Precies, als ze doodgaan maakt het toch niets uit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:15 schreef ralfie het volgende:
Ouderen leek me van tevoren ook minder, maar het uiteindelijke coschap viel reuze mee, omdat ik een hele afdeling onder me hoede kreeg. De hele dag afdelingswerk doen is nog niet eens zo heel verkeerd.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:44 schreef starla het volgende:
[..]
Precies, als ze doodgaan maakt het toch niets uit.
Ach, een 5.52 laat voldoende ruimte over voor pils.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef MaxC het volgende:
23% van de studenten heeft de 2.1 herkansing gehaald, gaat echt nergens over
Mijn halve kerstvakantie verneukt voor een 5.48
Groningen + Tentamens![]()
![]()
Wij krijgen niet eens cijfers in decimalen. Ik zal dus nooit weten of iets een 5,5 of een 6,4 wasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef MaxC het volgende:
23% van de studenten heeft de 2.1 herkansing gehaald, gaat echt nergens over
Mijn halve kerstvakantie verneukt voor een 5.48
Groningen + Tentamens![]()
![]()
Driewerf neen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:25 schreef Florian_ het volgende:
Zeg, maken jullie nou veel gebruik van natuurkunde, scheikunde en wiskunde?
Aangezien je dit moet hebben om toegelaten te worden
Niet zoveel eigenlijk. Wiskunde voor statistiek en natuur- en scheikunde voor wat fysiologie. Maar het valt me tegen hoe ongelofelijk dom sommige studenten (lees: vrouwelijke studenten) zijn, die de meest simpele middelbare school vergelijkingen of sommen niet begrijpenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:25 schreef Florian_ het volgende:
Zeg, maken jullie nou veel gebruik van natuurkunde, scheikunde en wiskunde?
Aangezien je dit moet hebben om toegelaten te worden
Ach wat is nu nog 4 jaar op een mensenlevenquote:
Bij welke SEH moet ik zijn met mijn griepje?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:07 schreef intoxicated het volgende:
Morgen weekenddienst. Kom maar op met die fractuurtjes, appendixjes, hoog-energetische traumata
Bezig met je eindexamens of is het al je tweede keer loten ?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ach wat is nu nog 4 jaar op een mensenleven
In ander nieuws, nog 3 maanden en dan weet ik eindelijk of ik ook nog arts ga worden
*proest*quote:Op zondag 25 januari 2009 15:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Bezig met je eindexamens of is het al je tweede keer loten ?
Ik kijk wel uitquote:Op zondag 25 januari 2009 17:58 schreef Seam het volgende:
Wie gaat er trouwens allemaal weer meedoen met Teddyberen ziekenhuis?
Vorig jaar gedaan, vond het wel leuk maar hoeft niet vaker voor mijquote:Op zondag 25 januari 2009 17:58 schreef Seam het volgende:
Ik heb al meegedaan op de UvA, begin dit jaarquote:Op zondag 25 januari 2009 17:58 schreef Seam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |