Ik dacht nog dat wordt niks, en zeker toen er geen docent kwam opdagen bij het werkcollege.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:03 schreef iofn het volgende:
Vanmiddag even mijn tentamen gynaecologie ternauwernood ingekopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
Het aantal studenten dat een goed heeft hangt af van de spreiding van de scores aangezien het een relatieve score is. Ik heb tot nu toe altijd een goed gehad. Ik vul veel vragen in, ik denk zo'n beetje alle waar ik 1 mogelijkheid kan wegstrepen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:37 schreef the_jasper het volgende:
Hoeveel van jullie hebben een goed op de voortgangstoets?
Ik ga er gewoon heen en scoor gewoon een voldoende .
Had nu 42 vragen goed, na een avondje kroeg.
Vullen jullie dan gewoon alles in waar je minstens 1 antwoord kan wegstrepen (=gokkans)?
En heeft het nog nut een goed te hebben, notitie ofzo?
Elasticiteit is het vermogen om terug te keren naar de begintoestand, en een stugge fibrotische long doet dat prima. Het is de compliantie die is afgenomen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:39 schreef WooZ het volgende:
Menschen, VT vraag.
no.6: bij longfibrose lijkt me de elasticiteit niet toe te nemen, wel?![]()
maar de vraag was wat neemt er toe bij longfibrose:quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:06 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Elasticiteit is het vermogen om terug te keren naar de begintoestand, en een stugge fibrotische long doet dat prima. Het is de compliantie die is afgenomen.
Dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:40 schreef NoLoveLost het volgende:
Mis ik iets aan die VGT?
Nu vind ik het jammer dat ik de rest van het blok eigenlijk nauwlijks gestudeerd heb... Dat heb ik ieder blok, maar doe het vervolgens nooit. Zou ook een hoop stress schelen de laatste week!!
Dat begin ik nu ook te krijgen en ik zit pas in mijn derde blokquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:40 schreef NoLoveLost het volgende:
Mis ik iets aan die VGT?
Ik heb vrijdag neurologie tentamen en ik vind het best wel interessant eigenlijk. Nu vind ik het jammer dat ik de rest van het blok eigenlijk nauwlijks gestudeerd heb... Dat heb ik ieder blok, maar doe het vervolgens nooit. Zou ook een hoop stress schelen de laatste week!!
Ja nou dat klopt toch? De compliantie neemt af, want die long wil niet uit elkaar, de weerstand is niet anders bij longfibrose, en de elasticiteit neemt toe om wat mijn voorganger zei, de long gaat heel makkelijk terug naar zijn beginpositie. Hoe ver de long ervoor kan uitgerekt worden heeft niks met elasticiteit te maken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
maar de vraag was wat neemt er toe bij longfibrose:
a) compliantie
b) weerstand
c) elasticiteit
en het antwoord was C
Grappig idd, wel oudquote:
Heelkunde einde van je nachtrust??? Heb natuurlijk wel geluk gehad, maar heelkunde was voor mij 8-5 en diensten MET compensatie. Was voor mij het eerste coschap met compensatie, vandaar dat met met hoofdletters..quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:42 schreef intoxicated het volgende:
Heelkunde![]()
En het einde van mijn nachtrust
Hm, in welk ziekenhuis zat je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:42 schreef ralfie het volgende:
[..]
Heelkunde einde van je nachtrust??? Heb natuurlijk wel geluk gehad, maar heelkunde was voor mij 8-5 en diensten MET compensatie. Was voor mij het eerste coschap met compensatie, vandaar dat met met hoofdletters..
Kijk, mooi! Jullie hebben dan (net zoals de meeste studenten) dus gewoon een vakantie midden in een blok? Lijkt me eigenlijk best irritant.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef Seam het volgende:
Ik heb de mijne al twee weken geleden gedaan
8,1 voor Traumata
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |