quote:Op woensdag 10 december 2008 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net wat te eten besteld (had nog geen avondeten gehad), voor een totaal van 13,50. Toko in kwestie bezorgt vanaf 5 euro, dus het is niet alsof ik erg een minimumlijer was. Ik heb besteld via thuisbezorgd.nl en daarbij een mailadres en telefoonnummer opgegeven.
Komt de bezorger net, die me meld dat de bestelling een euro meer is dan wat ik heb betaald, of ik dat nog even bij wilde leggen. Geen zin in gezeur dus op zoek naar kleingeld, ik kom tot 55 cent (als ik cash had gehad had ik niet via iDeal betaald), en wat ik uit zijn halve Nederlands opmaak is dat hij mij de schuld probeerde te geven van dat verschil
Jij hebt het iets netter gehouden dan in Portsmouth dit keer ?quote:Last month, police arrested two teenagers in connection with the death of a pizza delivery man.
Er is deze week toch een Shockdoc over een zwangere man?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik er aan denk en ik heb de tijd, kan ik het morgenochtend testen. Ik heb nog drie zwangerschapstesten liggen hier
Ja, ik vind het wat beschaafder om er gewoon niet meer te bestellen dan om er op los te moordenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt het iets netter gehouden dan in Portsmouth dit keer ?
Oh zou best kunnen, dat weet ik nietquote:Op donderdag 11 december 2008 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is deze week toch een Shockdoc over een zwangere man?
Succes Soemp!quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Soempie het volgende:
Slapen, om half 6 gaat de wekker weer.![]()
Morgen toch maar eens proberen colleges te volgen na de werkgroep.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoopte zelfs dat de plakband de inkt deed oplossen.
Dit is mijn tweede jaar dat ik politicologie doe, en mijn eerste jaar religiestudies. Het zijn beide versnelde cachelors dus als het goed heb ben ik dit jaar daarmee klaar en kan ik nog twee masters volgenquote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:14 schreef Soempie het volgende:
![]()
Bij mij staat er zeker geen postcode op?
8 jaarquote:
Ik heb inderdaad het laatste beslotenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een tip die jullie (Soempie, B.ertha en Sheep) moeten onthouden: als je in de UB gaat studeren, onthoud dan in godsnaam je kluisnummer!
Ik heb me nog nooit zó achterlijk gevoeld.
Wel. Schaapjeskunde.quote:Op donderdag 11 december 2008 07:54 schreef B.ertha het volgende:
Sheep studeert niet trouwens.
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:55 schreef wyccie het volgende:
Ik ga weer in bed liggen. Te vroeg opgestaan voor iets dat best wat efficiënter geroosterd had kunnen worden.
Er zijn weinig dingen die het buitenland van de Nederlandse keuken kan leren.. maarquote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan mijn eerste trip naar het buitenland (Londen) in een shabby jeugdhotel waar je iedere morgen gewekt werd door de geur van verbrand brood dat slechts geroosterd had moeten worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'mogguh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |