Hehehe...lief...Bente ziet 't geheel niet eens staan...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef Stiemie het volgende:
Linde is sinds gisteren ook weer lekker thuis nadat ze 3 nachten bij mijn ouders had geslapen zodat ik goed kon leren. Ik heb mijn schuldgevoel maar afgekocht met de kerststal van Little Peopleen ze vindt 'm geweldig. Ook wil ze steeds de kerstboom even voorzichtig aanraken en roept ze dan Boom! en Bal!. Zo lief.
De boom staat op een tafeltje en ze zat daar gisteren naast te spelen met de kerststal. Toen ze opstond zat ze zo met haar hoofd in de boom. Nou dat vond ze wel wat!
Ik zeg maar zo....beter op de leidster...dan op papa....quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Kiekeboe spelen doet Chris ook.. Alleen dan achter objecten.. Dan duikt hij achter de tafel/stoel/muur, of hou iets voor zijn gezicht. En dat lachje, als we weer oogcontact hebben![]()
We hebben hier nu 2 nijntjes (gebreide konijntjes). Maar 1 is echt te vies, en valt bijna uit elkaar. De 2e heeft mijn moeder nagemaakt. Bij gebreide nijntjes ben je niet zo afhankelijk van de winkel. Wel van je brei-kunsten![]()
![]()
KDV was nog geen succes.. Chris kreeg van de huilbui, spontaan een hoestbui, wat resulteerde in zijn lunch op de schoot van de leidster en de vloer. Hopelijk slaapt hij nu lekker daar. En kan ik hem straks om 4 uur weer vrolijk ophalen...
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik zeg maar zo....beter op papa...dan op mama
tja...als 't in je man's decollekoffie kon...was er ergens iets mis.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:16 schreef Deepfreeze het volgende:![]()
Hij heeft sowieso wel richtingsgevoel: In de babytijd wist Chris altijd zijn mondjes terug in mijn decollete te werpen![]()
Dankjequote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Kijk, mannen in OUD zijn best gezellig
Thanks....succes!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Dan zit je hier goed op je plek![]()
Ontopic: ik ga nu een kiddo ophalen bij het KDV, eens kijken of hij vrolijk speelt
Hmm...merk daar helemaal niets van.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben zo een kerstborrel bij het kinderdagverblijf van Linde.
Ik dacht dat de opvang je juist meer vrije tijd zou geven door op je kind te passen, maar we "moeten" eigenlijk best vaak knutselen voor leidsters die weggaan, leidsters die er een bepaald aantal jaren werken, dag van de leidster, leidsters met zwangerschapsverlof etc en nu dus weer iets te eten maken voor de kerstborrel. Nou is het natuurlijk niet allemaal verplicht en gelukkig hou ik erg van knutselen dus dat scheelt, maar ik had nooit gedacht dat het zoveel zou zijn
Hmzz...nog niet meegemaakt..quote:Op woensdag 17 december 2008 16:18 schreef Stiemie het volgende:
O ja zulke dingen knutselt Linde ook regelmatig zelf bij de opvang![]()
Maar die andere dingen zijn meer dingen die je als ouders samen met je kind thuis moet knutselen als verrassing voor de leidster die weggaat etc.
Welke tip?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Kersjes het volgende:
Welkom Nathan en Floortje! En de mama's natuurlijk ook.
Davinia, thanks voor de tip, ik ga eens bellen
Nou..tot dusver geen pokje te zien... (phew)quote:Op woensdag 17 december 2008 21:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft Bente de waterpokken nu dan?
Leuk kerstkadootje!
Meike komt sochtends beneden en roept: hallo boom!!!
en verder de hele dag: mama waar ben je???? (ook al ik naast haar sta)
Vandaag heeeeeeeeeeeeel irritant:
Blokker...ik moest boven zijn....geen lift....Meike dus uit de buggy
Lopend mee naar boven
Eerst maakt ze me die halve blokker onveilig
Dan wil ze niet meer in de buggy
Dus toen maar mee in de rij om af te rekenen....
Meike sjeest ervandoor.
Ik roep dat ze bij me moet blijven
Meike rent verder
Ik parkeer allle gekochte shit in de buggy, grijp mijn tas en ren er achteraan
Staat madam al aan de overkant van de straat in de Kruidvat....EN LACHEN!!!!
Stoom uit mijn oren....Meike meegenomen terug de Blokker in om af te rekenen
Gaat ze er weer vandoor!!!
Dus onder dwang als een banaan in de buggy geparkeerd....
Pfffffffffff
En verder tot 4 keer toe tot over de oren in de poep
Weer nieuwe tanden geloof ik
Maar goed, liever poep als stuipjes.
En nieuwelingen, wees welkom
(als jullie nog durven na mijn verhaal whahaha)
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedenavond, ik kom me voor het eerst sinds een paar jaar weer officieel melden in dit topic. Nathan is vandaag al weer 1 jaar geworden en te groot voor het babietjes topic.
Aloã...en welkom...quote:Op woensdag 17 december 2008 22:36 schreef DeLiedje het volgende:Ook ik mag voortaan in dit topic posten, al ben ik niet zo vaak meer op fok
.
Dank jullie voor de felicitaties!
Mijn dreumesje, gewoon al één... En ze doet precies sinds zaterdag ook heel erg 'een' dus...
Het is zo'n wijsneusje, en ze is zo leuk.
Wat gaat een jaar snel he?
Van de kapper.quote:
Whehehe...quote:Op donderdag 18 december 2008 10:19 schreef Kersjes het volgende:
[..]
.... en een keer toen hij nog in de buik zat en ik die haartjes boven de navel zat was![]()
Net toen het nagelschaartje knip-knip deed kwam er ineens een vuistje (?) krachtig voorbij. Ik voelde me zo schuldig, liep als een labiele muts hormonale idioot hormonenbom de hele dag over mijn buik aaiend "Sorry liefje!" te roepen
Hehehe...Bentes favorieten zijn CTRL-Wintoets en Alt...quote:Op donderdag 18 december 2008 11:08 schreef Nijna het volgende:
Mirte heeft een kuurtje AB gekregen. Ze pruttelde toch wat vond de HA en omdat we weg gaan heeft ze toch wat voorgeschreven.
Mevrouw wil zelf ook nog even wat tegen jullie zeggen geloof ik, mn handen worden hardhandig weggetrokken hier: n y
zzzzzzz
n
(spatiebalk is favoriet)...
I'm afraid so...quote:Op donderdag 18 december 2008 11:10 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Whehehe......oh jee....zie 't helemaal voor me....
![]()
Maareh...haartjes..navel..nagelschaartje?
Dan zou je een broer trotse oom moeten hebben die dat ff fixed. Hoe gaat ze nu filmpjes kijken dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:20 schreef Memmel het volgende:
Ik heb geen spatiebalk meer thuis...en geen K en geen appeltje-toets.
Mijn iBook is vanmorgen richting MacHouse gegaan voor een nieuw toetsenbord![]()
Die verrekte Pino en Tommie, ze raakt er dolenthousiast door en rukt mijn hele toetsenbord aan flarden...
Oke....quote:Op donderdag 18 december 2008 11:31 schreef Kersjes het volgende:
[..]
I'm afraid so...
Leuk joh, zwanger zijn![]()
Ineens gaat je lichaam allemaal rare fratsen uithalen. En een harige buik hooer er bij sommigen ook bij...
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:20 schreef Memmel het volgende:
Ik heb geen spatiebalk meer thuis...en geen K en geen appeltje-toets.
Mijn iBook is vanmorgen richting MacHouse gegaan voor een nieuw toetsenbord![]()
Die verrekte Pino en Tommie, ze raakt er dolenthousiast door en rukt mijn hele toetsenbord aan flarden...
Hallo! Ik ben ook er ook 1 met XY chromosomen!quote:Make-Yourself schreef het volgende:
voorlopig ben ik hier volgens mij de enige met XY chromosomen...![]()
phew!...maar ja..zie je nu pas hier voor 't eerst..dus..quote:Op donderdag 18 december 2008 13:17 schreef t_igger het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben ook er ook 1 met XY chromosomen!![]()
Dus je bent niet de enige!
Nuhja...goed...wij laten Bente vooralsnog niet inenten (zie één van mijn eerste posts in dit topic), maar als ik je dan één goede raad mag geven; zorg dat je kind absoluut fit en gezond is als je hem/haar laat inenten!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:19 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Vandaag met Damian naar het Cb geweest. Helemaal vergeten dat hij zn BMR prik zou krijgen. Nu was het ook geen probleem om het uit te stellen omdat de klachten meestal pas na 5 tot 12 dagen zouden komen (eventueel) en we dan dus rond kerst zitten. Heb het voor alle zekerheid toch maar door laten schuiven naar januari aangezien dat ook niet uit zou maken.
Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn dr hier veel kindjes die er last van hadden? Het is die prik die je met 14 maanden krijgt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |