Ja, daar zit je niet op te wachten.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja de verwarming staat op 30 graden.
We hebben verder echt enorm veel gedaan vandaag dus dat scheelt. Maar het was een slechte afsluiter van de dag
Nou, het plafond is nog niet gespoten dus het is nog kaal gips. In het ergste geval gooien we er een verse plaat tegenaan. Voor de rest hebben we eigenlijk nog geen tegenvallers gehad dus het werd wel tijdquote:Op donderdag 11 december 2008 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, daar zit je niet op te wachten.
Maar het kan erger, bij ons had een monteur laatst een vulkraan open laten staan, in een penthouse bovenin een appartementencomplex, op vrijdagmiddag, waardoor de slang uiteindelijk onder de druk bezweek, waardoor de loodgieter toevallig zaterdagochtend opmerkte dat er water in de kelder lag.
Ik hoop het ook. Ik denk ook van wel want het is een dikke plaat. Maar dat zien we eigenlijk pas over een dag of 2-3. Duurt even voordat het opdroogt en gek gaat doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:10 schreef MaJo het volgende:
Oeh balen NemHoop dat het allemaal meevalt
Ik keek het op tv maar aangezien ze daar klaar zijn met het seizoen kan ik alsnog gaan zoekenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:10 schreef Etcetera het volgende:
ach, dan hoef ik in elk geval niet meer de nieuwsgroepen af te struinen naar missende afleveringen
Stanley_Climbfall, was toch ooit ook een AKQ (SC)-er?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:41 schreef yvonne het volgende:
josjojo, JoachimXXII, FreddyVork, Desiever, Stanley_Climbfall, in de prullenbak, géén zaken mee doen, ook niet per pm.
Correct. En correct.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Stanley_Climbfall, was toch ooit ook een AKQ (SC)-er?
In al die klus/verbouw programma's op tv lopen ze maanden uit en gaan over het budget heen maar jullie doen het super misschien moet je maar professioneel huizen opknappenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het plafond is nog niet gespoten dus het is nog kaal gips. In het ergste geval gooien we er een verse plaat tegenaan. Voor de rest hebben we eigenlijk nog geen tegenvallers gehad dus het werd wel tijd
U hoort morgen meerquote:Op donderdag 11 december 2008 20:32 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, Nem, da's balen. Hopen dat het meevalt
jepquote:Op donderdag 11 december 2008 20:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Stanley_Climbfall, was toch ooit ook een AKQ (SC)-er?
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:30 schreef iamredleader het volgende:
Tevens
@ Etcetera: leuke foto!
Foute shit. Het is een flapdrol.quote:
Lucht het op?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Vuile moffen/fransoosen![]()
![]()
![]()
![]()
leer gvd een engels
Boooooooom, booooooomquote:Op donderdag 11 december 2008 21:05 schreef Soempie het volgende:
MaJo, dankje voor het opzoeken.![]()
We hebben een kerstboom.![]()
met TAKKE!!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:20 schreef Soempie het volgende:
Etcie![]()
Neo heeft wel al in de boom gehangen. Zit nu nog niks in, omdat de boom nog nat is...maar heb allemaal ballen van glas gekocht. Ben benieuwd dus.
Die vind ik lelijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:21 schreef Etcetera het volgende:ik denk dat je beter kunt inruilen voor ballen van kunststof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |