Sorry.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:28 schreef SHE het volgende:
Wat zitten er toch ongelofelijke paupers of fok!
Dat geloof ik. Ik kende jou niet eens voordat je hier mee ging posten.quote:
Wie? Waarom? Waar?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:28 schreef SHE het volgende:
wat boem zeiquote:Op woensdag 10 december 2008 09:28 schreef SHE het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:28 schreef SHE het volgende:
topic in R&P, over werken in een seks shop. Mensen doen alsof het DOODnormaal is dat je er als volwassen vrouw gaat werken.quote:
Och, een uitkering trekken omdat je te belazerd bent om te werken, is nóg pauperderquote:Op woensdag 10 december 2008 09:32 schreef SHE het volgende:
[..]
topic in R&P, over werken in een seks shop. Mensen doen alsof het DOODnormaal is dat je er als volwassen vrouw gaat werken.
Echt ongelofelijk!
Op het gevaar in het hokje "pauper" gestopt te worden: Christine le Duc is toch geen ranzige sekstent? Ik heb vroeger serieus overwogen om als barkeeper in een bordeel te gaan werken. Dát is ranzig. Dit niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:32 schreef SHE het volgende:
[..]
topic in R&P, over werken in een seks shop. Mensen doen alsof het DOODnormaal is dat je er als volwassen vrouw gaat werken.
Echt ongelofelijk!
Ik zie het probleem ook niet helemaal hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op het gevaar in het hokje "pauper" gestopt te worden: Christine le Duc is toch geen ranzige sekstent? Ik heb vroeger serieus overwogen om als barkeeper in een bordeel te gaan werken. Dát is ranzig. Dit niet.
Dat dus. Maar een vrouw in een classy hoerentent is wel done? Ik snap ook niet waarom mensen zo moeilijk doen over seksshops. Er is blijkbaar vraag naar anders waren ze allemaal wel falliet.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Afgezien van het feit dat ik het nevernooit zou doen, vraag ik me wel af waarom het dan zo abnormaal is om als vrouw in een sekswinkel te werken? En dan bedoel ik dus als verkoopster. Een groot deel van de artikelen die daar verkocht worden zijn toch ook voor vrouwen en dan lijkt het me wel zo prettig als een vrouw je kan vertellen hoe het zit met de standen op de TurboTarzan. We zitten toch niet meer in de jaren '50 waarin je je moest schamen als je seksueel genot fijn vond?
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Afgezien van het feit dat ik het nevernooit zou doen, vraag ik me wel af waarom het dan zo abnormaal is om als vrouw in een sekswinkel te werken? En dan bedoel ik dus als verkoopster. Een groot deel van de artikelen die daar verkocht worden zijn toch ook voor vrouwen en dan lijkt het me wel zo prettig als een vrouw je kan vertellen hoe het zit met de standen op de TurboTarzan. We zitten toch niet meer in de jaren '50 waarin je je moest schamen als je seksueel genot fijn vond?
Wie zegt dat dat done is?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat dus. Maar een vrouw in een classy hoerentent is wel done? Ik snap ook niet waarom mensen zo moeilijk doen over seksshops. Er is blijkbaar vraag naar anders waren ze allemaal wel falliet.
Oh, fuck, nu ik hier post moet ik ook maar gaan afvallen.
Gelukkig mag je alleen mensen maar lief vinden op Fok!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat done is?
En weg jij, kssst, met je overgewaardeerde user![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |