abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64297425
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:40 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag. Waar zijn side quests ongeveer te vinden? Ik heb nu 2 side quests gevonden maar ik heb heel Megaton afgezocht maar kan nergens wat vinden. Veel deuren zitten op slot en mijn rang is niet hoog genoeg om ze te openen.
Moet je even overdag proberen! met T op de pc en de back knop op de xbox kan je de tijd vooruitspoelen
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_64317478
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:31 schreef Jivis het volgende:

[..]

Die is inderdaad creepy, maar ik zou toch doorlopen!
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je Vault 92? Vault 87 is toch een vault die je moet bezoeken om de hoofdquest te voltooien?
Maar misschien haal ik het nu door elkaar. Al die vault nummers...
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_64317866
Gisteren de main quest afgeraffeld. Was niet echt de bedoeling maar was over voordat ik het door had.
Meteen weer een nieuwe char begonnen; helaas moest ik mijn geboorte weer opnieuw spelen om de trophy te krijgen.
Deze keer maar een female gemaakt
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_64325781
Iemand al aanraders kwa mods?

Ik heb alvast gedownload (vanavond installeren)
- Verder levelen na lvl20
- Door kunnen spelen na beëindigen main-quest

Ik heb trouwens wel echt het idee dat ik hier heel wat minder tijd in ga steken dan dat ik in Oblivion heb gedaan.
  woensdag 24 december 2008 @ 16:14:24 #230
28033 Pek
je moet wat
pi_64328699
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef Unstoppable het volgende:
Iemand al aanraders kwa mods?

Ik heb alvast gedownload (vanavond installeren)
- Verder levelen na lvl20
- Door kunnen spelen na beëindigen main-quest

Ik heb trouwens wel echt het idee dat ik hier heel wat minder tijd in ga steken dan dat ik in Oblivion heb gedaan.
Er is dan ook veel minder te doen in Fallout, rond de 30 quests tegen zo'n 200 in Oblivion.

Qua mods gebruik ik momenteel:

slower levelling
increased spawns
meer muziek voor GNR

en voor de lol:

enclave commander
Robobomb
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 24 december 2008 @ 16:58:13 #231
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64330195
Maar Oblivion hadheel veel saaie kutquests. 'Breng dit en dat naar hier en daar.' Boring
FO3 heeft veel complexere quests die je ook veel meerdere manieren kan spelen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_64330500
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef -skippybal- het volgende:
Maar Oblivion hadheel veel saaie kutquests. 'Breng dit en dat naar hier en daar.' Boring
FO3 heeft veel complexere quests die je ook veel meerdere manieren kan spelen.
Ja, kan niet wachten op de nieuwe Elder Scrolls, hopelijk voegen ze daar hetzelfde systeem als in Fallout aan toe .
Amen.
pi_64339943
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, kan niet wachten op de nieuwe Elder Scrolls, hopelijk voegen ze daar hetzelfde systeem als in Fallout aan toe .
Als ze zoiets als VATS zouden gebruiken als een soort 'fatalities', dan zou dat geweldig zijn om ledematen af te hakken
pi_64379017
godverdomme, ben level 4 en bezig met de mainquest, maar het is nu tantoe moeilijk. ik ben gewoon te zwak...

zelfs op very easy

is hier iets aan te doen?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  vrijdag 26 december 2008 @ 16:12:34 #235
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64379115
Wat zijn je Stats? Als die nog laag zijn, probeer wat armor ergens te kopen waar je Small Guns met 5 punten omhoog mee gaan.
Wat Psycho en Mentats nemen maken je ook wel (tijdelijk) flink sterker. Niet te veel he, anders wordt je een junkie

Later wrodt je wel sterker. Maar je moet in het begin niet al teveel je punten spreiden, anders ben je in alles net niet.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_64379296
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 16:08 schreef Yankee_One het volgende:
godverdomme, ben level 4 en bezig met de mainquest, maar het is nu tantoe moeilijk. ik ben gewoon te zwak...

zelfs op very easy

is hier iets aan te doen?
Hoe ver ben je met de mainquest? Lvl 4 is namelijk best laag.
pi_64379727
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 16:20 schreef Niek. het volgende:

[..]

Hoe ver ben je met de mainquest? Lvl 4 is namelijk best laag.
net zo'n radioding opgehaald
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  vrijdag 26 december 2008 @ 16:48:59 #238
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64379919
Da´s wel érg laag voor daar. Beter ga je een beetje verkennen, looten, Raiders killen en hier en daar wat quests starten.
LastFM
pi_64384670
Zojuist uitgespeeld. Wat een gaaf spel! Alleen het einde kwam snel en beetje raar einde vond ik het. Ik heb weinig side quests gedaan maar ik heb nog een paar oude savegames dus dan kan ik weer verder en dit keer meer side quests doen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 09:34:52 #240
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_64394587
Heb het spel nu 2 keer uitgespeeld. Eerst als goede en daarna als slechterik.

Heb nu de officiële gameguide aangeschaft en Jezus, wat zijn er veel dingen die ik niet gezien heb!
Ben nu lekker zone voor zone alles aan het checken, beetje bobbleheads verzamelen enzo.

Heb tot nu toe een paar side-quests voltooid en moet nog beginnen met de main-quest en loop nu rond op lvl 18
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_64404566
heb ik verdomme 3 kwartier lopen schieten enzo voor die super armor, kom ik bij die laatste deur gaat ie niet open en heb ik verdomme die key niet, wtf is dat dan weer
pi_64404736
oh hij lag nog op dat lichaam

lol wat ben ik dom
pi_64446094
Ik ben nu in Vaul 102 (of 112) ff kwijt. In ieder geval, ik ging ergens inzitten, en nu zit ik in een simulatie waarin alles zwart wit is. Ik moet opdrachten van een klein meisje uitvoeren.

Ik moet er nu voor zorgen dat een echtpaar ruzie krijgt, maar wat moet ik daar voor doen? Ik mag ze niet doodmaken wordt er nog bijverteld
  zondag 28 december 2008 @ 22:29:59 #244
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64446508
quote:
foto Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nu in Vaul 102 (of 112) ff kwijt. In ieder geval, ik ging ergens inzitten, en nu zit ik in een simulatie waarin alles zwart wit is. Ik moet opdrachten van een klein meisje uitvoeren.

Ik moet er nu voor zorgen dat een echtpaar ruzie krijgt, maar wat moet ik daar voor doen? Ik mag ze niet doodmaken wordt er nog bijverteld
Dat is een van de tofste missies in het spel. Praat met de oma die hier rondloopt, die heeft nuttige tips over de plaats waar je bent.
pi_64446677
Misschien handig om deze dingen in spoilers te zetten? Voor de mensen die later in dit topic komen die het spel niet al 2 maand hebben
pi_64450961
quote:
foto Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Heider00sje het volgende:

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki
Hier kun je een walkthrough vinden.
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64472554
Wat een game
SPOILER2 links
Lijkt wel een film soms
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_64474339
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef MaxC het volgende:
Wat een game
SPOILER2 links
Lijkt wel een film soms
Echt veel epische momenten die je zelf creeërt inderdaad
Amen.
  maandag 29 december 2008 @ 21:11:37 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64477903
Ben er wel doorheen denk ik .

Main Quest zeker, maar ben ook overal wel geweest zo'n beetje, ben onverslaanbaar. Nu maar hopen op goeie mods etc .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64496074
Op weg naar een buurstadje van megaton om die brief in te leveren vault 106 tegen het lijf gelopen. Viel nog mee eigenlijk, maar vond het al wel creapy genoeg Ben benieuwd naar de rest hehe
Too much is never enough!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop