Moet je even overdag proberen! met T op de pc en de back knop op de xbox kan je de tijd vooruitspoelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:40 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag. Waar zijn side quests ongeveer te vinden?Ik heb nu 2 side quests gevonden maar ik heb heel Megaton afgezocht maar kan nergens wat vinden. Veel deuren zitten op slot en mijn rang is niet hoog genoeg om ze te openen.
Bedoel je Vault 92? Vault 87 is toch een vault die je moet bezoeken om de hoofdquest te voltooien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die is inderdaad creepy, maar ik zou toch doorlopen!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is dan ook veel minder te doen in Fallout, rond de 30 quests tegen zo'n 200 in Oblivion.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef Unstoppable het volgende:
Iemand al aanraders kwa mods?
Ik heb alvast gedownload (vanavond installeren)
- Verder levelen na lvl20
- Door kunnen spelen na beëindigen main-quest
Ik heb trouwens wel echt het idee dat ik hier heel wat minder tijd in ga steken dan dat ik in Oblivion heb gedaan.
Ja, kan niet wachten op de nieuwe Elder Scrolls, hopelijk voegen ze daar hetzelfde systeem als in Fallout aan toequote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef -skippybal- het volgende:
Maar Oblivion hadheel veel saaie kutquests. 'Breng dit en dat naar hier en daar.' Boring
FO3 heeft veel complexere quests die je ook veel meerdere manieren kan spelen.
Als ze zoiets als VATS zouden gebruiken als een soort 'fatalities', dan zou dat geweldig zijn om ledematen af te hakkenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, kan niet wachten op de nieuwe Elder Scrolls, hopelijk voegen ze daar hetzelfde systeem als in Fallout aan toe.
Hoe ver ben je met de mainquest? Lvl 4 is namelijk best laag.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:08 schreef Yankee_One het volgende:
godverdomme, ben level 4 en bezig met de mainquest, maar het is nu tantoe moeilijk. ik ben gewoon te zwak...
zelfs op very easy
is hier iets aan te doen?
net zo'n radioding opgehaaldquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met de mainquest? Lvl 4 is namelijk best laag.
Dat is een van de tofste missies in het spel. Praat met de oma die hier rondloopt, die heeft nuttige tips over de plaats waar je bent.quote:foto Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nu in Vaul 102 (of 112) ff kwijt. In ieder geval, ik ging ergens inzitten, en nu zit ik in een simulatie waarin alles zwart wit is. Ik moet opdrachten van een klein meisje uitvoeren.
Ik moet er nu voor zorgen dat een echtpaar ruzie krijgt, maar wat moet ik daar voor doen? Ik mag ze niet doodmaken wordt er nog bijverteld
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wikiquote:foto Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nu in Vaul 102 (of 112) ff kwijt. In ieder geval, ik ging ergens inzitten, en nu zit ik in een simulatie waarin alles zwart wit is. Ik moet opdrachten van een klein meisje uitvoeren.
Ik moet er nu voor zorgen dat een echtpaar ruzie krijgt, maar wat moet ik daar voor doen? Ik mag ze niet doodmaken wordt er nog bijverteld
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel een film somsSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt veel epische momenten die je zelf creeërt inderdaadquote:Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef MaxC het volgende:
Wat een gameLijkt wel een film somsSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop