Goed dat je een goed hebt!quote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef Nuna het volgende:
Die VGT slaat echt nergens op, heb het net nagekeken en heb nu al een 'goed' op zesdejaars niveau![]()
!
Even nagekeken: op basis van de normen van de toets van december 2007 heb ik ook een (net) goed op zesdejaars niveauquote:Op woensdag 10 december 2008 22:06 schreef Nuna het volgende:
Die VGT slaat echt nergens op, heb het net nagekeken en heb nu al een 'goed' op zesdejaars niveau![]()
!
Oh gewoon, vind het vaak wel leuk om even te kijken hoe ik het heb gemaakt. Zoveel tijd kost dat niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:40 schreef starla het volgende:
[..]
Goed dat je een goed hebt!
Maar mensen die hun VGT gaan nakijken op het internet.....
Misschien doelden ze op 'op afstand gemetastaseerde mammaca'?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:43 schreef Repeat het volgende:
95. mammaca, lijkt me toch dat metastasen het meest in de lymfeklieren voorkomen, maargoed....
Ze bedoelden waarschijnlijk de pijnbestrijdende werking van NSAIDS, niet de ontstekingsremmende..quote:
Volgens mij klopt dat wel hoor. Prostaglandines verhogen (dacht ik) de gevoeligheid voor de pijnreceptoren van bradykinine. Dus indirect heeft het wel een remmend effect.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze bedoelden waarschijnlijk de pijnbestrijdende werking van NSAIDS, niet de ontstekingsremmende..
Ik had hem ook fout, ik had PGsynthese
Ja dat dacht ik dus ook, misschien vervalt die vraag dan wel ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:11 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat wel hoor. Prostaglandines verhogen (dacht ik) de gevoeligheid voor de pijnreceptoren van bradykinine. Dus indirect heeft het wel een remmend effect.
En dat dacht ik dus ook! Dus...quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, misschien vervalt die vraag dan wel ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |