QFTWquote:Op woensdag 10 december 2008 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan koop je hem, vorige week was hij 57 euro bij de mediamarkt
quote:
Toffe guyquote:
quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 CoD: World at War
3 Gears of War 2
4 Call of Duty 4
5 GTA IV
6 Left 4 Dead
7 Madden NFL 09
8 Fable II
9 Fallout 3
10 FIFA 09
Ja, ik hoorde ook dat er een vette RPG aankomt.. iets van Mass Effect ofzo?quote:
unique user denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is een UU?
Een nieuwe Mass Effect zou gruwelijk zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 20:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook dat er een vette RPG aankomt.. iets van Mass Effect ofzo?
Kheb ook vet zin in FIFA 08, kan niet wachten!
Helaas,... het gebeurd wel eens,... maar ik heb het zelf erg weinig,... nu bijna nooit meer met HD installs. DRE's, de zogenaamde disc read errors komen helaas wel voor ja. Frequentie verschilt ook nog eens per spel.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:05 schreef MaxPower het volgende:
Ben hem nu overigens maar naar de HD aan het kopieren, dat zal wel helpen neem ik aan.
Dat krijg je ervan als je met Roelof in zee gaatquote:Op woensdag 10 december 2008 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn Xbox is ook weer naar de klote aan het gaan! Bij het opstarten blijft die heel lang hangen bij dat Xbox teken en hoor je gekke geluiden maar dan doet die het uiteindelijk wel altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |