Ik heb er ook niks mee. Het leek me altijd geweldig, tot ik seks ging hebben. Bij de ene man vind ik het echt helemaal niks (zelfs vervelend) en bij de ander vind ik het wel grappig voelen, maar meer wordt het ook niet. Ook heb ik gewoon liever geen man 'onder me'. Niet omdat ik mezelf vies vind ofzo, absoluut niet, maar ik vind het sexy als een man groot en sterk overkomt en eentje die in je schoot ligt te soppen vind ik helaas een beetje een afknapper.
Gelukkig zijn er zat andere dingen om van te genieten, dus ik zit er niet mee. Ik kan gewoon klaarkomen door toedoen van een man, alleen niet van zn mond, nou ja lekker belangrijk

het enige moment waarop ik het vervelend vind is als ik met een nieuw iemand in bed lig en diegene zal mij wel eens even laten merken dat het aan mn exen lag. Dan lig ik dus ook wel eens naar het plafond te kijken, want als je het niet toelaat denken ze dat je issues hebt ofzo

nou prima hoor, trek dan maar tekeer, maar verwacht van mij geen gefaket orgasme om je ego te redden. Ik vind het gewoon niet zo lekker voelen!