Insgelijks Soemp! Tof dat je er bentquote:
Good game? Guilty Gear? Grey's Gastronomy?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
ik wilde eigenlijk nog een aflevering van GG gaan kijken
Nog een mooiequote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Good game? Guilty Gear? Grey's Gastronomy? Gilmore Girls![]()
Ik desperate housewivesquote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Tja, er zat niks anders op. Maar het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, voor mij wel de laatste keer, hoop ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:07 schreef Soempie het volgende:
Heb je gewoon maar kluisjes uitgeprobeerd?
Nah, oke dan. Ga ik nog even verder met m'n opdracht.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:10 schreef Etcetera het volgende:
jaquote:Op woensdag 10 december 2008 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik desperate housewivesVerslavend he
schrijf het in vervolg opquote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tja, er zat niks anders op. Maar het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, voor mij wel de laatste keer, hoop ik.
maar het is hier best gezelligquote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, oke dan. Ga ik nog even verder met m'n opdracht.
De kluisjes op mijn school hebben radertjes met cijfers en letters, waardoor je als code ABBA in kunt stellenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tja, er zat niks anders op. Maar het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, voor mij wel de laatste keer, hoop ik.
Handbal! Levensgevaarlijk!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Etcetera het volgende:
handbalik meen me te herinneren dat ik 2x kort achter elkaar een bal er vol op heb gehad en dat is nooit meer echt goedgekomen
Dat is dus het erg, zodra je bij bent ga je weer door naar de volgende seriequote:Op woensdag 10 december 2008 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jamaar goed - nou ja goed. goed is relatief. In elk geval: ik ben bijna door seizoen 7 heen, en dan zit het erop. Misschien dat ik met Friends overnieuw begin. Maar heb las vegas nog liggen en veronica mars en one tree hill en 8 rules en....
Kan UB40 ook?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kluisjes op mijn school hebben radertjes met cijfers en letters, waardoor je als code ABBA in kunt stellen
Ík jullie een advies geven over deadlines?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht even dat je een studeer tip ging geven, om te voorkomen dat iemand op de avond voor een deadline in de stess zit.
Je bent niet de eerste die me die tip heeft gegeven.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Handbal! Levensgevaarlijk!
En ach, met je pink doe je toch weinig interessante dingen. Zolang het geen pijn doet zou ik me er geen zorgen om maken.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Handbal! Levensgevaarlijk!
En ach, met je pink doe je toch weinig interessante dingen. Zolang het geen pijn doet zou ik me er geen zorgen om maken.
ja het is echt ergquote:Op woensdag 10 december 2008 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus het erg, zodra je bij bent ga je weer door naar de volgende serieIk wil hierna weer House, Heroes, How I met your Mother en Dexter volgen
En het laatste seizoen Gilmore Girls heb ik volgens mij ook niet gezien
Er is gewoon teveel leuks op tv
Ho ho, dat geldt niet voor je hele lichaam!quote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Dat zegt mijn huisarts ook altijd en daarom bezoek ik hem zelden of nooit...
johquote:Op woensdag 10 december 2008 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ho ho, dat geldt niet voor je hele lichaam!
Als je opeens niks meer ziet of helemaal niks meer voelt zou ik wél naar de dokter gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |