quote:
Dat wordt een nieuwe punani aanschaffen dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Mijn orgasmes wat doe je
.
Ja sorry voor 't lange verhaal. Ben benieuwd naar jullie verhalen
.
samenvatting?quote:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef MASD het volgende:
Ik begin altijd een gesprek met een meisje en als ze interesse in mij toont dan word ik verlegen en durf ik niet verder te gaan.
irl though, ik faal.
Hehe nicequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:42 schreef XtremeNL het volgende:
Afgelopen vrijdag ging deze suave kerel stappen.
Ik doe mijn strakste mooiboy outfit aan, pop ma collar en glij in men geile pattas.
Met mijn matties knipoog ik naar de uitsmijter die mij langs de rij in de disco laat.
Ik koop een bacotje, en leun relaxt tegen de bar terwijl ik de zaak check voor geile chickies.
Ik spot achter in een spanga brunette. Ik doe nog even mijn overhemd goed en bestel en breezer bij de barman.
Breed stap ik naar die bitch toe. Ik neem een slok van men baco en plant het breezertje naast haar op de tafel.
Ik kijk haar aan, knipoog en zeg. "Eej skatjuh. Als ik je zou vragen of je met mij naar bed gaat, is het antwoord dan hetzelfde als op deze vraag?"
Enfin, wij praten, ik beetje aan der zetten, doen zoals een player doet weetje. Maar toen gebruikte ik een woord met 4 lettergrepen. Hersens van breezahsletje overspannen, ambulance gebelt, moest ik alsnog alleen slapen
Inderdaad zeer lastig, heb nog nooit fellatio mogen ontvangen om die reden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:42 schreef XtremeNL het volgende:
Ik doe mijn strakste mooiboy outfit aan, pop ma collar en glij in men geile pattas.
Met mijn matties knipoog ik naar de uitsmijter die mij langs de rij in de disco laat.
Ik koop een bacotje, en leun relaxt tegen de bar terwijl ik de zaak check voor geile chickies.
Ik spot achter in een spanga brunette. Ik doe nog even mijn overhemd goed en bestel en breezer bij de barman.
Breed stap ik naar die bitch toe. Ik neem een slok van men baco en plant het breezertje naast haar op de tafel.
Ik kijk haar aan, knipoog en zeg. "Eej skatjuh. Als ik je zou vragen of je met mij naar bed gaat, is het antwoord dan hetzelfde als op deze vraag?"
Enfin, wij praten, ik beetje aan der zetten, doen zoals een player doet weetje. Maar toen gebruikte ik een woord met 4 lettergrepen. Hersens van breezahsletje overspannen, ambulance gebelt, moest ik alsnog alleen slapen
Mijn koffie, wat doe jequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:42 schreef XtremeNL het volgende:
Dit topic heeft het Gouden Dildo gehaltequote:Op woensdag 10 december 2008 00:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Inderdaad zeer lastig, heb nog nooit fellatio mogen ontvangen om die reden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |