Hehehe...lief...Bente ziet 't geheel niet eens staan...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef Stiemie het volgende:
Linde is sinds gisteren ook weer lekker thuis nadat ze 3 nachten bij mijn ouders had geslapen zodat ik goed kon leren. Ik heb mijn schuldgevoel maar afgekocht met de kerststal van Little Peopleen ze vindt 'm geweldig. Ook wil ze steeds de kerstboom even voorzichtig aanraken en roept ze dan Boom! en Bal!. Zo lief.
De boom staat op een tafeltje en ze zat daar gisteren naast te spelen met de kerststal. Toen ze opstond zat ze zo met haar hoofd in de boom. Nou dat vond ze wel wat!
Ik zeg maar zo....beter op de leidster...dan op papa....quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Kiekeboe spelen doet Chris ook.. Alleen dan achter objecten.. Dan duikt hij achter de tafel/stoel/muur, of hou iets voor zijn gezicht. En dat lachje, als we weer oogcontact hebben![]()
We hebben hier nu 2 nijntjes (gebreide konijntjes). Maar 1 is echt te vies, en valt bijna uit elkaar. De 2e heeft mijn moeder nagemaakt. Bij gebreide nijntjes ben je niet zo afhankelijk van de winkel. Wel van je brei-kunsten![]()
![]()
KDV was nog geen succes.. Chris kreeg van de huilbui, spontaan een hoestbui, wat resulteerde in zijn lunch op de schoot van de leidster en de vloer. Hopelijk slaapt hij nu lekker daar. En kan ik hem straks om 4 uur weer vrolijk ophalen...
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik zeg maar zo....beter op papa...dan op mama
tja...als 't in je man's decollekoffie kon...was er ergens iets mis.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:16 schreef Deepfreeze het volgende:![]()
Hij heeft sowieso wel richtingsgevoel: In de babytijd wist Chris altijd zijn mondjes terug in mijn decollete te werpen![]()
Dankjequote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Kijk, mannen in OUD zijn best gezellig
Thanks....succes!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Dan zit je hier goed op je plek![]()
Ontopic: ik ga nu een kiddo ophalen bij het KDV, eens kijken of hij vrolijk speelt
Hmm...merk daar helemaal niets van.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben zo een kerstborrel bij het kinderdagverblijf van Linde.
Ik dacht dat de opvang je juist meer vrije tijd zou geven door op je kind te passen, maar we "moeten" eigenlijk best vaak knutselen voor leidsters die weggaan, leidsters die er een bepaald aantal jaren werken, dag van de leidster, leidsters met zwangerschapsverlof etc en nu dus weer iets te eten maken voor de kerstborrel. Nou is het natuurlijk niet allemaal verplicht en gelukkig hou ik erg van knutselen dus dat scheelt, maar ik had nooit gedacht dat het zoveel zou zijn
Hmzz...nog niet meegemaakt..quote:Op woensdag 17 december 2008 16:18 schreef Stiemie het volgende:
O ja zulke dingen knutselt Linde ook regelmatig zelf bij de opvang![]()
Maar die andere dingen zijn meer dingen die je als ouders samen met je kind thuis moet knutselen als verrassing voor de leidster die weggaat etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |