Ja religie kan heel mooi zijn maar is eigenlijk gewoon barslecht.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch is een ding waar veel religies het gedurende de geschiedenis over eens zijn geweest dat joden uitgeroeid moeten worden. Dat maakt het nog niet juist...
Nooit van gehoordquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
Je zit me nu toch niet in de zeik te nemen he?
Bij alle postcodes wordt het LUMC opgegeven. Foutje dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een andere zorgverzekering en nu zit ik bij de lijst van gecontracteerde zorginstellingen. Mijn apotheek staat er wel tussen, maar het dichtstbijzijnde ziekenhuis is in Leiden. Dat lijkt me vrij sterk
Zoiets?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef B.ertha het volgende:
Gevindt
Eigenlijk moet hij ook sneeuwen, maar zo ver kom ik niet
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedenacht, hier nog mensen wakker.
k kan je vertellen dat je best gaar bent als je op een dag op-en-neer reist naar Kopenhagen.
Vanochtend om kwart over zeven vertrokken en nu net weer thuis.
Ik heb blijkbaar een actie op tv gemist?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Nog mensen donateur geworden van de voedselbank? Wij toch maar wel...
Kopieer het citaat van MaJo dan correct of helemaal niet!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:32 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, Nem, da's balen. Hopen dat het meevalt
De Frogers hebben afgelopen maand de Voedselbank onder de aandacht gebracht en vandaag was er een donateur-aanmeld-avond.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb blijkbaar een actie op tv gemist?
Ik ben al donateur van een boel andere doelen. Er wordt nu een donatiestop ingelast.
Nye Haven is wel gaaf met een graadje of 20 of hoger.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
werk, was er om 12.00 en was weer terug op het vliegveld om 18.00.
Moest nog in een buitenwijk zijn ook. Vorige keer dat ik er was voor wekr heb ik wel een nacht in de stad geslapen. Hotel midden in het centrum. Daar is idd zat te zien/doen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:13 schreef MadMaster het volgende:
maar zo lang wij het goed hebben en we dat nog kunnen doen doet het me deugd als je andere mensen een beetje kan helpen...
Tsja...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind jullie echt goed, ook omdat jullie zoveel vrijwilligerswerk doen (asiel, dierentuin, zwarte piet).
Ik geef trouwens geen geld aan goede doelen die iets met een clown te maken hebben.
Kennelijk is er toch behoefte aan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
Brrrr! Ik moet er echt niet aan denken om als ziek kind zo'n Cliniclown aan mijn bed te hebben. Ik zou gaan huilen zodat ze weggaan. Geef mij een goed boek en ik ben zo weer beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |