niet genoeg kogels heb.
Koop de game en lees de handleiding
pi_63916341
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Heider00sje het volgende:

Kijk even wat de knop voor VATS is en dat merk je meteen wel in je kogels
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  woensdag 10 december 2008 @ 22:49:07 #36
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63919440
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Mijn Med-X zou ik dus echt nooit weg doen, maarja, ik ben nu bezig op very hard...Als ik een keer 2 Deathclaws tegen kom, dan is zo'n Med-X toch echt wel handig. Verder zijn Bloodpacks ook wel handig als je de perk van The Family hebt, en Rad-X heel af en toe ook wel.

Maar goed, Med-X is inderdaad overbodig als je op normal of lager speelt.
Bloodpacks, zelfs met de Blood Ties-quest completed, geven je maar 20HP. Dat is echt rubbish. Gooi je medicine omhoog en ga voor de stimpaks.
- james 'jimmy' dean
pi_63919807
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:43 schreef Lyzio het volgende:
Waar in earths name ligt die alien crash site. Moet die Alien Blaster hebben. Ook nog even op zoek gaan naar die Repeater. Schijnt een aardig schietijzer te wezen.
De alien blaster ligt hier ongeveer: Klikkerdeklik!

Lincoln's Repeater ligt in het history museum, in het gedeelte waar alle minder vriendelijke ghouls rondlopen.
Je kunt daar nog meer spullen van Lincoln vinden. Bewaren voor later. (Tip: NIET verkopen aan die ouwe lutser van de museum in Rivet City.)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63922885
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Niek. het volgende:

[..]

Koop de game en lees de handleiding
Sinds vandaag het spel binnen Al wel sinds eergister begonnen met spelen
pi_63924567
Wat is die Oasis een kutquest zeg. Gaat nergens over, en je krijgt er ook nog amper wat voor...
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  donderdag 11 december 2008 @ 07:32:27 #40
28033 Pek
je moet wat
pi_63924581
quote:
Op donderdag 11 december 2008 07:29 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is die Oasis een kutquest zeg. Gaat nergens over, en je krijgt er ook nog amper wat voor...
Outcast Power Armor, een Hoodie en een +10 boost in speech vind ik toch vrij redelijk moet ik zeggen
  donderdag 11 december 2008 @ 07:44:38 #41
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63924623
Die Oasis-quest was geweldig Heb me krom gelachen met die boom.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 11 december 2008 @ 07:55:53 #42
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63924677
quote:
Op donderdag 11 december 2008 07:32 schreef Pek het volgende:

[..]

Outcast Power Armor, een Hoodie en een +10 boost in speech vind ik toch vrij redelijk moet ik zeggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- james 'jimmy' dean
pi_63924747
Gisteren de quest Blood Ties gehaald. Vervolgens heb ik weer een uurtje het terrein verkend. Uiteindelijk via belachelijke omwegen bij de Temple of the Union aangekomen. Ik had geen zin om meteen met de quest daar door te gaan en ben dus verder gaan rondbanjeren om locaties te vinden. Tijdens wandeling kwam ik ineens een stel Talon gasten tegen. Daar ben ik uiteindelijk niet aan ontsnapt en heb toen maar m'n Xbox uitgeknald. Volgende keer loop ik dus niet meer klakkeloos naar groene streepjes op m'n kompas met de gedachte "Vriendelijke figuren! Vriendjes maken!"
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 11 december 2008 @ 08:14:53 #44
28033 Pek
je moet wat
pi_63924796
Die speechboost kwam mij wel mooi uit, ik ben erg laag begonnen met charisma op 1 punt
pi_63925045
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Je kunt daar nog meer spullen van Lincoln vinden. Bewaren voor later. (Tip: NIET verkopen aan die ouwe lutser van de museum in Rivet City.)
Is het HEEL erg als ik dat wel gedaan heb?
pi_63925175
Zo had ik ook wat grappigs,

Ik had een quest om een poster mee te nemen naar de Temple of Union. Nadat ik deze poster had gepakt moest ik van m'n quest marker naar een monument. Dit gebouw werd bewaakt door Slavers als ik me niet vergis.

Ik praat daar met een of andere dude. Hij bied me 100 voor de poster, met m'n speech weet ik er 200 van te maken. Vervolgens gaat de quest verder en moet ik in opdracht van de Temple of Union deze Slavers afmaken. De Slavers vragen me echter om mee te gaan de Temple te slopen..

En dan de tip van de dag; gebruik gewoon je fast-travel wanneer iemand je meevraagt naar een bepaalde plek. Ik was namelijk helemaal achter de slavers aangelopen, maar door alle beesten die er overal rondlopen haalden ze het niet eens tot de Temple

Ik denk; gunstig, dus ik loot mijn poster en loop zelf naar de temple om de quest op deze manier af te maken. Helaas werkte dat niet. De quest was bugged. Ze bleven in de Temple maar wachten op de Slavers

Zo ook later in de game,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63926713
quote:
Op donderdag 11 december 2008 08:41 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Is het HEEL erg als ik dat wel gedaan heb?
Ik hoop dat je de muurposter nog hebt dan.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63927781
Info over de DLC
http://xboxlive.ign.com/articles/937/937202p1.html

Het was al bekend dat er 3x dlc komt en nu is bekend dat bij de derde de level cap hoger word en dat je door kunt spelen na de mainquest.
pi_63930030
Weet iemand waar ik spulletjes kan verkopen? Ik heb de hele tijd geen geld
pi_63930131
Bij de Craterside Supply in Megaton onder andere.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')