Ja, behoorlijk, die paar dagen dat ik nog moet werken dit jaar zijn al volgeplandquote:Op woensdag 10 december 2008 18:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iedereen een drukke dag irl?
Hoe lang ben je al bezig als ik vragen mag?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:17 schreef MaJo het volgende:
Vandaag lekker niks gedaan en nu maar weer begonnen met leren voor mijn tentamen vrijdag.
Had een 7 voor mijn leesverslag hebreeuwse bijbelDat betekent dat ik voor Religiestudies tot nu toe allemaal voldoendes heb en voor politicologie alleen onvoldoendes
![]()
Koop een kip/kalkoen in folie. Kant en klaar gekruid en kan zo de oven in. Hebben wij laatst gedaan, zo makkelijk en heel lekker. Vooraf te maken of zo te bestellen bij de (keur)slager.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek makkelijke niet-kook-gerechten-tips voor met kerstm'n moeder heeft geen zin in koken
Ze heeft niet eens een doktershandschrift?quote:
Klik...quote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik zoek makkelijke niet-kook-gerechten-tips voor met kerstm'n moeder heeft geen zin in koken
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een doktershandschrift?
Bezig met het leren van dit tentamen? Of bezig met mijn studies? Volg je even nietquote:Op woensdag 10 december 2008 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik kom vrijdag trouwens niet langs.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bezig met het leren van dit tentamen? Of bezig met mijn studies? Volg je even niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |