Heb je al een nieuwe serie op het oog?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef Etcetera het volgende:
ik ben door de Gilmore Girls heenmooie laatste afleveringen
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef Etcetera het volgende:
ik ben door de Gilmore Girls heenmooie laatste afleveringen
las vegas misschienquote:Op donderdag 11 december 2008 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe serie op het oog?
of diequote:Op donderdag 11 december 2008 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel
wat wordt je volgende serie? Ik raad veronica mars aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Whiteguy op 11-12-2008 13:23:17 ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:17 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn de amsterdammers hier bekend met filmhuis kriterion? En is dat de moeite waard?Kriterion is primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:17 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn de amsterdammers hier bekend met filmhuis kriterion? En is dat de moeite waard?Ik heb daar in mijn jeugd 'Dik Trom' gezien en ben er daarna nooit meer geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga na afloop wel even naar Café Waterlooplein (5 minuten lopen) en doe Annie en Nico de groeten van mij...![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Afgewezen door het Groninger Museum![]()
![]()
![]()
Klotemuseum.... nu weet ik weer waarom ik er eigenlijk niet wil werken![]()
Jammer...quote:Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 11 december 2008 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer...
Maar als je was aangenomen, was het dan niet een topmuseum geweest?
Balen LBquote:Op donderdag 11 december 2008 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Uiteraard
Nee, eigenlijk ook niet.... ik vind de opstelling van het Groninger Museum vaak weinig aan, en van de kleurtjes op de muren krijg je meestal spontaan hoofdpijn. Of het vloekt als de tering bij de kunstwerken...
Maarja, het had wel mooi gestaan op mn cv natuurlijkOokal was het dan maar in de museumwinkel....
zonde meisquote:Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
Heeft het uitzendbureau nog niks anders voor hem op het oog?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zonde meis
oh over werk gesproken: vriendlief is vanaf de kerst werkloos(hij was uitzendkracht bij een productiebedrijf en het is óf een contract óf daar weg. en ze willen hem geen contract aanbieden
)
Een jelly neem ik aan?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb trouwens net het cadeautje van wyccie opgehaald bij de buurvrouw. Wyc, superleuk en lief!Ik was zo benieuwd toen je zei dat je voor mij al wat had. Dit is helemaal 't juiste cadeautje. Ik zal Sven rond maart zeggen dat hij aan jou moet vragen wat hij voor m'n verjaardag moet halen.
![]()
Ik heb wiebelzeep van Lush gekregen voor mij en wiebelkont.Ruikt echt heel lekker. En verder een kerstengeltje en een minipostduifje met een briefje.
![]()
En je moet nog wel werken aan je doktershandschrift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |