abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2008 @ 04:43:44 #51
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64048764
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:44 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Als je daar tegen kunt, dan kan ik me niet voorstellen dat je uberhaubt geniet van seks, als je vent zo tekeer moet gaan op je clit.. Dat betekend dat je dus van penetratie sowieso niet klaar kunt komen.
Wat een onzin het feit dat een vrouw wel of niet gevoelig is op dr clit en ze wel of niet kan klaarkomen door neuken zijn 2 totaal verschillende dingen

Ik heb een vriendin gehad waar je een schuurmachine voor nodig had om tot een prettig iets te komen en een andere vriendin was zachtjes blazen al voldoende was om haar te laten komen.
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_64049823
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:04 schreef LelieM het volgende:
Vinger erbij is ook niet altijd handig, gezien mannen zich niet goed op 2 dingen kunnen concentreren tegelijk. Als ze zich op die vinger concentreren heeft die tong geen fatsoenlijk ritme meer en andersom. Schiet werkelijk niet op. Wat dat betreft denk ik dus echt 1 ding tegelijk. Als er iets belangrijk is (vind ik) is het wel goed ritme houden.
Dan zit ik maar goed met mijn drummer
pi_64475322
Och, niet klaarkomen tijdens het beffen is niet zo heel apart hoor.
Vaak zit je met een tong toch wat te stevig op de clitoris en maak je net te veel druk.
je kunt starten met beffen en na een tijdje doorgaan met vingeren. Niet gelijk bovenop de clitoris, maar vanuit t gaatje zacht naar boven strelen. Als t werkt gaat je meisje vanzelf kreunen, dan ga je door met een vinger op de clitoris en een tweede in haar warme grotje. Niet als een gek tekeer gaan, maar zachtjes strelen en af en toe ook gewoon even gas terug nemen.
  maandag 29 december 2008 @ 20:19:49 #54
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_64475879
Bestaan er vrouwen die niet van beffen houden? Wil iemand me wakker maken want dit klinkt als een vreselijke nachtmerrie.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_64476366
Ik heb er ook niks mee. Het leek me altijd geweldig, tot ik seks ging hebben. Bij de ene man vind ik het echt helemaal niks (zelfs vervelend) en bij de ander vind ik het wel grappig voelen, maar meer wordt het ook niet. Ook heb ik gewoon liever geen man 'onder me'. Niet omdat ik mezelf vies vind ofzo, absoluut niet, maar ik vind het sexy als een man groot en sterk overkomt en eentje die in je schoot ligt te soppen vind ik helaas een beetje een afknapper.

Gelukkig zijn er zat andere dingen om van te genieten, dus ik zit er niet mee. Ik kan gewoon klaarkomen door toedoen van een man, alleen niet van zn mond, nou ja lekker belangrijk het enige moment waarop ik het vervelend vind is als ik met een nieuw iemand in bed lig en diegene zal mij wel eens even laten merken dat het aan mn exen lag. Dan lig ik dus ook wel eens naar het plafond te kijken, want als je het niet toelaat denken ze dat je issues hebt ofzo nou prima hoor, trek dan maar tekeer, maar verwacht van mij geen gefaket orgasme om je ego te redden. Ik vind het gewoon niet zo lekker voelen!
  maandag 29 december 2008 @ 20:40:38 #56
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_64476735
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb er ook niks mee. Het leek me altijd geweldig, tot ik seks ging hebben. Bij de ene man vind ik het echt helemaal niks (zelfs vervelend) en bij de ander vind ik het wel grappig voelen, maar meer wordt het ook niet. Ook heb ik gewoon liever geen man 'onder me'. Niet omdat ik mezelf vies vind ofzo, absoluut niet, maar ik vind het sexy als een man groot en sterk overkomt en eentje die in je schoot ligt te soppen vind ik helaas een beetje een afknapper.
Zit wat in. Ik bedoel, het is als man lekker om te doen maar hij moet zichzelf niet bezig kunnen zien.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_64485754
Het hangt van de techniek af. Zonder nou te zeggen dat ik alles beheers, ik kan wel vrij veel klaarkrijgen in bed. Beffen leidt helaas lang niet altijd tot een orgasme bij de dames en wordt niet zelden ook als kriebelig, of erger, onprettig ervaren. Strelen en vingeren werkt vaak veel beter. Helaas mannen, ik weet dat jullie (ik ook!) liever anders zouden horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')