abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:50:39 #151
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64059576
Pfff...stelletje bofbipsen (m.u.v. ziekerdjes)...ik heb pas vrijdag weer een volle dag met Bente.

mompelt iets over köhtwerk...en bijna klaar...
Causaliteit....dat is 't.
pi_64068757
Hier lezen is goed als je je #%$#^%$ voelt. Doet je meteen weer wat beter voelen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 17 december 2008 @ 00:35:21 #153
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64076543
DF, ja. Anna heeft het afgelopen jaar veel narigheid gehad met haar verkoudheid en zat steeds bijna tegen een longontsteking aan. Heeft daar zelfs een keer prednison voor gehad. Vandaar dus een griepprik.

Karin, what's up?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64079503
Oeh, memmel, dan is voorkomen wel beter dan genezen. Gevoelige luchtwegen dus.

Karin

En appelsap, is de AB nu wel ingewerkt

Hier lijkt alles weer ok. Dus Chris gaat vanmiddag weer naar het KDV.. Dat "drama" moeten we ook nog even regelen
pi_64079742
Oeh wat is er weer veel geschreven. Kan ik mooi eerst even rustig bijlezen op mijn werk

Gisteren van 10 tot 12 en van 13.30 tot 16 uur examen gehad en toen had ik het ook wel enorm gehad. Nu maar hopen dat ik het gehaald heb anders moet ik over een half jaar weer.

Linde is sinds gisteren ook weer lekker thuis nadat ze 3 nachten bij mijn ouders had geslapen zodat ik goed kon leren. Ik heb mijn schuldgevoel maar afgekocht met de kerststal van Little People en ze vindt 'm geweldig. Ook wil ze steeds de kerstboom even voorzichtig aanraken en roept ze dan Boom! en Bal!. Zo lief.
De boom staat op een tafeltje en ze zat daar gisteren naast te spelen met de kerststal. Toen ze opstond zat ze zo met haar hoofd in de boom. Nou dat vond ze wel wat!

Het logeren bij mijn ouders was een enorm succes. Ik weet neit wie het leuker vond, Linde of mijn ouders. Zodra ze wakker is begint ze in ieder geval meteen 'Oooooopaaaaaa' te roepen
  woensdag 17 december 2008 @ 10:53:33 #156
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64081580
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef Stiemie het volgende:

Linde is sinds gisteren ook weer lekker thuis nadat ze 3 nachten bij mijn ouders had geslapen zodat ik goed kon leren. Ik heb mijn schuldgevoel maar afgekocht met de kerststal van Little People en ze vindt 'm geweldig. Ook wil ze steeds de kerstboom even voorzichtig aanraken en roept ze dan Boom! en Bal!. Zo lief.
De boom staat op een tafeltje en ze zat daar gisteren naast te spelen met de kerststal. Toen ze opstond zat ze zo met haar hoofd in de boom. Nou dat vond ze wel wat!

Hehehe...lief...Bente ziet 't geheel niet eens staan...
  woensdag 17 december 2008 @ 12:14:38 #157
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64084087
Anna veegt de naalden op, roept dan BAH! en gaat ermee naar de prullenbak. Van wie ze het heeft, ik weet het niet. Ik ben niet zo van de poetserige...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 17 december 2008 @ 12:45:44 #158
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64085072
Stiemie, hopelijk heb je het gehaald!
Karin, ook een voor jou, volgens mij heb je die wel nodig
Fijn dat het weer beter met Chris en Damian lijkt te gaan!

Vanochtend weer babyzwemmen gehad. PR was mee. was gezellig.
eli speelt inmiddels kiekeboe met zichzelf. handen voor de ogen, handen weg en dan hard lachen. grootste lol

oh, en wij hebben 3 beren (2 back-up dus) en ze zijn nu weer in de aanbieding, dus straks heeft monsieur 5 beren
ach, ze komen uit amerika. beter mee verlegen dan om verlegen, nietwaar?

En nog een gefeliciteerd en een doei voor juliette en nog iemand, die waren gister 2 geworden
En een gefeliciteerd en een welkom voor jasmin, floortje, en nathan, gefeli met jullie 1e verjaardagen!

[ Bericht 23% gewijzigd door DaviniaHR op 17-12-2008 13:06:25 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64085811
Kiekeboe spelen doet Chris ook.. Alleen dan achter objecten.. Dan duikt hij achter de tafel/stoel/muur, of hou iets voor zijn gezicht. En dat lachje, als we weer oogcontact hebben

We hebben hier nu 2 nijntjes (gebreide konijntjes). Maar 1 is echt te vies, en valt bijna uit elkaar. De 2e heeft mijn moeder nagemaakt. Bij gebreide nijntjes ben je niet zo afhankelijk van de winkel. Wel van je brei-kunsten

KDV was nog geen succes.. Chris kreeg van de huilbui, spontaan een hoestbui, wat resulteerde in zijn lunch op de schoot van de leidster en de vloer. Hopelijk slaapt hij nu lekker daar. En kan ik hem straks om 4 uur weer vrolijk ophalen...
  woensdag 17 december 2008 @ 13:57:22 #160
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64087381
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Kiekeboe spelen doet Chris ook.. Alleen dan achter objecten.. Dan duikt hij achter de tafel/stoel/muur, of hou iets voor zijn gezicht. En dat lachje, als we weer oogcontact hebben

We hebben hier nu 2 nijntjes (gebreide konijntjes). Maar 1 is echt te vies, en valt bijna uit elkaar. De 2e heeft mijn moeder nagemaakt. Bij gebreide nijntjes ben je niet zo afhankelijk van de winkel. Wel van je brei-kunsten

KDV was nog geen succes.. Chris kreeg van de huilbui, spontaan een hoestbui, wat resulteerde in zijn lunch op de schoot van de leidster en de vloer. Hopelijk slaapt hij nu lekker daar. En kan ik hem straks om 4 uur weer vrolijk ophalen...
Ik zeg maar zo....beter op de leidster...dan op papa....
pi_64088673
Ik zeg maar zo....beter op papa...dan op mama
  woensdag 17 december 2008 @ 14:36:26 #162
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64088697
pi_64089901

Hij heeft sowieso wel richtingsgevoel: In de babytijd wist Chris altijd zijn mondjes terug in mijn decollete te werpen
  woensdag 17 december 2008 @ 15:20:17 #164
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64090020
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik zeg maar zo....beter op papa...dan op mama

..in welke context...?
  woensdag 17 december 2008 @ 15:36:09 #165
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64090469
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:16 schreef Deepfreeze het volgende:

Hij heeft sowieso wel richtingsgevoel: In de babytijd wist Chris altijd zijn mondjes terug in mijn decollete te werpen
tja...als 't in je man's decollekoffie kon...was er ergens iets mis.
pi_64090560
Kijk, mannen in OUD zijn best gezellig
  woensdag 17 december 2008 @ 15:42:36 #167
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64090674
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Kijk, mannen in OUD zijn best gezellig
Dankje ......ik ben per def gezellig...maar kom 't best tot mijn recht in een vrouwrijke omgeving...
pi_64090895
Dan zit je hier goed op je plek

Ontopic: ik ga nu een kiddo ophalen bij het KDV, eens kijken of hij vrolijk speelt
  woensdag 17 december 2008 @ 16:07:53 #169
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64091534
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Dan zit je hier goed op je plek

Ontopic: ik ga nu een kiddo ophalen bij het KDV, eens kijken of hij vrolijk speelt
Thanks....succes!

...ik ben over een klein uurtje naar 't Papa Avond&Nacht Verblijf
pi_64091763
Wij hebben zo een kerstborrel bij het kinderdagverblijf van Linde.

Ik dacht dat de opvang je juist meer vrije tijd zou geven door op je kind te passen, maar we "moeten" eigenlijk best vaak knutselen voor leidsters die weggaan, leidsters die er een bepaald aantal jaren werken, dag van de leidster, leidsters met zwangerschapsverlof etc en nu dus weer iets te eten maken voor de kerstborrel. Nou is het natuurlijk niet allemaal verplicht en gelukkig hou ik erg van knutselen dus dat scheelt, maar ik had nooit gedacht dat het zoveel zou zijn
  woensdag 17 december 2008 @ 16:16:58 #171
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64091855
quote:
Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben zo een kerstborrel bij het kinderdagverblijf van Linde.

Ik dacht dat de opvang je juist meer vrije tijd zou geven door op je kind te passen, maar we "moeten" eigenlijk best vaak knutselen voor leidsters die weggaan, leidsters die er een bepaald aantal jaren werken, dag van de leidster, leidsters met zwangerschapsverlof etc en nu dus weer iets te eten maken voor de kerstborrel. Nou is het natuurlijk niet allemaal verplicht en gelukkig hou ik erg van knutselen dus dat scheelt, maar ik had nooit gedacht dat het zoveel zou zijn
Hmm...merk daar helemaal niets van.
Vind 't wel leuk als Bente weer eens met iets naar huis komt:
- tekening
- bescheten rompert
- beschilderd bakje
- waterpokken
pi_64091913
O ja zulke dingen knutselt Linde ook regelmatig zelf bij de opvang

Maar die andere dingen zijn meer dingen die je als ouders samen met je kind thuis moet knutselen als verrassing voor de leidster die weggaat etc.
  woensdag 17 december 2008 @ 16:21:27 #173
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64092000
quote:
Op woensdag 17 december 2008 16:18 schreef Stiemie het volgende:
O ja zulke dingen knutselt Linde ook regelmatig zelf bij de opvang

Maar die andere dingen zijn meer dingen die je als ouders samen met je kind thuis moet knutselen als verrassing voor de leidster die weggaat etc.
Hmzz...nog niet meegemaakt..

Zijn maar één tot twee leidsters waarvan ik 't jammer zou vinden als ze weggaan...dan knutsel ik wel een ketting of zo.

...om ze vast te leggen..
pi_64100477
Wij hadden zaterdag kerstmarkt op het KDV.. Maar omdat Chris ziek was zijn we toch niet gegaan. Daarbij dat hij ook nog aan het wennen was, het zou wel erg verwarrend zijn als hij nu wel mee naar huis zou mogen.

Dat uitdelen/knutselen is nog niet voorgekomen. Misschien als hij in februari naar de volgende groep gaat.

Vanmiddag ging prima. Hij is na 15 minuten op het KDV in bed gestopt, en om kwart voor 4 hebben ze hem er maar weer uitgehaald. Zodat hij nog even bij kon komen voordat hij naar huis ging.. Lekker 3 uurtjes geslapen, yoghurtdrink gehad, en een nijntjekoekje+rozijntjes. Dat laatste omdat hij de soepstengel weigerde.. Hij heeft de leidsters nu al onder de duim
Maandag weer een echte kdv-dag
pi_64100650
Heeft Bente de waterpokken nu dan?
Leuk kerstkadootje!

Meike komt sochtends beneden en roept: hallo boom!!!
en verder de hele dag: mama waar ben je???? (ook al ik naast haar sta)

Vandaag heeeeeeeeeeeeel irritant:
Blokker...ik moest boven zijn....geen lift....Meike dus uit de buggy
Lopend mee naar boven
Eerst maakt ze me die halve blokker onveilig
Dan wil ze niet meer in de buggy
Dus toen maar mee in de rij om af te rekenen....
Meike sjeest ervandoor.
Ik roep dat ze bij me moet blijven
Meike rent verder
Ik parkeer allle gekochte shit in de buggy, grijp mijn tas en ren er achteraan
Staat madam al aan de overkant van de straat in de Kruidvat....EN LACHEN!!!!
Stoom uit mijn oren....Meike meegenomen terug de Blokker in om af te rekenen
Gaat ze er weer vandoor!!!
Dus onder dwang als een banaan in de buggy geparkeerd....
Pfffffffffff

En verder tot 4 keer toe tot over de oren in de poep
Weer nieuwe tanden geloof ik
Maar goed, liever poep als stuipjes.

En nieuwelingen, wees welkom
(als jullie nog durven na mijn verhaal whahaha)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64100909
Goedenavond, ik kom me voor het eerst sinds een paar jaar weer officieel melden in dit topic. Nathan is vandaag al weer 1 jaar geworden en te groot voor het babietjes topic.
pi_64102414
Welkom Faya en natuurlijk ook Nathan
pi_64104014
Ook ik mag voortaan in dit topic posten, al ben ik niet zo vaak meer op fok .
Dank jullie voor de felicitaties!

Mijn dreumesje, gewoon al één... En ze doet precies sinds zaterdag ook heel erg 'een' dus ...
Het is zo'n wijsneusje, en ze is zo leuk .
Wat gaat een jaar snel he?
pi_64104093
Nathan en Faya, welkom!

Mirte heeft vandaag gekleurd met stift. Ze wilde niet meer ophouden.
Ze had ons met een pen in de weer gezien en dat moest natuurlijk even nagedaan worden...
Fake it till you make it...
pi_64104125
Floortje en DeLiedje, ook van harte welkom! Alles goed met jullie?
pi_64104802
Alles heel goed hier, net verhuisd, op tijd voor haar verjaardag... Ze heeft een heel fijn weekend gehad, en er ook echt van genoten! En hartstikke verwend natuurlijk!!

Ze is ook echt een dreumesje aan het worden, ze brabbelt heel de dag van die onverstaanbare zinnetjes en wijst daarbij heel wijs met haar vingertje en kijkt je dan ook zo aan van 'vind jij dat ook?'...
Ze stapt aan één handje mee, maakt me s'ochtends wakker met 2 handjes op mn gezicht en geeft dan een dikke kus en ik moet heel de dag om haar lachen.

Mijn mooie grote meisje, het is zo heerlijk om haar mama te zijn .

Ik zal gauw eens wat verjaardagsfoto's posten .
pi_64110422
Welkom Nathan en Floortje! En de mama's natuurlijk ook.

Jeetje zeg, wat een ziekenboeg hier
Hopelijk zijn alle zieke kindjes gauw weer beter

K_P, Devin slaapt rond 'n uur of 12 max. 1 1/2 uur en soms tussen 5 en 6 nog eventjes. Bedtijd is hier 20:30 maar vaak is hij dan nog een behoorlijke poos aan het zingen in bed

Stiemei, Linde's avonturen in het tuicentrum lijken erg op die van Devin! Wij zijn zondag geweest (naar Tuincentrum Osdorp, zoals elk jaar) en hij vond het super! Lekker vanaf mijn rug zijn ogen uitkijken: al die kleuren, glinsterende ballen, slingers en lampjes... En de vissen en konijnen vond hij ook leuk. Bij de kassa nog even op de lopende band gezeten, voorbij de kassa's de inhoud van de blokhutten gecheckt, en buiten gesmuld van zijn allereerste oliebol met krenten
De combi kerstboom + Devin gaat behoorlijk goed! Hij moet steeds met zijn vingertje op de lampjes tikken en op sommige ballen, maar hij snapt inmiddels dat hij de ballen niet meer uit de boom mag trekken.

Davinia, thanks voor de tip, ik ga eens bellen
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 18 december 2008 @ 09:13:46 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64110542
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Kersjes het volgende:
Welkom Nathan en Floortje! En de mama's natuurlijk ook.

Davinia, thanks voor de tip, ik ga eens bellen
Welke tip?
Maareh yw iig
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 18 december 2008 @ 09:32:16 #184
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64110881
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft Bente de waterpokken nu dan?
Leuk kerstkadootje!

Meike komt sochtends beneden en roept: hallo boom!!!
en verder de hele dag: mama waar ben je???? (ook al ik naast haar sta)

Vandaag heeeeeeeeeeeeel irritant:
Blokker...ik moest boven zijn....geen lift....Meike dus uit de buggy
Lopend mee naar boven
Eerst maakt ze me die halve blokker onveilig
Dan wil ze niet meer in de buggy
Dus toen maar mee in de rij om af te rekenen....
Meike sjeest ervandoor.
Ik roep dat ze bij me moet blijven
Meike rent verder
Ik parkeer allle gekochte shit in de buggy, grijp mijn tas en ren er achteraan
Staat madam al aan de overkant van de straat in de Kruidvat....EN LACHEN!!!!
Stoom uit mijn oren....Meike meegenomen terug de Blokker in om af te rekenen
Gaat ze er weer vandoor!!!
Dus onder dwang als een banaan in de buggy geparkeerd....
Pfffffffffff

En verder tot 4 keer toe tot over de oren in de poep
Weer nieuwe tanden geloof ik
Maar goed, liever poep als stuipjes.

En nieuwelingen, wees welkom
(als jullie nog durven na mijn verhaal whahaha)
Nou..tot dusver geen pokje te zien... (phew)
Maar wat niet is kan nog komen...zeker met die vage incubatietijd
Oh jee...dus je hebt je handen vol gehad...
  donderdag 18 december 2008 @ 09:33:35 #185
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_64110911
Hier nog een ziek spookje! Pepijn heeft bijna 40.0 graden koorts!
Erg zielig & ellendig gelukkig is hij wel helder! Enne drinkt ook goed!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  donderdag 18 december 2008 @ 09:34:38 #186
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64110928
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedenavond, ik kom me voor het eerst sinds een paar jaar weer officieel melden in dit topic. Nathan is vandaag al weer 1 jaar geworden en te groot voor het babietjes topic.
quote:
Op woensdag 17 december 2008 22:36 schreef DeLiedje het volgende:
Ook ik mag voortaan in dit topic posten, al ben ik niet zo vaak meer op fok .
Dank jullie voor de felicitaties!

Mijn dreumesje, gewoon al één... En ze doet precies sinds zaterdag ook heel erg 'een' dus ...
Het is zo'n wijsneusje, en ze is zo leuk .
Wat gaat een jaar snel he?
Aloã...en welkom...

Ben er zelf ook pas, maar meer omdat ik niet van het bestaan van dit topic afwist

voorlopig ben ik hier volgens mij de enige met XY chromosomen...
pi_64111886
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:13 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Welke tip?
Maareh yw iig
Van de kapper.
Eli z'n oren zitten er allebei nog aan, ik ga er dus van uit dat ze daar kundige mensen in dienst hebben
Ik zag namelijk al helemaal voor me hoe zo'n 15-jarige stagiare, in het wilde weg rondknippend, ineens een stuk oorlel eraf had ofzo
Zelf heb ik per ongeluk al 2 keer in Devin gekrnipt. 1 keer toen ik probeerde zijn vingernagel te knippen en een keer toen hij nog in de buik zat en ik die haartjes boven de navel zat was
Net toen het nagelschaartje knip-knip deed kwam er ineens een vuistje (?) krachtig voorbij. Ik voelde me zo schuldig, liep als een labiele muts hormonale idioot hormonenbom de hele dag over mijn buik aaiend "Sorry liefje!" te roepen
pi_64113147
Mirte heeft een kuurtje AB gekregen. Ze pruttelde toch wat vond de HA en omdat we weg gaan heeft ze toch wat voorgeschreven.

Mevrouw wil zelf ook nog even wat tegen jullie zeggen geloof ik, mn handen worden hardhandig weggetrokken hier: n y
zzzzzzz
n

(spatiebalk is favoriet)...
  donderdag 18 december 2008 @ 11:10:29 #189
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64113205
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:19 schreef Kersjes het volgende:

[..]

.... en een keer toen hij nog in de buik zat en ik die haartjes boven de navel zat was
Net toen het nagelschaartje knip-knip deed kwam er ineens een vuistje (?) krachtig voorbij. Ik voelde me zo schuldig, liep als een labiele muts hormonale idioot hormonenbom de hele dag over mijn buik aaiend "Sorry liefje!" te roepen
Whehehe... ...oh jee....zie 't helemaal voor me....

Maareh...haartjes..navel..nagelschaartje?
  donderdag 18 december 2008 @ 11:11:38 #190
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64113235
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:08 schreef Nijna het volgende:
Mirte heeft een kuurtje AB gekregen. Ze pruttelde toch wat vond de HA en omdat we weg gaan heeft ze toch wat voorgeschreven.

Mevrouw wil zelf ook nog even wat tegen jullie zeggen geloof ik, mn handen worden hardhandig weggetrokken hier: n y
zzzzzzz
n

(spatiebalk is favoriet)...
Hehehe...Bentes favorieten zijn CTRL-Wintoets en Alt...

Gelukkig zit er geen DEL in de buurt..
  donderdag 18 december 2008 @ 11:20:07 #191
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64113479
Ik heb geen spatiebalk meer thuis...en geen K en geen appeltje-toets.
Mijn iBook is vanmorgen richting MacHouse gegaan voor een nieuw toetsenbord
Die verrekte Pino en Tommie, ze raakt er dolenthousiast door en rukt mijn hele toetsenbord aan flarden...
pi_64113794
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:10 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

Whehehe... ...oh jee....zie 't helemaal voor me....

Maareh...haartjes..navel..nagelschaartje?
I'm afraid so...
Leuk joh, zwanger zijn
Ineens gaat je lichaam allemaal rare fratsen uithalen. En een harige buik hoort er bij sommigen ook bij...

Devin ramt er ook op los op dat toetsenbord. Uit enhousiasme inderdaad, vooral als Bumba langskomt of als hij zichzelf op filmpjes ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 18-12-2008 13:12:44 (ooopsie....) ]
pi_64114271
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:20 schreef Memmel het volgende:
Die verrekte Pino en Tommie, ze raakt er dolenthousiast door en rukt mijn hele toetsenbord aan flarden...
Dan zou je een broer trotse oom moeten hebben die dat ff fixed. Hoe gaat ze nu filmpjes kijken dan?
  donderdag 18 december 2008 @ 11:50:47 #194
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64114384
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:31 schreef Kersjes het volgende:

[..]

I'm afraid so...
Leuk joh, zwanger zijn
Ineens gaat je lichaam allemaal rare fratsen uithalen. En een harige buik hooer er bij sommigen ook bij...

Oke....
pi_64115832
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:20 schreef Memmel het volgende:
Floortje kan er ook wat van... Mijn toetsenbord mist de shift en de control... gelukkig heb je er daar 2 van ...
Op de laptop is ze vooral dol op de backspace en de home... En als ik dan wat typ en zij tussendoor op die toetsen mept, dan krijg je hele rare zinnen .
  donderdag 18 december 2008 @ 12:53:55 #196
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64116549
Gelukkig blijft Bente in de regel verre van onze apparaten...en anders pak ik 'dr wel weg...op tijd
  donderdag 18 december 2008 @ 13:17:17 #197
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_64117292
quote:
Make-Yourself schreef het volgende:

voorlopig ben ik hier volgens mij de enige met XY chromosomen...
Hallo! Ik ben ook er ook 1 met XY chromosomen!
Dus je bent niet de enige!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_64117374
Vandaag met Damian naar het Cb geweest. Helemaal vergeten dat hij zn BMR prik zou krijgen. Nu was het ook geen probleem om het uit te stellen omdat de klachten meestal pas na 5 tot 12 dagen zouden komen (eventueel) en we dan dus rond kerst zitten. Heb het voor alle zekerheid toch maar door laten schuiven naar januari aangezien dat ook niet uit zou maken.

Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn dr hier veel kindjes die er last van hadden? Het is die prik die je met 14 maanden krijgt....
  donderdag 18 december 2008 @ 13:23:31 #199
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64117493
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:17 schreef t_igger het volgende:

[..]

Hallo! Ik ben ook er ook 1 met XY chromosomen!
Dus je bent niet de enige!
phew!...maar ja..zie je nu pas hier voor 't eerst..dus..
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:19 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Vandaag met Damian naar het Cb geweest. Helemaal vergeten dat hij zn BMR prik zou krijgen. Nu was het ook geen probleem om het uit te stellen omdat de klachten meestal pas na 5 tot 12 dagen zouden komen (eventueel) en we dan dus rond kerst zitten. Heb het voor alle zekerheid toch maar door laten schuiven naar januari aangezien dat ook niet uit zou maken.

Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn dr hier veel kindjes die er last van hadden? Het is die prik die je met 14 maanden krijgt....
Nuhja...goed...wij laten Bente vooralsnog niet inenten (zie één van mijn eerste posts in dit topic), maar als ik je dan één goede raad mag geven; zorg dat je kind absoluut fit en gezond is als je hem/haar laat inenten!

Verder natuurlijk geen ervaring met de prikken.
pi_64118087
Als ze écht ziek zijn, adviseren ze dat op het Cb volgens mij ook zoiezo al niet om het dan te doen.

Je post kon ik overigens niet terugvinden, maar ik denk dan maar dat iedereen zo zijn redenen heeft het wel/niet te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')