abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64186572
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 17:37 schreef Deepfreeze het volgende:
En Dana ook al ziek (geweest).
Is er nog iemand niet ziek geweest?
Hihi, ik zie al 2 flensje op de 1e hulp zitten. Elk met een vingertje vast in hetzelfde doucheputje!
Meiden waren wel redelijk uit humeurig, maar ziek niet..*klopt af*.
Het gaat redelijk rap met de tanden en verbaal zijn ze ook gegroeid, misschien een combi van dingen.

Zo wat zijn om op die manier bij de EHBO te zitten.

Ze liggen al 1,5 uur in bed en dat kletst nog steeds. Woordjes zeggen, nazeggen, lachen, handkusjes, lachen....ze hebben het naar hun zin
pi_64188024
Wat een stel toch die Pien en Floor. Heb je die training zelf bedacht?

Deepfreeze, Meike is ook wel knuffelig idd. Ze roept de halve dag: "ahm!" en dan wil ze dus opgetild worden. Als ik het niet doe wordt ze me daar woest!!!!!!
Maar goed, ik ben geen klimrek dus daar heeft ze dan een probleem

Meike had vandaag een dagje met papa, want mama was aan het winkelen.
Kom ik thuis zegt mijn vriend: heb je dat plekje in haar hals al gezien??? Had hij haar de jas aangedaan, rits dicht, en toen zat het velletje er nog tussen....arm schaapie
Toen zijn ze daarna maar op de fiets gestapt op zoek naar de trein.
En toen mama thuis kwam waren er "dooties" voor Meike. 2 autootjes (ze is er gek op!) en een mobieltje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64188240
Die flensjes

Grappig.. Andere leeftijd, maar dezelfde uitwerking. Chris kon het ook niet waarderen toen ik hem niet wou oppakken. Maarja, kan moeilijk met hem op mijn arm koken..

Arm schaap. Zomaar haar velletje tussen de rits. Maar dat overkomt ook mama's en de sluiting van het tuigje in de kinderstoel
pi_64188366
Oh ja, ik vergeet het NOOOOOOOOOOOOOOIT meer, 1e bezoekje op de CB, moest ik haar daarna weer aankleden, het velletje tussen het drukknoopje op het schoudertje, ik voel me er nog steeds schuldig over. Oh wat erg vond ik dat.
pi_64189314
Ow ja, laatst lip tussen de rits. Kind brullen, ik zoeken waar ik haar dan beet had onder haar kin. Maar daar vond ik niks... nee het was haar lip... .
En dat is nog best knap eigenlijk, want de rits van haar winterjas is helemaal niet zo lang dat hij vlak onder de kin uitkomt, maar ze moest even zien wat ik aan het doen was...
Fake it till you make it...
pi_64189451
Agossie, ik had laatst Linde's haren tussen het schouderdrukkertje van haar romper gedaan. En je dan maar afvragen waarom ze haar hoofd zo scheef blijft houden

Gelukkig lijkt ook het 2e virus hier op zijn retour Zal ook wel tijd worden na meer dan 2 weken. Vandaag even naar de stad geweest om kerstcadeautjes te kopen en na die tijd wel meteen weer anderhalf uur geslapen. Was misschien toch iets teveel van het goede. Maar de kerstcadeautjes zijn nu wel bijna allemaal binnen!

Linde krijgt van ons 1e kerstdag een tractor met aanhangwagen waar beestjes in zitten met dierengeluiden. Die kan ze dan mooi meenemen naar mijn schoonouders waar we dan gaan eten.
Op 2e kerstdag doen we cadeautjes bij mijn ouders. Dan krijgt ze van ons alleen wat kleertjes omdat ze dan nog genoeg speelgoed van mijn ouders en broertje krijgt. Aan de ene kant weet ik dat ze ook met Sinterklaas al zoveel gekregen heeft, maar aan de andere kant voel ik me dan toch een beetje lullig omdat ze eigenlijk geen echt leuk cadeautje van ons krijgt...
pi_64190589
jemig, Linde heeft wel geluk dit jaar met al die kado's!
pi_64192523
Zo, die Linde heeft haar eigen spelotheek

Ik dacht dat Chris brulde omdat hij niet in de tafelstoel wilde. Pas na even prutsen kwam ik erachter dat zijn shirt vast zat in die sluiting. En het duurde nog wat langer voordat het echte kwartje viel.. Heb me flink schuldig gevoeld, en was blij dat de rode plek weg wat toen we weer naar het CB moesten, 3 weken later
pi_64193733
Klinkt gezellig met Floor en Pien. En fijn dat het douchen ook wat beter gaat.

Dana beterschap!

Wat zielig, al die verhalen over vastzittende velletjes, lippen en haren.
Dat heb ik gelukkig nog niet gehad.

Damian is inmiddels weer zo goed als beter. Hij is wel bijna een kilo afgevallen.
Eten en drinken gaat nog steeds niet super, maar er zit wel vooruitgang in.

Linde is en wordt ook flink verwend met cadeautjes.

Wij hebben ook inkopen gedaan voor kerst, leuk als je kind meegaat. Ik heb de hele middag niks anders gehoord dan: nijntje, nijntje! Hij is de laatste tijd helemaal fan van Nijntje. Het zijn dus nijntjespullen voor hem geworden. Er staat nu een Sprekend en zingend Nijntje ingepakt voor hem, zo'n groot pluchen beest. Wat zijn hij blij zijn als hij het mag uitpakken. Hij was helemaal in tranen toen er een papiertje omging.
Vanavond wist hij nog precies te vertellen dat er een Nijntje onder het papier zit. Echt leuk om te zien dat hij dat onthoudt.

Oja, Damian wordt tegenwoordig aangezien voor een meisje. Mensen lijken gewoon echt niet te kunnen zien dat het een jongentje is. Zelfs met jongenskleding aan niet.
Ik vind het zo raar. Zijn haar is echt niet anders of langer dan normaal. Ja, ok. Zijn haar is zeker niet kort en hij heeft een hoop krullen en erg lange wimpers.
Toch maar naar de kapper dan? Zo zonde om die mooie krullen eraf te knippen.
  zondag 21 december 2008 @ 09:24:13 #260
80382 manny
30 is best veel
pi_64200704
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat een stel toch die Pien en Floor. Heb je die training zelf bedacht?
Ja
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_64200723
quote:
Op zondag 21 december 2008 09:24 schreef manny het volgende:

[..]

Ja
ja
  zondag 21 december 2008 @ 10:11:33 #262
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64201045
Ik lig even bij te komen op de bank, vanmorgen heb ik een kopstoot gekregen van mijn kleine meid en ik zag er gewoon sterretjes van. Nu is mijn wenkbrauw dik en kapot.

Ben gisteren ook kerstinkopen wezen doen met Anna erbij. Ik denk dat de mensen bij de Hema in Loosduinen mij niet heel snel meer zullen vergeten...Anna moest en zou de twee rollen pakpapier dragen, daarbij iedereen tegen de knieen slaand. En toen ik zei dat ik ze ging dragen, ging ze op de grond liggen krijsen. Ik ben toen gewoon weggelopen. Maar dat had geen effect Heb haar toen maar aan haar jas van de grond geplukt en ben gaan betalen, met Anna in de houdgreep.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64201121
hihi heeel herkenbaar Memmel,

Wij hadden dat rond sinterklaas, met zo'n rol mega pakpapier die ze toen bij de hema verkochten. Zo'n wurm die een rol pakpapier van een meter MOET en ZAL vasthouden! En KRIJSEN!!! als dat niet mag

Net als altijd het boodschappenmandje in de supermarkt vast MOETEN houden.

Nu los ik dat meestal zo op dat ik dan pepijn til, die het boodschappenmandje tilt.Want lopen met een boodschappenmandje kan dat mini spook van ons echt nog niet.
Wil binnenkort naar een supermarkt waar ze mini wagentjes hebben Onze dichtbij super heeft die niet.
  zondag 21 december 2008 @ 11:06:46 #264
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64201798
Oh P_iglet, 'n week of 3 geleden heeft Devin ook achter zo'n mini-wagentje gelopen!
Hij grijnsde van oor tot oor, hij vond het zo tof!
En ik was erg blij met het feit dat er zo'n vlaggestok aanzat waardoor ik hem af en toe kon bijsturen. Er zijn dus geen, ik herhaal: GEEN goederen gesneuveld

Klemzittende velletjes tussen ritsen enzo, au!

Appelsap, niks van aantrekken joh, als jij Damian's lange krullen mooi vindt dan laat je ze toch gewoon zitten? Zolang jullie maar weten wat er onder de luier verscholen zit maakt het toch niet uit wat anderen denken?
Sommige meisjes van zijn leeftijd hebben immers ook kort(geknipt) haar, zonder frutsels of speldjes erin.
.... met gevoel voor drama....
pi_64202457
Au, memmel.. Dat klinkt pijnlijk.

Damian heeft juist van die mooie krullen. Zonde om die af te knippen!
  zondag 21 december 2008 @ 13:24:10 #266
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64205190
wat een verhalen van tussenzittende velletjes en zo
is ons nog nooit overkomen (wel, mij niet, ik weet niet wat er bij PR of schoonmoeder gebeurt )

chris nog meer tanden erbij! wow! doe eli eens leren hoe dat werkt? wij zitten nu alweer 3 maanden op 8 tanden en zeer regelmatig zure, gore, poep, maar geen verdere ontwikkelingen. al denk ik wel dat er zometeen een hele zooi tegelijk door gaat komen, want de kaak verandert wel van kleur een beetje van vorm. wellicht vindt er al wat verweking plaats of zo.ach, voor hij 10 is zal zijn melkgebit wel compleet zijn (geweest), nietwaar?

Appelsap, mss heeft Damian wel gewoon sjans met zijn mooie krullen .
gaat het inmiddels allemaal goed met damian? je had op een gegeven moment zorgen dat hij niet goed liep. is dat nu goed gekomen?

Karin, mag ik ff zeggen dat ik het heel leuk vind om te zien hoe je nu veel positiever post over meike. en over dat zwaan-kleef aan gedrag van bente (?), dat je toen schreef in dat meike daar ook last van HAD en dat je dan nu andere mensen tips kunt geven. ikzat toen wel ff grijnzend achter mn compup. good for you!
en nu weer "ik ben geen klimrek"

kind ligt in bed. ik ga de website updaten, wasjes draaien, nog wat doen voor mijn studie, veel te veel eigenlijk...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64207400
Ah dat vind ik leuk om te horen lezen Davinia!
Het gaat ook goed! Ze heeft nog wel dr kuren hoor, maar ik kan er iets beter mee omgaan denk ik.
Gelukkig wordt ik nog weleens door mijn vriend en mijn moeder de goede richting opgeduwd.
("nu moet je volhouden!" "je hoeft haar niet te tillen, ze kan zelf lopen")
Ach en het is ook zo'n scheetje! Ze swingt de pan uit en zingt liedjes mee, zo schattig.
Vanmorgen even naar haar overgrootopa en oma geweest, die vinden haar ook zo geweldig. En ik smelt wanneer ze oude oma uit de stoel trekt en meeneemt naar de gang waar zoveel moois te zien is.

Appelsap, je moet je niks aantrekken van wat anderen zeggen, als je het zelf mooi vindt zo moet je het gewoon zo laten! Anders krijg je vast spijt!

Ook fijn dat K_P en Manny het met elkaar eens zijn
pi_64207516
quote:
Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ook fijn dat K_P en Manny het met elkaar eens zijn
hahaha !
  maandag 22 december 2008 @ 19:25:31 #269
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64254457
Wij gaan hier de laatste kies- en hoektandloze dagen in.
vandaag thuis gebleven omdat hij 38,7oC koorts had toen ik hem uit bed haalde.
gister en vandaag ook weer superhangerig en knuffelig ;* en huilerig en zuur stinken uit de mond en zelfs weer kwijlen...

erg gezellig, maar niet handig als je ook nog moet werken...

eli staat wteeds smachtend / zeer geinteresseerd naar buiten te kijken, dus ik denk "laten we even in de tuin gaan spelen". eli speelt lekker, eerst stapt hij in het enige putje in de hele tuin, tot aan zn knie in het water en drek en op een gegeven moment pakt hij een steentje van de grond en geeft die aan mij. hartstikkelief.
daarna volgt een blaadje
en nog een blaadje
en nog een blaadje
...
in totaal 10 blaadjes, toen was het geduld op

maar het was wel heel schattig. hij begint echt te delen

nu maar hopen dat er snel een paar kiezen doorkomen. dit is zielig
pi_64259969
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:25 schreef DaviniaHR het volgende:

maar het was wel heel schattig. hij begint echt te delen
Delen ???

die van mij delen de afgelopen dagen alleen hun verjaardag
  maandag 22 december 2008 @ 21:57:50 #271
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64260906
Hey allemaal,

Ik heb een vraagje;
Wij zijn de laatste tijd erg vaak met Jesper in touw omdat hij wat slaap problemen heeft. Hij wordt vaak 's nachts wakker en wil dan absoluut niet meer gaan slapen. Hij wou vanavond ook niet gaan slapen toen ik hem naar bed bracht (dat gebeurd ook wel vaker) en ik heb hem nu eigenlijk voor het eerst echt laten huilen. (normaal gesproken ben ik daar niet zo'n held in) Het viel mee, hij was eigenlijk na een half uurtje stil. Ik heb een beetje het idee dat hij misschien zijn ledikantje niet meer leuk vindt. Hij vindt het ook altijd geweldig om lekker in een groot normaal bed te gaan liggen. Alleen de overstap maken naar een normaal bed lijkt me zo vroeg? (jesper wordt eind januari twee)

Wie van jullie zijn er al overgestapt naar een peuterbed? En met welke leeftijd was dat en waarom hadden jullie dit gedaan?
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64261414
Meike slaapt nog in het ledikant, en als het aan mij ligt blijft ze daar voorlopig nog in ook. Volgens mij staat ze anders steeds naast ons bed, of weet ik veel waar

Kennis van mij heeft een ventje die in jan. 2 wordt, en die slaapt al een maand of 2 in het grote bed, dat gaat heel goed. Hij had ook slaapproblemen en slaapt nu veel beter.
  dinsdag 23 december 2008 @ 01:12:27 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64270218
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:59 schreef appelsap het volgende:

Oja, Damian wordt tegenwoordig aangezien voor een meisje. Mensen lijken gewoon echt niet te kunnen zien dat het een jongentje is. Zelfs met jongenskleding aan niet.
Ik vind het zo raar. Zijn haar is echt niet anders of langer dan normaal. Ja, ok. Zijn haar is zeker niet kort en hij heeft een hoop krullen en erg lange wimpers.
Toch maar naar de kapper dan? Zo zonde om die mooie krullen eraf te knippen.
Hier hetzelfde .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 23 december 2008 @ 07:54:39 #274
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64273483
We hebben niet zo'n leuke nacht gehad...
Devin is sinds zondagnacht ziek. 40.2 koorts, en de paracetamol lijkt niet te werken. Hij plast wel en heeft de halve nacht aan de borst gelegen, maar die hoge koorts bevalt me niks!
Zo om 8 uur de huisarts bellen, mijn kleine gloeiende kreunerd is zo zielig
pi_64273499
Ahgos, arme Devin..!
Hardloper.
IG @webkim
pi_64273744
kersjes veel sterkte voor je ventje. jullie ook sterkte
mama van 3 kids!
pi_64273776
miffy denk je dat hij er aan toe is?? als jij denkt van wel dan zou ik dat gewoon proberen.

hier word het echt nog niet gedaan de eerste tijd. mevrouw heeft zoveel houdingen waar ze dus uit bed kan donderen. dus ze blijft er nog even in.
mama van 3 kids!
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:53:54 #278
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64274885
We zijn weer terug van de huisarts. Waarschijnlijk heeft hij gewoon een virus te pakken. Zijn amandelen waren wel rood en geririteerd, maar (nog) niet ontstoken. Nog even aankijken en voorlopig doorgaan met paracetamol. Aan de niet zo fijne geur uit zijn mondje te merken zit het goed mis in zijn keel, ik denk dat hij morgen weer bij de huisarts zit omdat het dan wel ontstoken zal zIjn
Het arme jochie is zo aan het jammeren steeds, zo sneu. Kon ik zijn pijn maar wegnemen
pi_64280153
He get, Devin, ook al zo hoog koorts!

Hoe gaat het eigenlijk met pepijn? Die zat ook boven de 40 graden toch?

MIffy, je kunt het altijd proberen? Misschien is het de oplossing van jullie probleem. En zo rond de 2 jaar vind ik een mooie leeftijd voor die overstap.

Hier vanochtend een zielig jongetje. Rond 6 uur bij ons in bed genomen, na gehuil. Daar nog lekker geslapen, maar rond 7 uur voelde ik hem wat bewegen, en daar ging zijn maaginhoud. Nou was het niet veel, maar wel sneu, overgegeven zonder eten in je maag is best vervelend. En om 8 uur gebeurde hetzelfde met de pap. Alles en net zo hard weer uit (over hem en mij ). Nou heeft hij beide keren eigenlijk geen kick gegeven. Dus hij lijkt er weinig last van te hebben. Hij is verder ook vrolijk, alleen niet echt hongerig. Dus wel maf virus dit nu weer is?Hij heeft nog wel 2 halve papflessen op vanochtend, en die blijven zitten. Dus dat geeft wel weer hoop voor een half-dag-griepje..

Gisteren op het KDV heeft hij wel 2 boterhammen en een cracker op.. Ik ben thuis blij als ik er een hele boterham inkrijg
pi_64284171
Pepijn heeft 2 dagen 40 graden koorts gehad, daarna was het over, geen idee wat het was.
Ok daarna was meneer nog wel 2 dagen strontvervelend en compleet uti zijn ritme.
Vandaag gaat het beter. En heeft meneer heel gezellig mee boodschappen gedaan vanochtend.
En bij de kaaswinkel uit alle proefbakjes wat geproeft.. Ze vonden het maar wat leuk dat hij met smaak blauwe kaas en andere sterke kaasjes aan het eten was.
Ow ja en we hebben pasfoto's laten maken. Ik moest zelf nu toch, dus dan Pepijn maar meteen ook.

Damn met die huidige richtlijnen en verplichte lelijk grijze achtergrond kun je niet eens meer een leuke pasfoto maken.

Bah hopelijk wordt Chris niet echt ziek!
pi_64285600
och, arme pepijn. Wel fijn dat het nu beter gaat! En dat hij lekker eet is een goed teken!
Ook geen gekke vlekjes ofzo? Een van die vlekjesziektes had gaf ook idioot hoge koorts voor 1a2 dagen.
pi_64297487
Vandaag van Den Haag naar de Lutte gereden. Dat ligt ergens bij Oldenzaal....
Dik 2 uur rijden..slapen ? Nee, hoor! Wanneer val je in slaap ?
Als je 30 meter van het huisje verwijderd bent...

Ze waren KAPOT om 18.30.
Ze liggen nu heerlijk te slapen in een zeer eenvoudig op te zetten campingbed

Hoe is het met de zieke moppies ?
pi_64297672
Nou, Chris lijkt toch "iets" te hebben.. Vanmiddag voor het avondeten ook weer zijn fruit+sap eruitgegooid. Maar het avondeten (kleine portie) is nog wel blijven zitten. Dus over de dag heeft hij wel iets binnengehouden.. Ik meen ook de 4e hoektand te voelen, echt op het randje door/niet door. Dus dat verklaard die 3 stinkbroeken wel. Maar ook het spugen?
Ach, we zien morgen wel weer. Hij is verder niet echt verdrietig. Alleen iets meer geslapen, en iets meer hangerig..

EDIT,
He KP, dan zit je hier in de buurt met je flensen.. Dat op het laatst in slaap vallen klinkt niet echt handig. Gelukkig slapen ze nu lekker.
pi_64317486
Maar jullie zijn dus wel lekker op vakantie Kapitein Pannekoek? Wat fijn!

Meike had het rijk alleen bij oma gisteren, en toen zijn ze wezen zwemmen. Ze hadden het zo naar hun zin gehad! Zo leuk om te horen!
Oma had Meike aangekleed, en Meike zat lekker van een bolletje te genieten toen ze ineens zei: "oma?? bad is leuk he?!!" Oma smolt.....
  woensdag 24 december 2008 @ 12:55:49 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64321784
KP, daar is Eli idd ook heel goed in. lange reis, en dan de laatste vijf minuten in slaap vallen

Wow, karin! zegt meike al echte zinnen?

Arme chris, hopelijk komt de hoektand snel door! hier nog steeeeds niets. vandaag mogen we voedselweigering aan het lijstje toevoegen. om half twaalf zat pas het volledig ontbijt erin... wel met veel tussenpozen, maar meneer bliefte gewoon niet meer dan 5 happen per half uur.
nu voor lunch 1 krentenbol in de auto gegeten en een kwart boterham. op een goede dag krijgt hij 3 boterhammen binnen voor lunch, dus dit is relatief magertjes.
ach, hij heeft nog wel wat babyspek over maar wel jammer om dat nu al kwijt te raken. het knijpt zo lekker zacht

p_iglet, mogen wij pepijns pasfoto ook zien?
hij was trouwens wel erg lief in de doekfoto
pi_64322356
Och, Eli ook aan de weigering..

Chris wil ook niet zo vandaag, qua eten dan. Verder is het wel redelijk. Vandaag niet meer gespuugd, maar ook weinig gegeten 3/4e van zijn pap en een halve banaan. Nu zit hij het het KDV. En ze belden net: hij wil zijn boterham niet, of zijn tuitbeker. Dus ze gaan kijken of ze er pap inkrijgen. Hij is ook niet echt hongerig. Dus ze zouden wel wat proberen.
Maar hij was wel minder in paniek, en snel gekalmeerd nadat ik weg was. Dus dat is al een vooruitgang.
pi_64324410
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:55 schreef DaviniaHR het volgende:

Wow, karin! zegt meike al echte zinnen?

het is een enorme kletskous.
wel grappig hoe ze sommige letters uitspreekt... een s is een tl en soms een p.
Een woord wat met een l begint is te kort blijkbaar, daar plakt ze een p bij aan
slaan=tlaan
slak=tlak
slapen=papen
lopen=plopen
lamp=plamp
  woensdag 24 december 2008 @ 14:55:55 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64325809
Ik had Anna vanochtend nog even naar het KDV gebracht, zodat wij ongestoord boodschappen konden doen. Ik ging haar om half een halen en toen liep ze in haar legging en een vestje Ik vroeg me af waar haar jurkje was gebleven.

Mevrouw had voor de lunch tosti's gebakken bij de peuters. En daar hebben ze peuter wc's en heul veul toiletpapier. Dus Anna was lekker aan het afrollen en papier in de potten aan het doen. En toen alles er toch maar weer uitgehaald. En toen de puzzels uit de kast, zo de plee in. En er weer uit. En toen was haar jurkje nat. Gek he? Maar de tosti's smaakten wel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64327378
anna nu heb ik even de slappe lach hoor. anna boefie zou de oudste zeggen.

miffy heb je al een besluit genomen?

vivi en appelsap mensen gewoon laten praten hoor. bij jullie heren staat het super en mensen moeten beter uit hun doppen kijken.

wat leuk karin zo een kletskousje.

kersjes hoe gaat het met devin?

arme pepijn.

wij lezen hier wel mee hoor. maar soms heb ik gewoon weg geen tijd met 2 dames.
nog 6 dagen mogen we verhuizen naar de peuters. dan is ze alweer 2 jaar. ppffff waar blijft de tijd.

we waren net even buiten. manlief de prullenbak vol laten lopen voor schoon te maken. zegt mevrouw 'papa water zie je?' echt net of ze dat altijd al wist en papa dat wilde leren.
nog een leukere.

wij moesten maandag met de jongste naar het ziekenhuis. dus ik gezegd dat we naar het ziekenhuis gingen. springen ja spelen ziekenhuis, huisje .
ja leuk net of de dokter, ziekenhuis en de apotheek om te spelen zijn.
ik was klaar bij de kinderarts mevrouw was met mijn moeder inde wachtkamer aan het wachten.
ik moest nog een foto gaan maken met de jongste. dus daar aangekomen joepie spelen.
we werden meteen geroepen. 5 min. later willen we al weer weg gaan roept de verpleegster een andere mevrouw met de achternaam. de oudste kijkt de verpleegster aan en roep de naam van de mevrouw even na. iedereen lachen in de wachtkamer behalve de mevrouw die geroepen werd.
kleine papagaai zoals mevrouw het zegt.
mama van 3 kids!
pi_64329940
Fijne kerstdagen allemaal!

Hier is het zo'n gekke huis dat ik geen tijd heb om te Fok!ken

Beaker & Jetje
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 24 december 2008 @ 21:52:47 #291
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64340139
hallo allemaal...
mag ik mij bij jullie toevoegen...
zo leuk om jullie verhalen te lezen,
gewoon ff je verhaal kwijt kunnen...
ik ben zelf 25 en heb een dochter van 20 maand, Caithlynn
een heel eigenwijs ding met een hele eigen wil....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  woensdag 24 december 2008 @ 23:42:11 #292
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64343911
Hoi missCMS! Welkom hier. Vertel eens wat over Caithlynn?

Beaker, waar ben je nou joh, wazzup dat het zo'n gekkenhuis is?
  donderdag 25 december 2008 @ 08:38:09 #293
239293 missCMS
pi_64350372
Hallo allemaal
Caithlynn Maria is haar volledige naam. Caithlynn betekend Catharina ( dat is mijn moeder) en Maria is de moeder van mijn vriend die helaas al overleden is.
maar op 30 april 2007 is ze gboren, na een keizersnede, begin was allemaal wat minder.
veel in het ziekenhuis gelegen door het SSSS. hele zware huidinfectie...
maar naar heel veel zware antibiotica kuren was ze er weer bovenop!!! en kunnen we volop van haar genieten....
1e jaar vloog voobij, waar blijft de tijd soms toch hè....
nu is caithlynn echt een peutertje.. erg ondeugend en heeft een eigen wil... als haar iets niet aanstaat begint ze toch te gillen....soms wordt he er echt helemaal van... weet je echt ff niet meer wat je moet doen...
verder is ze heel makkelijk
verder is ze helemaal weg van muziek.. begint ze heerlijk te dansen..
en ze klets graag, soms versta ik niks van maar heeft ze toch erg grote verhalen
K3 vind ze geweldig!!!! en bumba!!
vanochtend kwam ze bij mij.. mama bah neus.... heeft ze een dikke snottebel haha geweldig
pi_64357345
Nog van harte, Ardenlyn !
En welkom miss CMS !

Wij zijn nu weer bij opa en oma in Doetinchem. Morgen weer naar het vakantiehuis in de Lutte. Daar blijven we weer 2 nachtjes. De meiden worden vreselijk verwend. Zoveel kadootjes,kusjes,eten en aandacht. Die moeten volledig afkicken volgende week.

Vanochtend hebben ze tot 08.30 geslapen, toen was oma haar geduld op.
Wij zaten om 10.00 uur te ontbijten.
pi_64360654
Gelijk een vraag hier stellen.
Maarten krijgt een tandje naast zijn voortanden maar ik zag ook achterin iets komen.
Kan dat nu al dat hij een kiesje krijgt?
Lijkt erop dat het een kiesje is die na zijn hoektand zit.
  donderdag 25 december 2008 @ 23:30:33 #296
197301 Miffy1984
pi_64364290
Pfffff..... Jesper was weer aan het spoken vannacht. Gisteravond ging hij heeeel lief slapen, maar vanaf 01.30 begon ie te huilen. Even getroost, gezegd dat ie weer moet gaan slapen ' alle kindjes zijn nog slapen, helemaal donker buiten. Gaat Jesper ook weer lief slapen? " Het antwoord was Nee, nee, NEE .... grrr
Toch maar weer even laten huilen, maar hij gaf niet op. Papa met m naar beneden gegaan, even flesje melk gedronken en weer opnieuw naar bed gebracht. Natuurlijk weer drama
Toch weer even afgewacht, en uiteindelijk werd ie stil. Ik vind het altijd zo eng als het na een stevige huilbui ineens stil is. Maar ik durf ook niet te gaan kijken, want als ie wakker wordt....
Ik was blij toen ie om half 8 weer vrolijk 'mama!' riep nouja, half 9 was ook goed geweest...
  donderdag 25 december 2008 @ 23:31:37 #297
197301 Miffy1984
pi_64364322
Welkom Maarten !
pi_64371301
ardenlyn gefeliciteerd nog met Maarten.
het kan heel goed hoor dat hij al een kiesje(s) krijgt. die van mij kreeg alles per 2 en ook eerst de voortanden en hoek tanden dan kiesjes en dan wee de rest.

miffy erg he dat gespook? de oudste wilde vannacht ook niet slapen en de jongste ook niet.
maar helaas pindakaas. ze blijft gewoon in bed.
wat ik altijd doe is naar buiten laten kijken en zeggen dat het donker is en dan vertelt ze zelf al dat papa's en mama's,kindjes en alles(maan, lucht en haar hele riedeltje) slapen omdat het donker is.
dan leg ik haar neer als ze dat wil en anders blijft ze maar staan. dan doe ik het muziekje aan en weg ben ik. bij ons weet ze dathet geen zin heeft.
maar als jullie met hem naar beneden gaan en hem dingen geven. denkt hij dat dat elke nacht zo is.
dus ik zou het niet meer doen anders blijft hij het doen en word het gewenning.

ohhh kp heerlijk toch dat ze verwend worden.
mama van 3 kids!
  vrijdag 26 december 2008 @ 17:41:21 #299
239293 missCMS
pi_64380866
@ardenlyn...
caithlynn heeft als eerst kiezen gekregen en toen pas tanden
dus het is heel goed mogelijk hoor
pi_64383984
Dankjewel voor de antwoorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')