abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64273744
kersjes veel sterkte voor je ventje. jullie ook sterkte
mama van 3 kids!
pi_64273776
miffy denk je dat hij er aan toe is?? als jij denkt van wel dan zou ik dat gewoon proberen.

hier word het echt nog niet gedaan de eerste tijd. mevrouw heeft zoveel houdingen waar ze dus uit bed kan donderen. dus ze blijft er nog even in.
mama van 3 kids!
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:53:54 #278
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64274885
We zijn weer terug van de huisarts. Waarschijnlijk heeft hij gewoon een virus te pakken. Zijn amandelen waren wel rood en geririteerd, maar (nog) niet ontstoken. Nog even aankijken en voorlopig doorgaan met paracetamol. Aan de niet zo fijne geur uit zijn mondje te merken zit het goed mis in zijn keel, ik denk dat hij morgen weer bij de huisarts zit omdat het dan wel ontstoken zal zIjn
Het arme jochie is zo aan het jammeren steeds, zo sneu. Kon ik zijn pijn maar wegnemen
.... met gevoel voor drama....
pi_64280153
He get, Devin, ook al zo hoog koorts!

Hoe gaat het eigenlijk met pepijn? Die zat ook boven de 40 graden toch?

MIffy, je kunt het altijd proberen? Misschien is het de oplossing van jullie probleem. En zo rond de 2 jaar vind ik een mooie leeftijd voor die overstap.

Hier vanochtend een zielig jongetje. Rond 6 uur bij ons in bed genomen, na gehuil. Daar nog lekker geslapen, maar rond 7 uur voelde ik hem wat bewegen, en daar ging zijn maaginhoud. Nou was het niet veel, maar wel sneu, overgegeven zonder eten in je maag is best vervelend. En om 8 uur gebeurde hetzelfde met de pap. Alles en net zo hard weer uit (over hem en mij ). Nou heeft hij beide keren eigenlijk geen kick gegeven. Dus hij lijkt er weinig last van te hebben. Hij is verder ook vrolijk, alleen niet echt hongerig. Dus wel maf virus dit nu weer is?Hij heeft nog wel 2 halve papflessen op vanochtend, en die blijven zitten. Dus dat geeft wel weer hoop voor een half-dag-griepje..

Gisteren op het KDV heeft hij wel 2 boterhammen en een cracker op.. Ik ben thuis blij als ik er een hele boterham inkrijg
pi_64284171
Pepijn heeft 2 dagen 40 graden koorts gehad, daarna was het over, geen idee wat het was.
Ok daarna was meneer nog wel 2 dagen strontvervelend en compleet uti zijn ritme.
Vandaag gaat het beter. En heeft meneer heel gezellig mee boodschappen gedaan vanochtend.
En bij de kaaswinkel uit alle proefbakjes wat geproeft.. Ze vonden het maar wat leuk dat hij met smaak blauwe kaas en andere sterke kaasjes aan het eten was.
Ow ja en we hebben pasfoto's laten maken. Ik moest zelf nu toch, dus dan Pepijn maar meteen ook.

Damn met die huidige richtlijnen en verplichte lelijk grijze achtergrond kun je niet eens meer een leuke pasfoto maken.

Bah hopelijk wordt Chris niet echt ziek!
pi_64285600
och, arme pepijn. Wel fijn dat het nu beter gaat! En dat hij lekker eet is een goed teken!
Ook geen gekke vlekjes ofzo? Een van die vlekjesziektes had gaf ook idioot hoge koorts voor 1a2 dagen.
pi_64297487
Vandaag van Den Haag naar de Lutte gereden. Dat ligt ergens bij Oldenzaal....
Dik 2 uur rijden..slapen ? Nee, hoor! Wanneer val je in slaap ?
Als je 30 meter van het huisje verwijderd bent...

Ze waren KAPOT om 18.30.
Ze liggen nu heerlijk te slapen in een zeer eenvoudig op te zetten campingbed

Hoe is het met de zieke moppies ?
pi_64297672
Nou, Chris lijkt toch "iets" te hebben.. Vanmiddag voor het avondeten ook weer zijn fruit+sap eruitgegooid. Maar het avondeten (kleine portie) is nog wel blijven zitten. Dus over de dag heeft hij wel iets binnengehouden.. Ik meen ook de 4e hoektand te voelen, echt op het randje door/niet door. Dus dat verklaard die 3 stinkbroeken wel. Maar ook het spugen?
Ach, we zien morgen wel weer. Hij is verder niet echt verdrietig. Alleen iets meer geslapen, en iets meer hangerig..

EDIT,
He KP, dan zit je hier in de buurt met je flensen.. Dat op het laatst in slaap vallen klinkt niet echt handig. Gelukkig slapen ze nu lekker.
pi_64317486
Maar jullie zijn dus wel lekker op vakantie Kapitein Pannekoek? Wat fijn!

Meike had het rijk alleen bij oma gisteren, en toen zijn ze wezen zwemmen. Ze hadden het zo naar hun zin gehad! Zo leuk om te horen!
Oma had Meike aangekleed, en Meike zat lekker van een bolletje te genieten toen ze ineens zei: "oma?? bad is leuk he?!!" Oma smolt.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 24 december 2008 @ 12:55:49 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64321784
KP, daar is Eli idd ook heel goed in. lange reis, en dan de laatste vijf minuten in slaap vallen

Wow, karin! zegt meike al echte zinnen?

Arme chris, hopelijk komt de hoektand snel door! hier nog steeeeds niets. vandaag mogen we voedselweigering aan het lijstje toevoegen. om half twaalf zat pas het volledig ontbijt erin... wel met veel tussenpozen, maar meneer bliefte gewoon niet meer dan 5 happen per half uur.
nu voor lunch 1 krentenbol in de auto gegeten en een kwart boterham. op een goede dag krijgt hij 3 boterhammen binnen voor lunch, dus dit is relatief magertjes.
ach, hij heeft nog wel wat babyspek over maar wel jammer om dat nu al kwijt te raken. het knijpt zo lekker zacht

p_iglet, mogen wij pepijns pasfoto ook zien?
hij was trouwens wel erg lief in de doekfoto
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64322356
Och, Eli ook aan de weigering..

Chris wil ook niet zo vandaag, qua eten dan. Verder is het wel redelijk. Vandaag niet meer gespuugd, maar ook weinig gegeten 3/4e van zijn pap en een halve banaan. Nu zit hij het het KDV. En ze belden net: hij wil zijn boterham niet, of zijn tuitbeker. Dus ze gaan kijken of ze er pap inkrijgen. Hij is ook niet echt hongerig. Dus ze zouden wel wat proberen.
Maar hij was wel minder in paniek, en snel gekalmeerd nadat ik weg was. Dus dat is al een vooruitgang.
pi_64324410
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:55 schreef DaviniaHR het volgende:

Wow, karin! zegt meike al echte zinnen?

het is een enorme kletskous.
wel grappig hoe ze sommige letters uitspreekt... een s is een tl en soms een p.
Een woord wat met een l begint is te kort blijkbaar, daar plakt ze een p bij aan
slaan=tlaan
slak=tlak
slapen=papen
lopen=plopen
lamp=plamp
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 24 december 2008 @ 14:55:55 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64325809
Ik had Anna vanochtend nog even naar het KDV gebracht, zodat wij ongestoord boodschappen konden doen. Ik ging haar om half een halen en toen liep ze in haar legging en een vestje Ik vroeg me af waar haar jurkje was gebleven.

Mevrouw had voor de lunch tosti's gebakken bij de peuters. En daar hebben ze peuter wc's en heul veul toiletpapier. Dus Anna was lekker aan het afrollen en papier in de potten aan het doen. En toen alles er toch maar weer uitgehaald. En toen de puzzels uit de kast, zo de plee in. En er weer uit. En toen was haar jurkje nat. Gek he? Maar de tosti's smaakten wel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64327378
anna nu heb ik even de slappe lach hoor. anna boefie zou de oudste zeggen.

miffy heb je al een besluit genomen?

vivi en appelsap mensen gewoon laten praten hoor. bij jullie heren staat het super en mensen moeten beter uit hun doppen kijken.

wat leuk karin zo een kletskousje.

kersjes hoe gaat het met devin?

arme pepijn.

wij lezen hier wel mee hoor. maar soms heb ik gewoon weg geen tijd met 2 dames.
nog 6 dagen mogen we verhuizen naar de peuters. dan is ze alweer 2 jaar. ppffff waar blijft de tijd.

we waren net even buiten. manlief de prullenbak vol laten lopen voor schoon te maken. zegt mevrouw 'papa water zie je?' echt net of ze dat altijd al wist en papa dat wilde leren.
nog een leukere.

wij moesten maandag met de jongste naar het ziekenhuis. dus ik gezegd dat we naar het ziekenhuis gingen. springen ja spelen ziekenhuis, huisje .
ja leuk net of de dokter, ziekenhuis en de apotheek om te spelen zijn.
ik was klaar bij de kinderarts mevrouw was met mijn moeder inde wachtkamer aan het wachten.
ik moest nog een foto gaan maken met de jongste. dus daar aangekomen joepie spelen.
we werden meteen geroepen. 5 min. later willen we al weer weg gaan roept de verpleegster een andere mevrouw met de achternaam. de oudste kijkt de verpleegster aan en roep de naam van de mevrouw even na. iedereen lachen in de wachtkamer behalve de mevrouw die geroepen werd.
kleine papagaai zoals mevrouw het zegt.
mama van 3 kids!
pi_64329940
Fijne kerstdagen allemaal!

Hier is het zo'n gekke huis dat ik geen tijd heb om te Fok!ken

Beaker & Jetje
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 24 december 2008 @ 21:52:47 #291
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64340139
hallo allemaal...
mag ik mij bij jullie toevoegen...
zo leuk om jullie verhalen te lezen,
gewoon ff je verhaal kwijt kunnen...
ik ben zelf 25 en heb een dochter van 20 maand, Caithlynn
een heel eigenwijs ding met een hele eigen wil....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  woensdag 24 december 2008 @ 23:42:11 #292
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64343911
Hoi missCMS! Welkom hier. Vertel eens wat over Caithlynn?

Beaker, waar ben je nou joh, wazzup dat het zo'n gekkenhuis is?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 25 december 2008 @ 08:38:09 #293
239293 missCMS
pi_64350372
Hallo allemaal
Caithlynn Maria is haar volledige naam. Caithlynn betekend Catharina ( dat is mijn moeder) en Maria is de moeder van mijn vriend die helaas al overleden is.
maar op 30 april 2007 is ze gboren, na een keizersnede, begin was allemaal wat minder.
veel in het ziekenhuis gelegen door het SSSS. hele zware huidinfectie...
maar naar heel veel zware antibiotica kuren was ze er weer bovenop!!! en kunnen we volop van haar genieten....
1e jaar vloog voobij, waar blijft de tijd soms toch hè....
nu is caithlynn echt een peutertje.. erg ondeugend en heeft een eigen wil... als haar iets niet aanstaat begint ze toch te gillen....soms wordt he er echt helemaal van... weet je echt ff niet meer wat je moet doen...
verder is ze heel makkelijk
verder is ze helemaal weg van muziek.. begint ze heerlijk te dansen..
en ze klets graag, soms versta ik niks van maar heeft ze toch erg grote verhalen
K3 vind ze geweldig!!!! en bumba!!
vanochtend kwam ze bij mij.. mama bah neus.... heeft ze een dikke snottebel haha geweldig
pi_64357345
Nog van harte, Ardenlyn !
En welkom miss CMS !

Wij zijn nu weer bij opa en oma in Doetinchem. Morgen weer naar het vakantiehuis in de Lutte. Daar blijven we weer 2 nachtjes. De meiden worden vreselijk verwend. Zoveel kadootjes,kusjes,eten en aandacht. Die moeten volledig afkicken volgende week.

Vanochtend hebben ze tot 08.30 geslapen, toen was oma haar geduld op.
Wij zaten om 10.00 uur te ontbijten.
pi_64360654
Gelijk een vraag hier stellen.
Maarten krijgt een tandje naast zijn voortanden maar ik zag ook achterin iets komen.
Kan dat nu al dat hij een kiesje krijgt?
Lijkt erop dat het een kiesje is die na zijn hoektand zit.
  donderdag 25 december 2008 @ 23:30:33 #296
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64364290
Pfffff..... Jesper was weer aan het spoken vannacht. Gisteravond ging hij heeeel lief slapen, maar vanaf 01.30 begon ie te huilen. Even getroost, gezegd dat ie weer moet gaan slapen ' alle kindjes zijn nog slapen, helemaal donker buiten. Gaat Jesper ook weer lief slapen? " Het antwoord was Nee, nee, NEE .... grrr
Toch maar weer even laten huilen, maar hij gaf niet op. Papa met m naar beneden gegaan, even flesje melk gedronken en weer opnieuw naar bed gebracht. Natuurlijk weer drama
Toch weer even afgewacht, en uiteindelijk werd ie stil. Ik vind het altijd zo eng als het na een stevige huilbui ineens stil is. Maar ik durf ook niet te gaan kijken, want als ie wakker wordt....
Ik was blij toen ie om half 8 weer vrolijk 'mama!' riep nouja, half 9 was ook goed geweest...
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  donderdag 25 december 2008 @ 23:31:37 #297
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64364322
Welkom Maarten !
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64371301
ardenlyn gefeliciteerd nog met Maarten.
het kan heel goed hoor dat hij al een kiesje(s) krijgt. die van mij kreeg alles per 2 en ook eerst de voortanden en hoek tanden dan kiesjes en dan wee de rest.

miffy erg he dat gespook? de oudste wilde vannacht ook niet slapen en de jongste ook niet.
maar helaas pindakaas. ze blijft gewoon in bed.
wat ik altijd doe is naar buiten laten kijken en zeggen dat het donker is en dan vertelt ze zelf al dat papa's en mama's,kindjes en alles(maan, lucht en haar hele riedeltje) slapen omdat het donker is.
dan leg ik haar neer als ze dat wil en anders blijft ze maar staan. dan doe ik het muziekje aan en weg ben ik. bij ons weet ze dathet geen zin heeft.
maar als jullie met hem naar beneden gaan en hem dingen geven. denkt hij dat dat elke nacht zo is.
dus ik zou het niet meer doen anders blijft hij het doen en word het gewenning.

ohhh kp heerlijk toch dat ze verwend worden.
mama van 3 kids!
  vrijdag 26 december 2008 @ 17:41:21 #299
239293 missCMS
pi_64380866
@ardenlyn...
caithlynn heeft als eerst kiezen gekregen en toen pas tanden
dus het is heel goed mogelijk hoor
pi_64383984
Dankjewel voor de antwoorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')