Oesterzwammensoepquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
Diepvries aardappelschotel
Goddelijke maaltijd Coos, 't lijkt mij jou iedere dag wel zondagquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Oesterzwammensoep
Kalgskotelet
Rauwkostsalade
druiven
Op die site van Die ene Bart....jeweets....quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:03 schreef Marrije het volgende:
Waar kan ik dat interview vinden waar je het net over had NMNS?
Klinkt ook lekker maar ik vind aardappelpuree toch van die gore zooi!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:04 schreef Laysa het volgende:
Witlofsalade met appeltjes en rozijnen, aardappelpuree en gehaktgordonblue
dit kwam uit een pakje...je weet wel...net geen kaugomquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Klinkt ook lekker maar ik vind aardappelpuree toch van die gore zooi!!
Ook zelfgemaakte
In afrika kan je er hutten van bouwenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
dit kwam uit een pakje...je eet wel...net geen kaugom
ghehehehequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:07 schreef Coos het volgende:
[..]
In afrika kan je er hutten van bouwen
Neequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op die site van Die ene Bart....jeweets....
http://www.enjoymedia.nl/films/afl1_huub_billboard.wmv
Oi! Je moet wel de warning er bij zettenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op die site van Die ene Bart....jeweets....
http://www.enjoymedia.nl/films/afl1_huub_billboard.wmv
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:14 schreef Soury het volgende:
P.s. willen jullie even de FB lezen ...
Over het openen van nieuwe topics. Ik kom er niet uit
In principe toch gewoon degene die de lapo heeft?! Is bij de SC's toch eigenlijk altijd zo geweest....quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:14 schreef Soury het volgende:
Ik heb iets raars gekocht als eten.. Heb hard gerwerkt vandaag dus geen zin om te koken..
Mezzelune giganti (met rivierkreeft en krab)
Soort gevulde pasta dingen![]()
We zien wel anders is er nog altijd patat![]()
P.s. willen jullie even de FB lezen ...
Over het openen van nieuwe topics. Ik kom er niet uit
Huh?? Daar gaat het niet om .. Plus dat jij geen topics opend is niet relevant.. Tig andere wel. Plus is het idee geboren om een standaard op te maken.. Lijkt me wel leukquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar we zitten hier oké![]()
Heb een hekel aan topics openen maar als je iemand quote en d'r komt niks dan je doe je het toch zelluf.![]()
Ja klopt maar dan heb je het zelfde probleem weer. Een user die het leuk vind om lapo te posten en dan weg is .. Na 5 minuten zijn er wederom een stuk of drie.. Plus dat alle drie er misschien werk van maken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
In principe toch gewoon degene die de lapo heeft?! Is bij de SC's toch eigenlijk altijd zo geweest....
Behalve als diegene het niet doet, dan na 5 minuten een ander lijkt me.
Met uniformen, strepen en vlaggen enzo?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is het idee geboren om een standaard op te maken.. Lijkt me wel leuk
Check: RLS SC//13 Niet Simpelquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oi! Je moet wel de warning er bij zetten![]()
"Ongeschikt voor mensen met de aandachtsspanne van een hamster"
Oh kut!! Ik realiseer me ineens dat ik vannacht op de valreep nog het kunstwerkje van Kleinzusje zag.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef Leandra het volgende:
Overigens, die oude DGK OP was wel erg leuk, maar er kwam me toch iedere keer een hoop gezeik over, vooral van mensen die vrijwel nooit in de SC postten, maar op basis van die ene post per week wel vonden dat ze in de OP moesten staan, dat werd nogal vermoeiend enzo
dubbelquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:31 schreef Coos het volgende:
Oh Cc "Die Welle" was interessant maar niet meer dan dat, ik heb betere films/docu's gezien over dat thema.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Boerenkool. Van Unox.
En ik heb ook nog druiven voor zo. Blauwe. Bedankt voor de reminder Coos!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oi! Je moet wel de warning er bij zetten![]()
"Ongeschikt voor mensen met de aandachtsspanne van een hamster"
Waar sta ik?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef Leandra het volgende:
Overigens, die oude DGK OP was wel erg leuk, maar er kwam me toch iedere keer een hoop gezeik over, vooral van mensen die vrijwel nooit in de SC postten, maar op basis van die ene post per week wel vonden dat ze in de OP moesten staan, dat werd nogal vermoeiend enzo
Ik neem aan dat je deze OP bedoelde?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Nou!
[verslag]
Leescht schnel verder!
[ afbeelding ]
Deze OP vind je hier
Coos word echt oudquote:
Zuurkool. Van Unox.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Boerenkool. Van Unox.
En ik heb ook nog druiven voor zo. Blauwe. Bedankt voor de reminder Coos!
Volgens mij is dat de ava van Thalita.quote:
Jij, want:quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de ava van Thalita.
Althans zo zag ik hem van het weekend.
Wie wordt er oud?
Was het een beetje als The Wave?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:33 schreef Soury het volgende:
Oh Cc "Die Welle" was interessant maar niet meer dan dat, ik heb betere films/docu's gezien over dat thema.
Wel een goeie voor op scholen ofzo ...
Ik zoek nog een docu die ooit is gemaakt. Dat ging over een groep mensen .. Gesplits in bruine en blauw/groene ogen .. Beweerd werd mensen met blauw/groene ogen dommer waren.
Dat heeft indruk gemaakt
Ja ik zag dat ook bij Ophra .. kan me herinneren dat er iemand echt begon te huilen . Google wel ff op dat ..quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het een beetje als The Wave?
Ben toch wel benieuwd èn ik Ik heb vandaag mijn broer niet gePeS(V)t, dus die wil 'm vast wel voor me scoren.
Dat met dat blue vs brown eyes experiment heb ik in ooit bij Oprah gezien. Heel intrigerend. Die vrouw had toen meer eyeopeners, zoals bijvoorbeeld pleisters en panty's in 'huidskleur'. Alleen in een blanke huidskleur verkrijgbaar, welteverstaan. Daarvoor nooit bij stilgestaan.
Die is ook lekker. En ik vind zo'n miniworstje zo cutequote:
quote:Veelgeroemde sensaties
De knapperigheid en de smaken maken van de Pink Lady ® een metgezel voor elk moment. Deze appel met aroma’s van bosaardbeien en vanille verwijzingen naar litchi en rozen. Daarom is het niet verbazend dat Pink lady ® een bijzondere plaats inneemt in het hart van de consumenten. De Pink Lady ® met zijn goede balans tussen zoet en zuur, wordt alom geprezen voor de smaak; sappig en knapperig, precies zoals het moet. Pink Lady ® wordt systematisch boven aan de lijst van meest gewaardeerde variëteiten gezet door alle categorieën consumenten, zoals blijkt uit het Europese onderzoek Consumer’s preference map of apple in Europe - Isafruit 2008
Gelukkig kan ie nog zijn eigen potje (lekker) kokenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Erg hè, dat hij zo snel aan het aftakelen is
Dat is precies het stukje wat ik bedoelde .. tering . Get over cute !!!! De blondine stortte echt in .quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef Soury het volgende:
Ja ik zag dat ook bij Ophra .. kan me herinneren dat er iemand echt begon te huilen . Google wel ff op dat ..
Ja dat huidskleur iid..
Jane Eliott Cool .. Das beter googelen![]()
Ze windt er geen doekjes om:
Ze windt er geen doekjes om:quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef Soury het volgende:
Ja ik zag dat ook bij Ophra .. kan me herinneren dat er iemand echt begon te huilen . Google wel ff op dat ..
Ja dat huidskleur iid..
Jane Eliott Cool .. Das beter googelen![]()
kon dat niet wat subtieler..... wat een teringwijf.......quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ze windt er geen doekjes om:
Zow! Even gekeken en ik vond het grotendeels wel leuk! Beeld iets minder, te weinig info over nu (en dan heb ik het niet over de zwangerschap) maar verder heerlijk om te zien!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:51 schreef dieenebart het volgende:
en we zijn online!
www.fruitenzuivel.tv
klikken op 'kijken'
klikken op Huub,
klikken op bekijk filmpje
ik vond het zielig..quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
kon dat niet wat subtieler..... wat een teringwijf.......![]()
ja, ja ze heeft wel een punt maar gut dat meisje![]()
Dat is het punt juist .. " Dat meisje" me neus !!!
Ja haha .. We zijn er nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:o ja.........
hallo allemaal........
enne...... hebben we een afspraak over topic's openen.......
de laatste die post moet het nieuwe topic openen...
heb ik dat goed begrepen.....???
is er nog iemand?
bij mij deed het filmpje het niet........ ik probeer het straks nog wel eens.......quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zow! Even gekeken en ik vond het grotendeels wel leuk! Beeld iets minder, te weinig info over nu (en dan heb ik het niet over de zwangerschap) maar verder heerlijk om te zien!
Dus top!
Watjequote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja haha .. We zijn er nog niet helemaal uit.
Vind het niet zo'n goed plan maar jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow oké........ lijkt mij wel een simpele oplossing hebben we niet ineens 5 topics ofzo...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het niet zo'n goed plan maar ja
waarom niet? vertel..........quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het niet zo'n goed plan maar ja
Ja, 50 seconden is beter, dan is het Unox-worstje goedwarm, plastic eraf, snijden, handen branden....quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cc, vind jij het ook zo erg dat nadat die boerenkool in de magnetron heeft gestaan,
je dus denkt dat je klaar bent, die worst nog eens 40 seconden moet?
Spekjes deed ik gewoon koud door de boerenkool, geen centje pijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, 50 seconden is beter, dan het het Unox-worstje echt goed warm, plastic eraf, snijden, handen branden....
Die spekjes dan nog in de magnetron, mogen ze eigenlijk wel weglaten, vreemde smaak.
En dat alles in 10 minuten op tafel.......
Meestal is er toch al een SC open voordat de LAPO geplaatst isquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Soury het volgende:
Probleem lijkt me het zelfde.. Soms gaat de SC bere hard .. En er zijn tig users die geen nieuwe willen openen. En dan de lapo hebbeb. Fair !! en dan heb je na 5 minuten weer 3/4 topics open. Terwijl die wel er "werk" in willen steken .. Dit verhaal tik ik voor de derde keer btw
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Soury het volgende:
Probleem lijkt me het zelfde.. Soms gaat de SC bere hard .. En er zijn tig users die geen nieuwe willen openen. En dan de lapo hebbeb. Fair !! en dan heb je na 5 minuten weer 3/4 topics open. Terwijl die wel er "werk" in willen steken .. Dit verhaal tik ik voor de derde keer btw
Als diegene die al een nieuwe aangemaakt heeft of gaat maken dit even meld, en anders de laatste poster dan is het probleem toch weer opgelostquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meestal is er toch al een SC open voordat de LAPO geplaatst is
't Gaat toch allemaal vanzelf goed.....
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meestal is er toch al een SC open voordat de LAPO geplaatst is
't Gaat toch allemaal vanzelf goed.....
Schopt Fan naar Ophraquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan moeten we het dus gewoon als verplichting stellen........
Diegene die de laaste post heeft MOET een nieuw topic openen en wél binnen 5 minuten.....
zo niet.......... BAN VOOR HET LEVEN !![]()
![]()
klaarsimpel toch?
Moest jij niet even een tukkie doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bemoei jij je nou d'r effe niet mee
ik heb het al opgelost........
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Als diegene die al een nieuwe aangemaakt heeft of gaat maken dit even meld, en anders de laatste poster dan is het probleem toch weer opgelost
Er aan toegevoegd, als meerderen dat tegelijk doen dan is de eerste die z'n posting plaatst degene die de klus mag klarenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moest jij niet even een tukkie doen
Ja das handig .. Heb het wel es aangekondigd. En werk gemaakt van een op .. Tieft een ander domweg een topic erin .quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er aan toegevoegd, als meerderen dat tegelijk doen dan is de eerste die z'n posting plaatst degene die de klus mag klaren
http://www.rtl2-interakti(...)ontent.php?idcat=430quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:00 schreef Marrije het volgende:
Ik ben echt allang weer toe aan een RLS.
Ja, maar dat deden ze om jou te pestenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das handig .. Heb het wel es aangekondigd. En werk gemaakt van een op .. Tieft een ander domweg een topic erin .
Slaapmuts ben jequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat zo ook maar effe ga doen.......
Ik weet hetquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat deden ze om jou te pesten![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaapmuts ben je![]()
Droom jij wel eens over Fok!?
Goed beginquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je zou natuurlijk zoiets in de OP kunnen doen. Alleen met al die kerstava's is dat wel een heel gedoe volgende maand, die te gaan veranderen.
[ afbeelding ]
Ja dan kun je beter een maand wachtenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je zou natuurlijk zoiets in de OP kunnen doen. Alleen met al die kerstava's is dat wel een heel gedoe volgende maand, die te gaan veranderen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja dan kun je beter een maand wachten
Wat is er mis aan het plaatje van La Granbassi.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Dan vallen alle andere in het nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is er mis aan het plaatje van La Granbassi.
Dat meen je?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:08 schreef Soury het volgende:
Dat was een grapje hoor LS. Maar zo ging het toen. Echt waar
Ja echt vraag me niet wie en waarom.quote:
BrandXquote:
Oh jaquote:
Hee coockie monster hoestquote:
Er een plaatje van maken is heul nie nodig, je kunt alle ava's in de wiki kwijt, dan blijven de gifjes ook mooiquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Tis een test opzetjequote:
Goed idee, ik ga mijn truus ook even volstoppen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:29 schreef hondjes het volgende:
het is mij te technisch.
ga wel even truus aan werk zetten, heb ik weer schone kopjes.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
@ LS ik wil me er wel in verdiepen. Maar kan wel hulp gebruiken.
Maken we er wat moois van[ afbeelding ]
Wie ga je nu weer een note aansmerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Is er hier maar één mod?
oja kan ik zelf ook wel even opzoeken
Ik zou zeggen veel plezier ermeequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Er een plaatje van maken is heul nie nodig, je kunt alle ava's in de wiki kwijt, dan blijven de gifjes ook mooi![]()
en evt. van de kerst-ava's straks enkele url's veranderen is dan zo gebeurd.
Maak een toffe banner voor erboven en evt eronder ofzo, zoals die van Lea en Ian toen
Ja zoiets !! Fuck heb echt fotoshop nodig .. Dan maar CS2quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
En dat komt dan gewoon op een pagina die je dan even kan copieren ofzo? Als ik het goed begrijp?
En dan moet degene die het laatst post dat doen?
Dat je er werk van maakt is op zich al leuk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen veel plezier ermee![]()
Wiki wat????Niet van die rare dingen zeggen he?
![]()
Dit was ook maar een voorbeeldje, er zijn er vast die het beter kunnen, want de gifjes bewegen bij mijn opzetje ook niet.
jij bent de eerste, de reden bedenk ik nog welquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie ga je nu weer een note aansmeren
Ik heb er alle vertrouwen in!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets !! Fuck heb echt fotoshop nodig .. Dan maar CS2
Oi Botte boer !!! Lees es goed. En plus NZ heeft het al druk genoeg met de kerst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Dit was ook maar een voorbeeldje, er zijn er vast die het beter kunnen, want de gifjes bewegen bij mijn opzetje ook niet.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:37 schreef blomst het volgende:
[..]
jij bent de eerste, de reden bedenk ik nog wel
Het is wel leuk werk om te doen, als je weet hoe het moet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
on your fucking kneesquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
Jij weet dingen ik weet dingen. Als het niet lukt is er zeker hulp. Geen probleem toch.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is wel leuk werk om te doen, als je weet hoe het moet.
Buona sera WJ ( Ik kan ook een heel klein beetje buitenlandsquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
on your fucking knees![]()
first
[ afbeelding ]
'n avond!!
Tief lekker opquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
first
'n avond!!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:42 schreef blomst het volgende:
hier staat een op van een of anders Koffiesc, kijk als voorbeeld:
http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
hoi rudiquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
first
[ afbeelding ]
'n avond!!
Heb nog niet gekeken zo'n studie kan het toch niet zijn.quote:
Het was ook alleen een tip zodat je niet alle ava's gaat zitten opslaan en moeilijk doen enzo om ze in een plaatje te krijgen, want dat is dus niet nodigquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Nah, ik weet het niet. Maar ik ben dan ook helemaal niet handig met P.C.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken zo'n studie kan het toch niet zijn.
Mmmmm PHP cursus maar es aanvragen
Die sigaar steek je maar waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoezo? (zonder meneer met sigaar)
Een goeie tip. Ga wel ff hobby'en lijkt me wel leukquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het was ook alleen een tip zodat je niet alle ava's gaat zitten opslaan en moeilijk doen enzo om ze in een plaatje te krijgen, want dat is dus niet nodig
ff geprobeerd wat het resultaat wasquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:42 schreef blomst het volgende:
hier staat een op van een of anders Koffiesc, kijk als voorbeeld:
http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
ja zag hetquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff geprobeerd wat het resultaat was
Ja uh die is gejatquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff geprobeerd wat het resultaat was
doe ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die sigaar steek je maar waar de zon niet schijnt![]()
(deze beter)
Zoek een vriendin ofzo..quote:
Tis meestal andersom.. Vrouw in het zand .. aleen de kop er nog uit en dan kan je er stenen op gooienquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik krijg het op de één of andere manier heel erg benauwd van dat plaatje!
peep show in de woestijn, niets aan het handjuh.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo gezellig?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis meestal andersom.. Vrouw in het zand .. aleen de kop er nog uit en dan kan je er stenen op gooien
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
peep show in de woestijn, niets aan het handjuh.
Zag vorige week iemand die 18 minuten en 3 seconden onder water bleef, zonder duikspullenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ze het alquote:
Gedwongen? En hoe kwam die persoon weer boven?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zag vorige week iemand die 18 minuten en 3 seconden onder water bleef, zonder duikspullen. Was wel een werldrecord.
Vrijwillig, en hij kwam zelf weer boven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gedwongen? En hoe kwam die persoon weer boven?
18 minuten is wel heel lang idd!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vrijwillig, en hij kwam zelf weer boven.
Tis echt waar en bijna niet te geloven.
Ik vind dat stunten met je leven echt raarquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vrijwillig, en hij kwam zelf weer boven.
Tis echt waar en bijna niet te geloven.
Ik had het niet over je ex hequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja. ze ging nog op haar knieen, tevergeefs..
dat vond ik dan wel weer erg sterk van haar.
OK...quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is nog wat tijd over, het kan nog. Positive vibes LS
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:18 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)solo_wurgseks__.html
Je zal maar zo in het nieuws komen maar ja ze weet er zelf niks van
Ik ook .. Lig je daarquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahahahahahahah, sorry, het is heel sneu enzo, maar ik moest best lachen!
Dit was gewoon drijvend in een zwembad. (het was een italiaan btwquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat stunten met je leven echt raar
Oh een Italiaan .. Nou dan mag hetquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit was gewoon drijvend in een zwembad. (het was een italiaan btw)
Oh, dat voetbal zet ik nu ook maar uit, mijn positive vibes zijn op
Oh godhdd ...quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou ze nog wel hebben genoten van de laatste momenten?
Ik ben ook wel bereid te helpen, heb destijds immers ook die vorige wiki aangemaakt, dus dat zal niet zo'n probleem zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
Maken we er wat moois van
Mooiquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bereid te helpen, heb destijds immers ook die vorige wiki aangemaakt, dus dat zal niet zo'n probleem zijn
zelfs ik ben nog nooit op kos geweest ....... dus ik kan je niet helpen.......quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:34 schreef lies1958 het volgende:
Even een vraag, vakantie voor juni heb ik geboekt we gaan 3 weken naar kos, maar nu zoeken we nog iets leuks voor september. Word gek van het zoeken op internet. En kos was ook een tip van iemand die goede ervaringen had. Moet niet te lang vliegen zijn omdat ik dat nou eenmaal niet zo heel erg leuk vindt.
Daar zitten gaten in en dat noemt men een burkaquote:[b]Op dinsdag 9 december 2008 22:31 enne.......ben ik de enige die altijd een zak over mijn hoofd krijgt....? nee toch
![]()
ik dacht dat dat zo hoorde.........
Strand en cultuur geen disco's meer maar wel leuke terassen op pleintjes of zo. En geen benidorm of zoiets ben ik vroeger al te vaak geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:35 schreef hondjes het volgende:
wat zoek je
disco of rust of bergen of...
Schotland.. oh nee september doe maar niet.. Uh geen idee dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:34 schreef lies1958 het volgende:
Even een vraag, vakantie voor juni heb ik geboekt we gaan 3 weken naar kos, maar nu zoeken we nog iets leuks voor september. Word gek van het zoeken op internet. En kos was ook een tip van iemand die goede ervaringen had. Moet niet te lang vliegen zijn omdat ik dat nou eenmaal niet zo heel erg leuk vindt.
ow...... dus dan is het goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zitten gaten in en dat noemt men een burka
Als er Lidl opstaat heb je een probleemquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow...... dus dan is het goedik schrok al ........
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zitten gaten in en dat noemt men een burka
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er Lidl opstaat heb je een probleem
ja binnenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Fan? Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat beeldje?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
duurde even voordat ik hem snapte.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja binnenen mooi..... maak wel een keer een fotootje maar nu effe niet......
ik zit net....ben nu effe te lui voor.....
He daar heb ik dus nog nooit bij stil gestaan om te gaan doen. Ga gelijk eens kijken op internet wat er te vinden is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:39 schreef hondjes het volgende:
zo duur zijn sommige niet,
of ga naar de Italiaanse meren, b.v. Gardameer, kan je gelijk Verona, Milaan of wat ook bezoeken
Mijn collega gaat altijd naar Kroatie .. Bevalt hem prima (met gezin 3 kids). Een vriend van hem heeft daar een appartement. (Word verhuurd)quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:44 schreef lies1958 het volgende:
[..]
He daar heb ik dus nog nooit bij stil gestaan om te gaan doen. Ga gelijk eens kijken op internet wat er te vinden is.
Ik zat ook nog te denken aan kroatie maar ken niemand die er ooit naar toe is geweest dus weet niet hoe dat is.
Totaal geen medelijden mee eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo..... hé Muis......... als je nog frituurvet over hebt........
http://www.telegraaf.nl/b(...)jectie__.html?p=12,3
hoe komt iemand op zo'n idee...... dan ben je toch ook goed van het padje af.........
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Totaal geen medelijden mee eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook niet.Soms zie ik wel eens van die "wijven" met die opgeblazen lippen, op hun gezicht. Doen ze dat ook met botox? Verschrikkelijk en afschuwelijk
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo'n blowfish mondje
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo..... hé Muis......... als je nog frituurvet over hebt........
http://www.telegraaf.nl/b(...)jectie__.html?p=12,3
hoe komt iemand op zo'n idee...... dan ben je toch ook goed van het padje af.........
en dan moet je je voorstellen dat dat 's avonds naast je op de bank zit en vraagt........quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo'n blowfish mondje
![]()
[ afbeelding ]
Heb ie een rietje anders kan ik niet drinkenniequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en dan moet je je voorstellen dat dat 's avonds naast je op de bank zit en vraagt........
wil jij nog koffie?
![]()
![]()
Ik dacht eerst dat het een plaatje van Maradonna was.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en dan moet je je voorstellen dat dat 's avonds naast je op de bank zit en vraagt........
wil jij nog koffie?
![]()
![]()
Wat is het eigenlijk .. Ziek sexspeeltjequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo'n blowfish mondje
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk .. Ziek sexspeeltje
Lekker slaap ze..quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even naar mijn nestje. Een ritje waarvoor ik om drie uur mijn bedje uit had gemoeten neemt iemand anders over. Nou kan ik lekker uitslapen tot half vijf.![]()
![]()
Ciao a tutti e a domani.
Sjesus das eng voor kinderen..quote:
Tuti di Fruti Rutiquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even naar mijn nestje. Een ritje waarvoor ik om drie uur mijn bedje uit had gemoeten neemt iemand anders over. Nou kan ik lekker uitslapen tot half vijf.![]()
![]()
Ciao a tutti e a domani.
Later Lies.. Ik heb een rustdag morgenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Ruud!![]()
Ik ga ook slapen, morgen werken!![]()
Slaap lekker Fok!
Truste Liesquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Ruud!![]()
Ik ga ook slapen, morgen werken!![]()
Slaap lekker Fok!
Dié had ik nou net, liever even niet gezien voor het slapengaan!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Tuti di Fruti Ruti![]()
![]()
![]()
ik was effe aan het googelen op botox lips........ liep gelijk mijn PC vast![]()
ik denk door deze
[ afbeelding ]
''ril''
Ach ben je weer tevreden straks in de badkamer spiegelquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dié had ik nou net, liever even niet gezien voor het slapengaan!![]()
Bah!
mwaaaa als je straks in de spiegel kijkt kan je juist tevreden slapen en blij zijn dat je er niet zó uitzietquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bah!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ben je weer tevreden straks in de badkamer spiegel
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mwaaaa als je straks in de spiegel kijkt kan je juist tevreden slapen en blij zijn dat je er niet zó uitziet![]()
altijd positief blijven.......
Dus dat, vorm van hebzucht naar het onmogelijke dat op een belachlijke manier uit de hand looptquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bah!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat erg.. Ben jij mijn kloon en weet ik het niet Haahahahahahahaha
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe gaat het met het naaikransje hier?
We naaien er flink op los er komen klonen tevoorschijn dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blijft leuk beetje klooienquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ben je weer tevreden straks in de badkamer spiegel
Ben al uitgenaaid en had al afscheid genomen maar NMNS wil ik ook nog wel even een goede nacht wensenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
rest in peace, practise on your kneesquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Later Lies.. Ik heb een rustdag morgen
truste rudiquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben al uitgenaaid en had al afscheid genomen maar NMNS wil ik ook nog wel even een goede nacht wensen
Hé Brotherquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rest in peace, practise on your knees![]()
omdat je er zo gek op bent:
ik ga ook legguh, het was een mooie dag, denk ik..
lator
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Blijft leuk beetje klooien
[ afbeelding ]
Ja tis een begin .. Beetje saai LS .. Morgen ga ik er serieus naar kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
trustuh darlinquequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé BrotherTruste slaap lekker
![]()
![]()
Coolquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
Heb al even zitten spelen met wat avatars, de indeling met de nieuwe breedte enz, en onderstaand is dus niets meer dan een probeersel.... uitsluitend een probeersel, de avatars en de volgorde daarvan berusten dus puur op toeval![]()
[ afbeelding ]
Bovenstaand plaatje te vervangen door plaatje RLS SC (bij voorkeur 610 pixels breed)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Nou!
[verslag]
Leescht schnel verder!
Deze OP vind je hier
Overigens: ik heb gemakshalve deze RLS SC wiki pagina vast aangemaakt op de plek waar het woordje "hier" in bovenstaande zin naar linkt.
De originele DGK SC is nog steeds hier te vinden, voor degenen die wat inspiratie willen opdoen voor het maken van een mooi plaatje![]()
Disclaimer: © van de in dit voorbeeld gebruikte plaatjes ligt bij Ian_Nick![]()
God wat zijn jullie allemaal goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
Heb al even zitten spelen met wat avatars, de indeling met de nieuwe breedte enz, en onderstaand is dus niets meer dan een probeersel.... uitsluitend een probeersel, de avatars en de volgorde daarvan berusten dus puur op toeval![]()
[ afbeelding ]
Bovenstaand plaatje te vervangen door plaatje RLS SC (bij voorkeur 610 pixels breed)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Nou!
[verslag]
Leescht schnel verder!
Deze OP vind je hier
Overigens: ik heb gemakshalve deze RLS SC wiki pagina vast aangemaakt op de plek waar het woordje "hier" in bovenstaande zin naar linkt.
De originele DGK SC is nog steeds hier te vinden, voor degenen die wat inspiratie willen opdoen voor het maken van een mooi plaatje![]()
Disclaimer: © van de in dit voorbeeld gebruikte plaatjes ligt bij Ian_Nick![]()
Was ook meer om te kijken of een header op het scherm paste. Moet ergens beginnen met oefenen he?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis een begin .. Beetje saai LS .. Morgen ga ik er serieus naar kijken.
Ja maar tis best leuk om daar mee te kutten toch??quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was ook meer om te kijken of een header op het scherm paste. Moet ergens beginnen met oefenen he?
Of zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes goed plan.. Oh nu kan ik niet meer slapen van het denkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:33 schreef Leandra het volgende:
Ik stel voor dat er een paar leuke "Header" plaatjes gemaakt worden, zoals LS al gedaan had![]()
We besluiten welke header het moet worden en dat we dat dan gaan gebruiken
WELK DINGquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
? is toch hetzelfde alleen dat ding van CBML is kleiner.......
quote:
Wat zijn de maten van die header.quote:
Troelaquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja... ja.... ik ben net wakker dus ......
ik ga nog even aan het klootviolen met mijn kwasjes..... dat gaat me beter af, want hier heb ik geen
verstand van........
kom in de koffiepauze nog wel even lang...... kijken wie er nog wakker zijn en wat er allemaal gefrabriceerd is
..........ofzo........
laters
Hey Ruud, hou je haaks!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben al uitgenaaid en had al afscheid genomen maar NMNS wil ik ook nog wel even een goede nacht wensen
Superquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Ruud, hou je haaks!
@ Fan, 't gaat goed
@ Soury, 't gaat goed
@ WJ, 't gaat goed
PS, wist niet meer wie het vroeg
dolle pret, straks krijg je er nog een auto bij ookquote:Op woensdag 10 december 2008 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
, maar Diesel wordt ook steeds goedkoper, ¤ 0,95 vandaag
Stond vorige week al in de krant toch? Bij een Renault van 37.000,00 kreeg je er eentje van 8.000,00 gratis bij (om en nabij die prijzen)quote:Op woensdag 10 december 2008 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dolle pret, straks krijg je er nog een auto bij ook
Joah, was niet echt wat, Amrabat viel nu weer tegen, die moet echt constanter worden....quote:Op woensdag 10 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu, wat een waardeloze wedstrijd toch weer
Volgend jaar beterquote:Op woensdag 10 december 2008 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Joah, was niet echt wat, Amrabat viel nu weer tegen, die moet echt constanter worden....
Of bij een huis een autoquote:Op woensdag 10 december 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stond vorige week al in de krant toch? Bij een Renault van 37.000,00 kreeg je er eentje van 8.000,00 gratis bij (om en nabij die prijzen)
Gister was er bij een of ander programma een huis te koop en kreeg je er een boot bijquote:
Ja, of in A'foort een korting van ¤ 50.000 als je voor 1 januari een nieuwbouwwoning kochtquote:
Heb Peter en Manu iig al toegevoegd aan de OPquote:
Wat leuk, een klein hondehok voor t vrouwtje erbij... kan ze de kinderen zo makkelijk naar school brengen enzoquote:Op woensdag 10 december 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stond vorige week al in de krant toch? Bij een Renault van 37.000,00 kreeg je er eentje van 8.000,00 gratis bij (om en nabij die prijzen)
Heee..quote:Op woensdag 10 december 2008 00:19 schreef Pavement het volgende:
hoi
Wat zit jij vast in een traditioneel rollenpatroon zeg, 't kleintje kan toch ook voor hem zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat leuk, een klein hondehok voor t vrouwtje erbij... kan ze de kinderen zo makkelijk naar school brengen enzo
Ja, zo zal het in de meeste gezinnen ook vast gaanquote:Op woensdag 10 december 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zit jij vast in een traditioneel rollenpatroon zeg, 't kleintje kan toch ook voor hem zijn
Ik hoop het, eigenlijk vind ik UEFA-cup leuker, maar financieel is dat niet aantrekkelijkquote:
waar haal je dat nu weer vandaan ? voel je je nu aangevallen door een auto stunt ? misschien rijdt de man ermee naar zn werk omdat ie minder benzine verbruikt.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat leuk, een klein hondehok voor t vrouwtje erbij... kan ze de kinderen zo makkelijk naar school brengen enzo
"Gezin", zo fucking 1820 en Rouvoet...quote:Op woensdag 10 december 2008 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo zal het in de meeste gezinnen ook vast gaan![]()
Voor jou misschien wel, kaartjes goedkoper?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoop het, eigenlijk vind ik UEFA-cup leuker, maar financieel is dat niet aantrekkelijk
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, kaartjes goedkoper?
Tuurlijk joh, whatever, ik had het kunnen verwachten.....quote:Op woensdag 10 december 2008 00:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
waar haal je dat nu weer vandaan ? voel je je nu aangevallen door een auto stunt ? misschien rijdt de man ermee naar zn werk omdat ie minder benzine verbruikt.
Een Wii, wat moet je daar nu toch meequote:Op woensdag 10 december 2008 00:27 schreef Soury het volgende:
Ik wil een Wii . Zet gewoon mijn huis te koop
Dat dus, maar goed, laten we er maar over ophouden, want kennelijk is het niet voor iedereen even makkelijk in te schatten hoe opmerkingen bedoeld zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Gezin", zo fucking 1820 en Rouvoet...
o een geintjequote:Op woensdag 10 december 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, whatever, ik had het kunnen verwachten.....
Als je een geintje niet van een serieus issue kunt onderscheiden dan kun je misschien beter niet reageren, iig niet op zo'n manier.
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, maar goed, laten we er maar over ophouden, want kennelijk is het niet voor iedereen even makkelijk in te schatten hoe opmerkingen bedoeld zijn![]()
Heb ik al (weer)quote:Op woensdag 10 december 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een Wii, wat moet je daar nu toch mee![]()
Frituurpan FTW
Hihiquote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, maar goed, laten we er maar over ophouden, want kennelijk is het niet voor iedereen even makkelijk in te schatten hoe opmerkingen bedoeld zijn![]()
En Rouvoet
Lieg niet man, Hondjes was hier de hele tijdquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leandra, maak jij het volgende topic. Ik denk dat jij wel het verst gevorderd bent met je OP.
Ik heb er niets verder mee gedaan, was hondjes aan het uitlaten enzo.
Ik heb alleen maar wat avatars gepositioneerd... verder heb ik nog gewoon het oude DGK plaatje, en van mij valt er voorlopig zeker geen RLS plaatje te verwachten...... maar goed, vooralsnog kan deze idd wel ffquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leandra, maak jij het volgende topic. Ik denk dat jij wel het verst gevorderd bent met je OP.
Ik heb er niets verder mee gedaan, was hondjes aan het uitlaten enzo.
Gek das een auto zonder dak .. Wil je dood ofzoquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil graag dat ding uit het volgend artikel, maar niemand wil mijn auto kopen voor een redelijke prijs![]()
Met rijbewijs B
http://www.motorblaadje.nl/Editie/dec2008/Artikelen/1175_Piaggio/
Uiteindelijk wel, is dat zo raar?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek das een auto zonder dak .. Wil je dood ofzo
Heb geen trek dus jullie krijgen ook niksquote:Op woensdag 10 december 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, schiet es op dan![]()
[ afbeelding ]
Meestal rijdt de kleine man in de grote auto Manu....quote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Manu82 het volgende:
Maar het komt toch veelvuldig voor dat de man in de kleine auto rijdt als hij geen representatieve baan heeft aangezien de vrouw de kinderen in de auto moet hebben
Ja ik haat die dingen, en ik wil je langer laten levenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, is dat zo raar?![]()
Maar eerst nog een beetje leven
Eerst je streef halen, daarna mag het weer.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fuck, jij zit mij te controleren![]()
Uhh nou ja blond zeg maarquote:Op woensdag 10 december 2008 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eerst je streef halen, daarna mag het weer.
Da's wel lief van je, maar ik wil door die files heen kunnen raggenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik haat die dingen, en ik wil je langer laten leven
Ok, ok......gaan we samen achter een bord met kroketten, saté ed zittenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eerst je streef halen, daarna mag het weer.
In de dieetwereld is 'streef' de afkorting van streefgewicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |