Live voorbeeld van gisteravond. Blijkt dat mijn oom een infarct/aantal infartjes heeft gehad maar daar heeft hij niets van gevoeld want hij had pijnpleisters voor zijn been.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ho ho, dat geldt niet voor je hele lichaam!
Als je opeens niks meer ziet of helemaal niks meer voelt zou ik wél naar de dokter gaan.
oh dat is niet goedquote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Live voorbeeld van gisteravond. Blijkt dat mijn oom een infarct/aantal infartjes heeft gehad maar daar heeft hij niets van gevoeld want hij had pijnpleisters voor zijn been.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Live voorbeeld van gisteravond. Blijkt dat mijn oom een infarct/aantal infartjes heeft gehad maar daar heeft hij niets van gevoeld want hij had pijnpleisters voor zijn been.
Wel redelijk begreep ik maar dat hoor ik een vrijdag welquote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat is niet goedhoe is het nu met 'm?
Nee, de letters gaan maar tot en met Dquote:
Ooit van morfinepleisters gehoord? Net zoiets.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Pijnpleisters? Nooit van gehoord.
Sommige infarcten zijn nauwelijks merkbaar (silent).
Gaat het nu wel goed met hem? En hoe is hij erachter gekomen dat hij infarcten heeft gehad?
Laatste keer dat ik bij een dokter ben geweest had ik een scherpe pijn rechtsonder in m'n buik als ik op een zeer specifieke plek drukte... Maar toen ik daar was viel het eigenlijk allemaal wel weer mee en nu heb ik nergens last meer van. Misschien was het wat doorgeslikte kauwgom of zo dat in de weg zat.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ho ho, dat geldt niet voor je hele lichaam!
Als je opeens niks meer ziet of helemaal niks meer voelt zou ik wél naar de dokter gaan.
Studies vroeg ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bezig met het leren van dit tentamen? Of bezig met mijn studies? Volg je even niet
Als ik barstende koppijnen hebt 's nachts en ik kom als patiënt bij jou als huisarts, zou je dan ook vragen 'Wat denk je zelf?'...?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, als (aankomende) arts moet je voorzichtig zijn. Ik wil niet dat ik van de opleiding getrapt word omdat ik slecht advies met mogelijk fatale gevolgen geef.
Poging 2: hoe oud?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat gooi je even zo rauw op mijn dak![]()
Willow is trouwens jarig
Ah, dat was toen ik je het plaatje liet zien, toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laatste keer dat ik bij een dokter ben geweest had ik een scherpe pijn rechtsonder in m'n buik als ik op een zeer specifieke plek drukte... Maar toen ik daar was viel het eigenlijk allemaal wel weer mee en nu heb ik nergens last meer van. Misschien was het wat doorgeslikte kauwgom of zo dat in de weg zat.
Haha, dat is iets wat ik wel vaker als klacht hoor over dokters. Je moet weten dat we dat zo leren. Volgens mij heb ik dat wel eens eerder uitgelegd: hoofdpijnklachten kunnen vaak een niet-lichamelijke oorzaak hebben. Sommige mensen zitten ergens mee en hebben het óf zelf niet door, óf durven zich niet bij de arts te melden met hun eigenlijke klachten. Door de patiënt zelf te laten vertellen kan de arts er makkelijker achterkomen wat het kan zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Als ik barstende koppijnen hebt 's nachts en ik kom als patiënt bij jou als huisarts, zou je dan ook vragen 'Wat denk je zelf?'...?
Mijn huisarts namelijk wel en dat flikt 'ie elke keer weer (nou ja, die paar keer dat ik er dan ben geweest).
Als ik het zelf wist, dan had ik niet eens bij hem langs hoeven gaan...
Wat ik nou heel grappig vond was dat je de postcode van jezelf zo miniscuul mogelijk hebt gemaaktquote:Op woensdag 10 december 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:
En hoezo geen doktershandschrift? Ik heb er een half uur over gedaan om het leesbaar te maken.
Nee hoor, het duurde maar een minuut. Maar ik schrijf wel degelijk onduidelijk, en wel zodanig dat ik het soms zelf niet terug kan lezen.
Ik hoopte zelfs dat de plakband de inkt deed oplossen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ik nou heel grappig vond was dat je de postcode van jezelf zo miniscuul mogelijk hebt gemaakt
Zit jij een een geheim getuige programma ofzo?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoopte zelfs dat de plakband de inkt deed oplossen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat was toen ik je het plaatje liet zien, toch?
Ik had dat toen ik klein was ook wel eens. Ik leef nog!
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Zit jij in een geheim getuige programma ofzo?
Nee, bij mij werkt dat averechts en dat is dan weer een reden om de volgende keer niet bij hem langs te gaan.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat is iets wat ik wel vaker als klacht hoor over dokters. Je moet weten dat we dat zo leren. Volgens mij heb ik dat wel eens eerder uitgelegd: hoofdpijnklachten kunnen vaak een niet-lichamelijke oorzaak hebben. Sommige mensen zitten ergens mee en hebben het óf zelf niet door, óf durven zich niet bij de arts te melden met hun eigenlijke klachten. Door de patiënt zelf te laten vertellen kan de arts er makkelijker achterkomen wat het kan zijn.
Maar niet bij iedereen is dit dus een goede aanpak.
whehehe nou ik heb het al weggegooid hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoopte zelfs dat de plakband de inkt deed oplossen.
Als ik er aan denk en ik heb de tijd, kan ik het morgenochtend testenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |