abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63892597
Plaats hier mislukte versierpogingen met een onzingehalte .
De mijne .

Daar zag ik haar staan. Een harde uitdrukking had ze op haar gezicht. Alsof ze zojuist korte metten heeft gemaakt met drie Russische legers. Dit alles weerhoudt mij er echter niet van haar te vragen hoe ze heet. Ze reageert zoals ik had verwacht. "Waarom komt zo'n achterlijke klapjosti als jij mij vragen hoe ik heet? Ik praat niet met achterbuurt typjes zoals jij."

U als lezer denkt natuurlijk dat deze uitlatingen een zekere afkeer van haar jegens mij uitdrukken, maar niets is minder waar. Zulke haatvolle uitlatingen moeten wel het product zijn van onderdrukte lustgevoelens. Ik besluit haar dan ook een voorstel te doen waar ze stiekem op hoopt. "Ga je met me mee naar m'n met roze beschilderde sekskelder om aldaar een vurige seksmarathon te houden onder het genot van enkele koetjesrepen?" Je reageert negatief op m'n voorstel en trapt me fel in het gezicht. Om te zorgen dat je niet tegenstribbelt bind ik je handen vliegensvlug vast met wat touw dat ik had meegenomen. Komt de lidmaatschap van de scouting toch nog van pas. Ik plak wat tape op je mond en vervoer je met mijn al gereed staande auto naar mijn huis. Ondanks dat je geen kant op kan probeer je met alle macht te ontkomen, vertederend.

Eenmaal aangekomen bij mijn huis ontdoe ik je van het touw rond je handen en de tape op je mond. Je schreeuwt, vloekt en vraagt waarom ik je ontvoerd heb. Ik reageer hier verbaasd op. "Ontvoerd? Ik geef slechts uiting aan jouw onderdrukt verlangen. De maatschappij verwacht van je dat je walgend op mijn verzoek reageert ik weet echter wel beter. Je smacht naar me." Je lacht en zeg dat ik niet goed ben. Plotseling haal je een stiletto uit je broekzak en houdt deze bij m'n keel. Ik ben totaal overrompeld. "Ga godverdomme liggen kankerwijf" beveel je me. Ik geef hier gehoor aan, stiekem hoop ik namelijk dat het alsnog tot een seksuele uitspatting komt. Je trekt m'n broek ruw los en beveelt mij het uit te trekken. Dit gaat de goede kant op denk ik bij mezelf.

Er gebeurt echter iets anders dan ik had verwacht. Je snijdt het gevoeligste plekje van m'n vagina eraf, de clitoris wel te verstaan.
Godverdomme wat doet dit pijn, zowel lichamelijk als geestelijk.
Met de uitspraak "kanker nu maar op maniakaal wijf" verlaat je m'n huis, m'n vagina al bloedend achterlatend.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:59:06 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_63892637
Wall of text. Tevens een "post hier je lesbische fantasieën" topic.
Long live music.
pi_63892658
Hihi, dat was ik niet .
pi_63892683
samenvatting?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63892714
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:59 schreef Allure_ het volgende:
Hihi, dat was ik niet .
!! Mijn orgasmes wat doe je .

Ja sorry voor 't lange verhaal . Ben benieuwd naar jullie verhalen .
pi_63892742
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

!! Mijn orgasmes wat doe je .

Ja sorry voor 't lange verhaal . Ben benieuwd naar jullie verhalen .
Dat wordt een nieuwe punani aanschaffen dus .
pi_63892806
Mooie schoenen, neuken?
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:05:44 #8
165512 MASD
Music is dead.
pi_63892823
Ik begin altijd een gesprek met een meisje en als ze interesse in mij toont dan word ik verlegen en durf ik niet verder te gaan.

irl though, ik faal.
Long live music.
pi_63892828
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:00 schreef Silaz het volgende:
samenvatting?
samenvatting?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63893124
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef MASD het volgende:
Ik begin altijd een gesprek met een meisje en als ze interesse in mij toont dan word ik verlegen en durf ik niet verder te gaan.

irl though, ik faal.
Wat hij zegt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:42:28 #11
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_63893789
Afgelopen vrijdag ging deze suave kerel stappen.
Ik doe mijn strakste mooiboy outfit aan, pop ma collar en glij in men geile pattas.
Met mijn matties knipoog ik naar de uitsmijter die mij langs de rij in de disco laat.
Ik koop een bacotje, en leun relaxt tegen de bar terwijl ik de zaak check voor geile chickies.
Ik spot achter in een spanga brunette. Ik doe nog even mijn overhemd goed en bestel en breezer bij de barman.
Breed stap ik naar die bitch toe. Ik neem een slok van men baco en plant het breezertje naast haar op de tafel.
Ik kijk haar aan, knipoog en zeg. "Eej skatjuh. Als ik je zou vragen of je met mij naar bed gaat, is het antwoord dan hetzelfde als op deze vraag?"
Enfin, wij praten, ik beetje aan der zetten, doen zoals een player doet weetje. Maar toen gebruikte ik een woord met 4 lettergrepen. Hersens van breezahsletje overspannen, ambulance gebelt, moest ik alsnog alleen slapen
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_63894113
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:42 schreef XtremeNL het volgende:
Ik doe mijn strakste mooiboy outfit aan, pop ma collar en glij in men geile pattas.
Met mijn matties knipoog ik naar de uitsmijter die mij langs de rij in de disco laat.
Ik koop een bacotje, en leun relaxt tegen de bar terwijl ik de zaak check voor geile chickies.
Ik spot achter in een spanga brunette. Ik doe nog even mijn overhemd goed en bestel en breezer bij de barman.
Breed stap ik naar die bitch toe. Ik neem een slok van men baco en plant het breezertje naast haar op de tafel.
Ik kijk haar aan, knipoog en zeg. "Eej skatjuh. Als ik je zou vragen of je met mij naar bed gaat, is het antwoord dan hetzelfde als op deze vraag?"
Enfin, wij praten, ik beetje aan der zetten, doen zoals een player doet weetje. Maar toen gebruikte ik een woord met 4 lettergrepen. Hersens van breezahsletje overspannen, ambulance gebelt, moest ik alsnog alleen slapen
Hehe nice . Dat is altijd weer minder ja, dat je je geestelijke niveau moet aanpassen aan de breezerchicks .
  Moderator woensdag 10 december 2008 @ 00:38:15 #13
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_63895011
wat ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 10 december 2008 @ 00:42:04 #14
165512 MASD
Music is dead.
pi_63895085
quote:
Inderdaad zeer lastig, heb nog nooit fellatio mogen ontvangen om die reden.
Long live music.
pi_63895156
"Eej skatjuh. Als ik je zou vragen of je met mij naar bed gaat, is het antwoord dan hetzelfde als op deze vraag?"

woensdag 10 december 2008 @ 05:49:16 #16
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_63896414
quote:
Mijn koffie, wat doe je
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_63897621
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:42 schreef MASD het volgende:

[..]

Inderdaad zeer lastig, heb nog nooit fellatio mogen ontvangen om die reden.
Dit topic heeft het Gouden Dildo gehalte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')