uitzendbureau mag en kan hem ook niet verder helpenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft het uitzendbureau nog niks anders voor hem op het oog?
Sweetie pie.quote:
sweetie piequote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sweetie pie.
Ik was een beetje aan het snuffelen (niet in Amsterdam overigens) en opeens zag ik het woord 'wiebelig' op een omschrijvingsbord bij de jellies. En aangezien Soempie toch wel erg benieuwd was naar Lush-producten heb ik die voor haar meegenomen.
Broertje en zusje van mn vriend zitten allebei gedetacheerd bij bedrijven en die zitten met de kerst nog betaald op de bank en daarna ook keihard werkeloos....quote:Op donderdag 11 december 2008 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zonde meis
oh over werk gesproken: vriendlief is vanaf de kerst werkloos(hij was uitzendkracht bij een productiebedrijf en het is óf een contract óf daar weg. en ze willen hem geen contract aanbieden
)
Ik ken Kant alleen van de categorische imperatief. Wat lees jij dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:59 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier even kotsen op Imannel kant?die man heeft zulke zieke en verwerpelijke ideeen, ik word er gewoon naar en misselijk van als ik het lees
Daar houd ik niet zo van. Familie woont te ver weg en ik zit gewoon liever thuis.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef Soempie het volgende:
* vaker bij vrienden of familie eten
Kant stelt dat joden geen inlevingsvermogen en gevoel hebben, en daarom niet het ware geloof hebben. Hij vond daarom dat het jodendom vernietigd moest worden. Hij was een inspirator van hitler en de rest van de geschiedenis ken je...quote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken Kant alleen van de categorische imperatief. Wat lees jij dan?
Heeft Kant dat echt zo bedoeld? Of heeft Hitler er zijn eigen draai aan gegeven? En welk boek?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kant stelt dat joden geen inlevingsvermogen en gevoel hebben, en daarom niet het ware geloof hebben. Hij vond daarom dat het jodendom vernietigd moest worden. Hij was een inspirator van hitler en de rest van de geschiedenis ken je...
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
Kant stelt dat joden geen inlevingsvermogen en gevoel hebben, en daarom niet het ware geloof hebben. Hij vond daarom dat het jodendom vernietigd moest worden. Hij was een inspirator van hitler en de rest van de geschiedenis ken je...
Voor zover ik weet heet jij geen mw. MM.quote:
lekker baggerquote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Broertje en zusje van mn vriend zitten allebei gedetacheerd bij bedrijven en die zitten met de kerst nog betaald op de bank en daarna ook keihard werkeloos....
Kredietcrisis wordt nu wel duidelijk ja
geen merkproducten meer kopen, bezuinigen op energiekosten (dus deuren dicht, alleen verwarming aan waar je zit, eerde een warme trui aan doen dan de kachel hoger zetten, dat soort dingen), probeer ipv boeken te kopen ze bij de mediatheek te lenenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:15 schreef wyccie het volgende:
Nu dat gezeik met de kredietcrisis aan de gang is, moet ik misschien maar beter met mijn geld omgaan. Lag gisteren ook al te piekeren over de toekomst ().
Mijn vaste lasten zijn zo'n 550 (huur, collegegeld, zorgverzekering, lenzen, telefoon, donaties). Ik krijg 100 aan huur- en zorgtoeslag. En af en toe weer eens een duur studieboek (of drie zoals deze maand).
Ik heb per maand ruim 2 keer dat bedrag te besteden. Dus ergens gaat er iets goed fout.![]()
Verbeterpunten:
* niet zo duur gaan eten (vaker koken, boterham mee naar werk en school)
* niet meer zulke dure cadeautjes kopen
* niet zo vaak kleren kopen (alhoewel het maar H&M is)
Iemand anders nog tips voor mij?
Met alle extra kosten kwam het op ruim 153 Euro voor 2 kaarten.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:38 schreef wyccie het volgende:
Dat is helemaal waar.
Zestig euro voor een kaartje voor zo'n artiest is nog te doen. Helaas heb ik dus besloten om te gaan sparen.
Thanks. Merkproducten ga ik zeker schrappen.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:35 schreef Etcetera het volgende:
geen merkproducten meer kopen, bezuinigen op energiekosten (dus deuren dicht, alleen verwarming aan waar je zit, eerde een warme trui aan doen dan de kachel hoger zetten, dat soort dingen), probeer ipv boeken te kopen ze bij de mediatheek te lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |